Пазаруване от Aliexpress.com 49

  • 107 132
  • 725
  •   1
Отговори
# 120
  • Мнения: 1 593
Здравейте,
На една поръчка времето за доставка снощи ми беше 15 дни а днес отварям и ми изписва 44 дни. Нормално ли е това?

# 121
  • Мнения: 20 887
Мерси Дани, до сега рових, видях само две поръчки. Ще го мисля още малко.

# 122
  • Мнения: 6 372
Здравейте,
На една поръчка времето за доставка снощи ми беше 15 дни а днес отварям и ми изписва 44 дни. Нормално ли е това?
Да, нормално е. Този срок е за защита на парите ти, а не е на доставка. Продавача може да го удължава без твое разрешение. Не си длъжна да чакаш тези дни, а като минат 60дни от дата на изпращане, тоест още 14-15дни и пратката все още не е дошла, тогава можеш да отвориш диспут. Един вид е в твой интерес да имаш по-дълго време за защита. Wink

# 123
  • Мнения: 4
Здравейте,
На една поръчка времето за доставка снощи ми беше 15 дни а днес отварям и ми изписва 44 дни. Нормално ли е това?

Извинявай леко извън темата, но... от Гуанджоу ли е напуснала Китай твоята пратка? Аз чакам една от там вече... близо 50 дни.

# 124
  • Мнения: 1 593
Благодаря за разяснението, след 15 дни ако я няма ще повдигна диспут. За ниска стойност ми е поръчката и не може да се проследи само изписва China Post и на детайли изписжа отстрани че уж е напуснала вече Китай но незнам доколко това е достоверно като е непроследима пратка

# 125
  • Мнения: 409
Картата ми изтича. А чакам доста неща. Ако я сюеня сега с новата дами ще ми ги върнат при евентуален диспут? Вие как процедирате.

# 126
  • Мнения: 6 372
Картата ми изтича. А чакам доста неща. Ако я сюеня сега с новата дами ще ми ги върнат при евентуален диспут? Вие как процедирате.
Парите св връщат по сметката. Картата няма значение.

# 127
  • Мнения: 409
Благодаря Чревоугодник. Слагам си новата карта със старата сметка и продължавам с покупките.

# 128
  • Мнения: 29
Искам да попитам за пазаруване  от Алито изисква ли се 3d код за сигурност при плащане с карта Защото гледам че от днес   банка ДСК внедрява 3d код за сигурност и за виртуалните карти

# 129
  • Мнения: 1 030
Не се изисква, поне досега не.

# 130
  • Мнения: 360
Здравейте! Първата ми поръчка пристигна,но блузите бяха много големи(детски).В таблицата предоставена от продавача си избрах размера на блузите. Поръчах 90см.-2и една 100см. Сега купувам 92 см. ,а тези от АЛи-то са много големи. Писах на продавача. Прикачих снимки. След 2 дни го помолих да ми отговори, но не го направи. Не ми се занимаваше. И финализирах всичко. След 5 мин. ми праща това:"ok, please ask disputer in a reason " still in the way", then we will return 3$ ." Как да постъпя? Благодаря.

# 131
  • Мнения: 6 372
Здравейте! Първата ми поръчка пристигна,но блузите бяха много големи(детски).В таблицата предоставена от продавача си избрах размера на блузите. Поръчах 90см.-2и една 100см. Сега купувам 92 см. ,а тези от АЛи-то са много големи. Писах на продавача. Прикачих снимки. След 2 дни го помолих да ми отговори, но не го направи. Не ми се занимаваше. И финализирах всичко. След 5 мин. ми праща това:"ok, please ask disputer in a reason " still in the way", then we will return 3$ ." Как да постъпя? Благодаря.
Взимаш метъра или ролетка и слагаш върху дрехата, но ясно да си личи колко е голяма. Снимаш. Отваряш диспут и прикачваш снимките, а като причина посочваш, че размерите не отговарят. Напиши в диспута, че дрехите не отговавят на таблицата на продавача и са неизползваеми. Искаш минимум 30% от цената, даже най-добре ПОНЕ 50%! Аз бих снимал съобщенията и качил в диспута как китаеца се опитва да излъже системата на Aliexpress. Наглия китаец няма да приеме диспута, но ти няма да се даваш и няма да се обясняваш с него. Натискаш "Escalate Dispute" и Aliexpress ще реши колко да ти възстанови. Естествено после му слагаш 1 звезда и лош коментар("Leave Feedback").
Това е легалния начин. Продавача иска да посочиш причина, която не отговаря на действителността и реално го унивинява. Ти това ли искаш? Ти решаваш дали да избереш причината, която той ти казва или реалната.

# 132
  • Мнения: 360
 Благодаря  ЧревоУгодник. Ох, много ми е гадно (не съм конфликтна), но още повече ненавиждам тарикатите.
 Да се похваля с другите покупки - http://www.aliexpress.com/item/Plus-size-S-XL-2014-New-Summer-Ko … t/1922135473.html
Като на снимките е. На едно място леекинко подплатата е отшита. Размерите си отговарят.
http://www.aliexpress.com/item/2015-Hot-Sales-Fashion-Star-Sungl … /32327505233.html Идеални.

# 133
  • Мнения: 102
Здравейте! Получих едни сенки счупени и отворих диспут. Поисках възстановяване на част от сумата. Получих това съобщение от китайчето:
"Dear Katia Todorova
We are so sorry to see that you open dispute on the aliexpress order.
If you dnot recieve your package,we will refund to you or resend again.
If you are not satisfied with the item,we will give you some discount or talk to fix that.
Please cancel the dispute here and contact us, we will give you a satisfactory answer .
Thanks,best regards!
Мисля да не затварям диспута.Трябва ли да му пиша или да изчакам?

# 134
  • Мнения: 6 372
Здравейте! Получих едни сенки счупени и отворих диспут. Поисках възстановяване на част от сумата. Получих това съобщение от китайчето:
....
Мисля да не затварям диспута.Трябва ли да му пиша или да изчакам?

Не е нужно да му пишеш. Следи си диспута.

Общи условия

Активация на акаунт