Седми клас - 4

  • 83 589
  • 743
  •   1
Отговори
# 480
  • Мнения: 15 237
За едни кисело,за други сладко! Wink  Клипът е дело на младежи от гимназията.
За всеки има място под слънцето-трябва само да си го намери

Последна редакция: нд, 24 апр 2016, 16:19 от Sause baus!

# 481
  • Пловдив
  • Мнения: 1 671
Мда и при мен е трудно с мотивацията. Опитвам се да мотивирам щерката за по-добър клас. Примерно в много от училищата подреждат класовете по бал. Тоест в а клас са децата с най-висок бал . И за тези деца се осигуряват най-добрите преподаватели примерно по английски . Най- хубавата стая е за тях  и други дребни  придобивки  които за децата може да се окажат мотивация.

# 482
  • София
  • Мнения: 5 552
Мда и при мен е трудно с мотивацията. Опитвам се да мотивирам щерката за по-добър клас. Примерно в много от училищата подреждат класовете по бал. Тоест в а клас са децата с най-висок бал . И за тези деца се осигуряват най-добрите преподаватели примерно по английски . Най- хубавата стая е за тях  и други дребни  придобивки  които за децата може да се окажат мотивация.

В кое училище е това?

# 483
  • Пловдив
  • Мнения: 1 671
Математическата гимназия в Пловдив

# 484
  • София
  • Мнения: 5 552
Попитах, понеже повечето гимназии са с профили. В такива училища няма как вътрешно да подреждат децата по бал. Но, да, в МГ профилът мисля е един.

# 485
  • Бургас
  • Мнения: 4 553
в ПМГ-Бургас също до миналата година разпределяха още в 5 клас по бал - в А клас децата с най-висок бал, в Б- следващите  по бал и накрая в Г и В клас- с най-ниския бал, съответно учителите различни, СИП-Мат. и отбори за състезания- само от "а" и "б" клас, който е от "а" клас напрово за гений се счита ...., от 8 клас се запазват горе-долу класовете и продължават така нагоре, с леки размествания поради желание за втори език или задействане на връзки от родителите за да отиде отрочето в  а или б клас при гениите, не знам поради какви причини тази дългогодишна практика бе прекратена при сегашните петокласници и шестокласници, ние сме последният випуск с това разделение 

# 486
  • Пловдив
  • Мнения: 10 478
За ОМГ - Пловдив не съм съгласна. С най-висок бал са децата в системно програмиране, паралелката е една. После дали са тези с немски или компютърна графика, не помня, но и там има по една паралелка. То всъщност само тези с АЕ са 4.
В А са деца, които са избрали да имат часове по математика на английски. В Б са децата, които до 5-ти клас са учили в ОМГ, но понеже не са цял клас, класът е допълнен с други деца и то с не чак толкова висок бал. Поне за тазгодишния випуск имам наблюдения.   
Стаите им са еднакво зле, все пак са две училища в една сграда и ОМГ започва да води битка за строеж.
Виж в кампуса е друго нещо, но там се водят часовете по ИТ и информатика и са стаите само на 11 и 12 клас СП и КГ, понеже там се водят специалните предмети и т.н.
А за ЕГ-Пловдив разпределението става според реда на записване, без да се гледа балът на детето.
Учител по език - въпрос на късмет. 

Честит празник на всички, които празнуват днес!

# 487
  • Мнения: 1 438
Извинявам се за нахълтването в темата  Simple Smile
mdonkova, сигурна ли си?
Моят е МАТ с ФЕ,  въпреки това преподавателите са страхотни, да не говорим, че примерно теста със задачите от класната по МАТ за първия срок им беше еднакъв с този на СП а е ясна разликата в баловете на двете паралелки.
Към класната стая нямам никакви забележки, не съм обикаляла да разглеждам подробно останалите кабинети но като минавам покрай тях не ми изглеждат по различни. За моето дете това беше първо желание и въпреки драмите в момента с ФЕ е доволен от избора.
За негов късмет винаги е случвал на отлични преподаватели, както в старото училище така и в МГ.
Как ще е след 8 клас не зная.

Момичета, предупредете децата да внимават с времето, да си предвидят достатъчно време за нанасяне на отговорите в бланката.След цялата подготовка по БЕЛ на около 7-8 въпроса не беше успял да пренесе отговорите, естествено помолил за малко време квесторите, но те отказали и извикали директора, който му беше казал да предава, нормално правилата са за всички.
При избраната цел, ако не беше се случило това изобщо нямаше да се притеснявам за класирането.Добре, че все пак късмета беше на негова страна и стана това което искаше.




