Airbnb?

  • 77 190
  • 611
  •   1
Отговори
# 480
  • Мнения: 3 578
От известно време ползвам платформата, досега не ми се беше случвало да попадам на толкова голям брой неактуални обяви. Има ли някакъв начин да се филтрира. Виждам кога е листнат обекта и от коя дата е последния отзив, но покрай короната дългата пауза не е показателна. Пиша на собствениците, но чакането е досадно. Има ли нещо друго, по което мога да се ориентирам. Имотите, които могат да се резервират без потвърждение от собственика, а директно, има ли гаранция, че са актуални? Защото вкарваш едни пари при резервацията и после си ги чакай.

# 481
  • Мнения: 2
Някой ползвал ли е платформата скоро и домакина иска ли ви личните данни за да ви регистрира някъде?

# 482
  • Мнения: 4 229
По принцип ли питаш, или нещо конкретно? По принцип, на много места искат личните данни, защото се изисква по закон да ви регистрират.

# 483
  • Мнения: 215
Някой ползвал ли е платформата скоро и домакина иска ли ви личните данни за да ви регистрира някъде?
Няколко поста по-горе питах същия въпрос. Нова практика е и е задължителна.

# 484
  • Мнения: 2
Жалко наистина, според мен това ще откаже много потребители на платформата.

Не че има нещо лошо в това да има регистър, но хора всякакви и не е редно те да боравят с личните данни на гостите си.

По тази логика, какъв е смисъла да си 'потвърдиш' профила в AirBnB, като си снимаш документ и им го пратиш?

Смисъл много по-добре би било това да се използва за този регистър и AirBnB автоматично да вкарва потребителите там, вместо домакина.

# 485
  • Мнения: 681
Жалко наистина, според мен това ще откаже много потребители на платформата.

Не че има нещо лошо в това да има регистър, но хора всякакви и не е редно те да боравят с личните данни на гостите си.

По тази логика, какъв е смисъла да си 'потвърдиш' профила в AirBnB, като си снимаш документ и им го пратиш?

Смисъл много по-добре би било това да се използва за този регистър и AirBnB автоматично да вкарва потребителите там, вместо домакина.

Бъркаш две различни неща, едното е задължителната по закон регистрация на гостите, която съществува в много страни и това няма нищо общо с платформата, изискванията са еднакви за всички независимо от къде резервираш.

Потвърждаването на профила си е вътрешна проверка на платформата с цел сигурността на домакините и гостите и няма нищо общо с регистрацията, която е задължение на домакините и не може да се извършва от платформата, която е просто посредник в случая.

# 486
  • Мнения: 4 229
Смисъл много по-добре би било това да се използва за този регистър и AirBnB автоматично да вкарва потребителите там, вместо домакина.
Това би значело, че Airbnb дава твоите данни на трети лица, което е още по-неприемливо.
Абе много се спичате с тия лични данни. Ако ви е чак толкова важно, ходете на хотел, ама и там искат паспорт в някои държави.
За Airbnb, в зависимост от мястото е възможно просто да си покажете паспорта на хоста, но за целта трябва да се видите лично, което не всички правят. Можете просто да попитате предварително

# 487
  • Мнения: 10 964
Абе много се спичате с тия лични данни. Ако ви е чак толкова важно, ходете на хотел, ама и там искат паспорт в някои държави.
В коя държава не искат паспорт в "истински" хотел? В Европа поне не се сещам такава.

# 488
  • Mediterraneo
  • Мнения: 38 037
Ако под "паспорт" се визира документ за самоличност, кой хотел не изисква такъв?!

# 489
  • Мнения: 3 039
Здравейте, снощи резервирах апартамент във Варна, това ми е първа резервация през тази платформа. Въпреки че пишеше, че теглят парите след потвържение, още на момента ми ги изтеглиха и до 24 часа след резервацията не получих потвърждение от домакина и сега са ми писали, че резервацията се отменя. В условоята чета за срок от 15 работни дни за връщане на сумата.... Наистина ли това е реда и това е срока? Аз затворих едни пари и идея нямам кога ще си ги получа... Доста неприятна ситуация. Сега така или иначе ми трябва нова резервация и съответно да направя ново плащане. Чак взех да се чудя дали не са някакви схеми за трансфер на пари само.

# 490
  • Мнения: 4 229
платформата не е схема, конкретния апартамент кой знае

# 491
  • Русе
  • Мнения: 2 153
Ще си получите парите. Моите дойдоха на другия ден. Хубаво е преди да резервирате за пишете на хоста, да се представите и той да ви одобри. Тогава да резервирате вече след негово потвърждение. Ако пък се притеснявате да не изпуснете настаняването платете половината сума веднага, а другата след време ще си я дръпнат. Сроковете са описани.
Моят отказ беше преди седмица в Италия - няма драма за парите. Връщат ги. По- точно ги отблокират в банкаовата ви сметка. Така че просто няма да виждате плащането, а не връщане на сума.
Моят казус беше по- странен и не ми се беше случвало до сега - не ми даде възможност да пиша на хоста преди да букна. Момчето доста се бави с отговорите и малко ми е напрегнато, защото е нов няма отзиви. Буквала съм 2 апартамента и за сега не съм отказала единия и се чудя, че разликата в сумата е една трета. Дано всичко е наред.

# 492
  • Мнения: 304
Здравейте, има ли все още дискаунт при първа резервация? И ако да, може ли някой, който има възможност, да изпрати линк?

# 493
  • София
  • Мнения: 4 127
Здравейте, има ли все още дискаунт при първа резервация? И ако да, може ли някой, който има възможност, да изпрати линк?

Не, отпаднa покрай пандемията.

# 494
  • Мнения: 404
Здравейте, искам да резервирам апартамент, който е с безплатно анулиране до 24 часа преди настаняването. Под бутона за резервиране стои надпис "Засега няма да бъдете таксувани", но като се опитам да резервирам и ми предлага само 2 варианта - да платя или цялата сума сега или 20% от нея ("Потвърдете резервацията си, като платите част от общата сума."). Има ли как да резервирам без предварително плащане? Ако не, ще ми бъде ли възстановена тази сума при анулиране?

Общи условия

Активация на акаунт