Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 30 март 2016, 23:17 ч.

Airbnb?

  • 55 193
  • 376
  •   1
Отговори
# 45
  • София
  • Мнения: 783
Преди време една съфорумка ми даде тази идея и ние започнахме да носим - маганитчета, розово масло, ракийка Simple Smile и много им се радват хората. Мисля, че това е жест, който скъсява дистанцията.

# 46
  • София (Възраждане)
  • Мнения: 2 113
Кажете, моля, могат ли да се направят някакви изводи от автоматичното съобщение в отзивите, че хостът е канселирал нечий престой еди колко си време преди пристигане?

# 47
  • София
  • Мнения: 783
Аз имах един случай, в който след резервация, хостът се свърза с мен и ми поиска допълнително пари. Свързах се със съпорта и те ми дадоха няколко възможности, аз избрах да се канселира. Тогава от съпорта канселираха резервацията, но в отзивите на хоста се появи такова съобщение. Възможно е и когато обявата е с опция запитване, сайтът автоматично ти запазва датите, но може да са заети в друг резервационен сайт и хостът да ги откаже. Но за последното не съм сигурна, само предполагам.

# 48
  • Мнения: 88
Кажете, моля, могат ли да се направят някакви изводи от автоматичното съобщение в отзивите, че хостът е канселирал нечий престой еди колко си време преди пристигане?
Ами според мен си е явна индикация, че на този хост не може да се разчита. На нас ни се случи подобно нещо при резервация в Дубай и хич не беше приятно.

# 49
  • София (Възраждане)
  • Мнения: 2 113
Мистери, т.е. канселирали са твоя резеврация ли? А колко време преди датата на настаняване се случи и имаше ли начин ти, като ощетен клиент, да постнеш мнение за въпросното място?

# 50
  • Мнения: 184
За съжаление това е големият недостатък на airbnb...могат и дни преди резервацията да канселират и няма какво да се направи...
Миналата седмица бяхме в апартамент, който имаше само 3 отзива за 2 години + последен такъв коментар, че хостът е канселирал 30 дни преди резервацията - всичко беше наред при нас, но винаги има риск...

# 51
  • Мнения: 558
при канселиране, направено от хоста, доколкото знам airbnb са длъжни да компенсират туриста с 20% върху сумата на отказаната резервация - за да може да си намери нещо съпоставимо или дори по-читаво, не е ли така? аз на това се уповавам, понеже имам две резервации за август за къщи с цени, съпоставими в букинг на доста по-базови настанявания

# 52
  • в семейството
  • Мнения: 394
Здрвейте!
Да ви споделя моя опит с Airbnb.

Първото ми самостоятелно организирано пътуване беше през 2014г до Париж. От форума попаднах на този сайт за резервации.
Влезнах в сайта и след доста търсене си харесах апартамент на много хубаво място и добра цена. Свързах се с хората през сайта. Казаха ми ок и тръгнах да правя резервация. При направата на резервацията накрая видях, че цената, която ще ми удържат е доста по-ниска. Хазяина каза, че това е невъзъможно и да пробвам пак и че това е грешка на сайта. Накара ме да анулирам резервацията. След това той ми пусна оферта, която аз приех. Плащах през PayPal. Това се случва два месеца преди пристигането ми. В информацията за наемане на апартамента естествено се появи текста, че резервацията е отменена.
И така до три дена преди полета, когато пиша на хазяина как ще се разберем за ключа!? И отговор от негова страна - вашата резервация е анулирана преди месец. Не искам да ви казвам какво изпитах...Питам - кака така, отговор - ремонт на ВиК мрежата в сградата и няма да има вода....Казвам му, че не съм получила предупреждение нито на сайта, нито на личния имейл! Веднага пиша на съпорт-а на Airbnb, но поради часовата разлика не ми отговарят веднага (ама за това по-късно се усетих). Пиша второ писмо и при въпроса как се чувствам имаше отговор "в паника" , който избрах! Написах им, че ако не ми се върнат парите в рамките на 24часа, ще повдигна диспут в Paypal Не, че знаех, но бях чувала  Laughing Междувременно започнах да търся друг апартамент. След кореспонденция (отново през сайта) , платих новата резервация, която беше малко по-скъпа от предната. След 5-6 часа получих отговор от сайта, че парите са ми върнати включително тяхната такса и понеже следващата ми резервация е по-скъпа от предната поемат разликата, т.е. върнаха ми разликата между двете резервации! Това стана за има-няма 10 часа.

След няколко месеца си направих резервация и за Рим. Там вече беше без проблеми!

Комуникацията със хазяите  относно информацията за ключове, кодове и др. бяха на личния ми мейл.

В самият сайт предупреждавт, че най-добре е да се води кореспонденция през сайта, а не през личните имейли.
Моят съвет е преди да резервирате, да се опитате да ви направят отстъпка! На мен и в двата случая ми направиха.

# 53
  • София (Възраждане)
  • Мнения: 2 113
Това с избушилата инсталация в сградата е явно някаква класика като реши хазаин да анулира.