# 488
  • Пловдив
  • Мнения: 1 671
Имам син който е 11(не е А клас) клас в МГ. Вярно че Системното Прогамиране е с най-висок бал , но аз говоря за английските паралелки тъй като те са 4. СП и КГ са в отделни специализирани стаи тъй като те се водят паралелки които излизат със специалност . А клас се формира от децата с най-висок бал избрали английските паралелки,а не от деца избрали да учат математика на английски. Програмата на А клас е малко по различна от тази на останалите английски паралелки.

# 489
  • Пловдив
  • Мнения: 10 478
mdonkova, в А паралелката предишните години са влизали децата, които са учили от 5 до 7 клас в ОМГ. В общи линии там са състезателите им. Тази година в 8 клас А паралелка е с изучаване на математика на английски /предполагам, че някои от часовете са на английски, примерно СИП-а/, а в Б клас са състезателите.  Peace
И в класа на моето дете /СП/ има състезатели, не виждам някаква различна задължителна подготовка или подготовка по СИП с тази на паралелката с френски, примерно. Но състезателите си ходят на допълнителни занимания. Никой не е спрял и новоприетите да ходят на школа по състезателна математика или математическа лингвистика. Peace  

Племенникът ми е 10 клас, с немски. Не съм чула да имат "лоши" учители по нещо. То всичко е въпрос на гледна точка.

Последна редакция: нд, 24 апр 2016, 18:26 от dundi73

# 490
  • София
  • Мнения: 4 102
Пак за тезите - дали децата ги заучават наизуст или не, нямам представа, като че ли е по-скоро първото. Разбира се не буквално, защото е невъзможно да знаеш точно какво от даденото произведение ще се падне и в каква светлина трябва да напишеш тези 3-4 изречения. Но от друга страна изрази като патриотизъм, саможертва, подвиг, герои..... и т.н. и т.н. са вече много отдалечени от речника на нашите деца. При нас едно време покрай книгите, пионерските движения и цялата система беше къде къде по-лесно да ги сложим в изречение.

# 491
  • Мнения: 335
Здравейте,

Искам да ви попитам как децата ви разпознавт дали един текст е научен или научнопопулярен? Има ли някакви правила?
Моите обяснения пред детето олекнаха, след като и аз не уцелих отговор на въпрос от тест по БЕЛ какъв вид бил текста.

# 492
  • София
  • Мнения: 19 981
Нямам претенциите да  отбирам много от  жанрове, но не следва ли в научния текст да има доста повече специализирани термини, които да го правят не толкова достъпен за масовия читател, а по-скоро предназначен за хора с познания в областта?  Докато в научнопопулярния тези термини пак ги има, но в по-ограничено количество,  тоест текстът е поднесен на по-разбираем език с цел да  стане достъпен за по-широк кръг от читатели..

# 493
  • София
  • Мнения: 5 782
unna, съгласна съм с Русалката, така е теоретично казано.  Peace На практика обаче предполагам е много трудно да се определи в тест вида на текста. Wink

Тезите са му пълна мъгла на детето. Не са им дали в курса никакви тези, които да наизустяват, учат ги те да ги измислят, но моето не е особено наясно...  Wink

Колкото повече наближават изпитите, толкова повече се опитвам да го успокоявам. Вчера имаха ПИ по математика. Още не знам резултата.

# 494
  • София
  • Мнения: 19 981
unna, съгласна съм с Русалката, така е теоретично казано.  Peace На практика обаче предполагам е много трудно да се определи в тест вида на текста. Wink

Тезите са му пълна мъгла на детето. Не са им дали в курса никакви тези, които да наизустяват, учат ги те да ги измислят, но моето не е особено наясно...  Wink

Колкото повече наближават изпитите, толкова повече се опитвам да го успокоявам. Вчера имаха ПИ по математика. Още не знам резултата.

Като казах наизустяване, не визирах непременно издиктувани цели тези.  Въпреки че и за такива случаи  съм чувала. В школата на близначките ми се даваха разработки с нещо като ключови моменти и понятия за  отделни цитати. И на практика се водеше, че децата си пишат сами  тезите, но истината е, че  относително лесно им се получаваше написването на такива, като имаше на какво да се опрат. Тоест схемата беша най-близо до предположеното от ЕлиГ - не  чисто зубрене, но достатъчно много жокери за заучаване и оттам за сглобяване на теза.. Което пак е всичко друго, но не и собствена мисъл. Това, разбира се, не е критика към школите, харесва ли им или не, те са принудени да подготвят за формата.

Общи условия

Активация на акаунт