# 54
  • Мнения: 129
Здравейте,аз за първи път ще правя резервация на апартамент от този сайт... и имам няколко въпроса...
1. Какво че рече Deposit  € 300 и Cancellation: Strict?
 Тези пари при резервацията ли ще ми ги блокират? Кога ги възстановяват ?2
2. Трябва ли да пиша на хазяина преди да резервирам или направо да направя резервация?
3. Каква част от сумата трябва да преведа?

# 55
  • София
  • Мнения: 833
 mimika10, пожелавам ти успех с първата резервация на апартамент Simple Smile.
Аз имам над двайсет резервации на апартаменти от Аирбнб и откакто за пръв път резервирах през тях почти забравих за съществуването на хотели. Само в краен случай в някой по-отдалечен край на света, където няма развита мрежа от жилища през сайта.
А сега към въпросите ти:
1. Депозит 300 евро ще рече, че ако нещо се случи по време на престоя Ви /счупите примерно прозорец/ и хоста разбере след обаждане от него до Аирбнб те имат право да Ви удържат до 300 евро. Стриктното канселиране означава, че нямате право на възстановяване на сумата  ако се откажете. Ако кликнеш върху отделните видове канселиране ще се отвори прозорец в който е обяснено кое канселиране какво означава
2.Задължително трябва да пишеш до хоста преди резервирането, защото предполагам ще имаш доста въпроси, а и самият хост трябва да знае кой иска да отседне в жилището му, тоест с няколко думички трябва да се представиш, да напишеш с кого пътуваш и т.н
3.Цялата сума се превежда, няма част от нея.

# 56
  • Мнения: 129
Роже  БЛАГОДАРЯ ТИ СТРАШНО МНОГО ЗА ОТГОВОРИТЕ  Hug
  Това значи че в картата с която плащам трябва да имам освен цената за престоя и 300 евро за този депозит нали ? Те просто ще ми ги замразят докато сме там нали?
 А за предаването на ключовете трябва да се разбера с него по емайл предполагам.

# 57
  • Пловдив
  • Мнения: 2 079
Мимика,този депозит винаги съм го плащала в брой на място.Винаги съм искала и разписка за него.Всички са били коректни и са ми го връщали.Само веднъж хоста не си поиска депозита,въпреки че беше обявен в сайта.

# 58
  • Мнения: 88
Мистери, т.е. канселирали са твоя резеврация ли? А колко време преди датата на настаняване се случи и имаше ли начин ти, като ощетен клиент, да постнеш мнение за въпросното място?
Съжалявам, че чак сега отговарям, но в тоя отпускарски сезон е така Simple Smile
Резервация платена през м.декември, ни беше канселирана в средата на март. Имахме месец и половина до датите на престоя. За щастие намерихме по-хубав апартамент на съвсем малко по-висока цена. Компенсацията от airbnb не беше 20%, а 50€.

# 59
  • София
  • Мнения: 833
Мимика,този депозит винаги съм го плащала в брой на място.Винаги съм искала и разписка за него.Всички са били коректни и са ми го връщали.Само веднъж хоста не си поиска депозита,въпреки че беше обявен в сайта.
renydent, това и друг път сме го коментирали в темата, но ще го повторя за всички още веднъж Simple Smile
АБСОЛЮТНО СА ЗАБРАНЕНИ РАЗПЛАЩАНИЯТА НА РЪКА И ИЗВЪН СИСТЕМАТА НА АИРБНБ.
Това е философията и принципа на платформата и само това Ви дава сигурност за Вашите резервации и парите, които сте платили. Единствените допълнителни дребни пари, които могат да Ви събират на ръка са тур. такси за градовете, в които има такава, в размер примерно на две три евра, но и това не е правилно,. И тази такса трябва да е вкарана предварително в цената.
За 20тина наети апартаменти / и в момента имаме четири резервации за Турция и Япония в следващите три месеца, а преди десетина дни ползвахме два в Португалия/ нито веднъж, ама наистина нито веднъж никой не е поискал от мен да плащам депозита.
Ако някой хост Ви поиска пари в брой извън системата на Аирбнб веднага пишете до сайта.
Мимика, не е задължително да имаш пари в картата, с която си платила Simple Smile.
Не ги мисли тези 300 евро. Никой нищо няма да ти блокира. Ако се наложи те ще си вземат от теб парите.
И за да не се притесняваш, че хоста може да ти вземе парите от резервацията, сумата, която плащаш остава по сметката на Аирбнб. На хоста тя се изпраща 24 часа след Вашето пристигане и ако всичко по настаняването е било ОК и няма оплакване от Ваша страна. Тоест ОК означава, че сте  успели да се настаните в платеното жилище.
Ако случайно нещо повредите или счупите и хоста се оплаче чак тогава ще ти блокират пари до изясняване на случая. И ако вината е във Вас ще Ви удържат чак тогава определена сума.
За приемането и предаването на ключовете ще се разберете с хоста след резервацията.
Поне при половината ни резервации въобще не сме се виждали с хоста.
Доста от жилищата са с кодове за отваряне на врати или пощенски кутии и малки боксове, в които са ключовете, така че не се налага никой да Ви чака.
Но предварително трябва да предупредите хоста за часа Ви на пристигане. Защото някои хостове начисляват допълнителна такса при късно пристигане, ако трябва да Ви предадат ключовете, примерно след 21-22часа Simple Smile

Общи условия

Активация на акаунт