Пазаруване от Aliexpress.com 49

  • 107 171
  • 725
  •   1
Отговори
# 180
  • Мнения: 15 131
Здравейте,
получих едно детско комплектче от клинче и блузка в червено. Червената апликация на блузката е в по светло червен цвят от панталончето което е в по тъмно червено. Цвета на блузата не си отговаря сцопусанието в обявата. Не ми допада така. Дали да пускам диспут за нещо такова?

Според мен няма смиисъл, но все пак ти ще си решиш. Веднъж съм пускала дипут, че блуза не отговаря на снимките, нямаше въобще бродерията, която се виждаше на снимките. От Алито ми дадоха опция да ми върне половината пари, оня китаец се запъна, че всичко било наред и ми върна 3 долара, ако помня правилно. После му смъкнаха продуктите от продажба - такава голяма разлика имаше от неговите снимки и моите.

За такава разлика в цвета надали ще ти дадат повече от долар отстъпка, за мен не си струва занимаването - да снимаш, да следиш диспута, бля...

# 181
  • Варна
  • Мнения: 82
Да попитам,трябвали да правя нещо



    Dispute Escalated - Waiting for both parties to respond   ,пуснах диспут и отговориха че ще ми върнат парите,имам Respond  i Cancel arbitration или да оставя времето да изтече от 2 дена .Гледам че продавача ме пита дали да ми прати стоката отново,но нямам такова намерение .Поръчах я от друг.

# 182
  • Мнения: 6 376
Да попитам,трябвали да правя нещо
    Dispute Escalated - Waiting for both parties to respond   ,пуснах диспут и отговориха че ще ми върнат парите,имам Respond  i Cancel arbitration или да оставя времето да изтече от 2 дена .Гледам че продавача ме пита дали да ми прати стоката отново,но нямам такова намерение .Поръчах я от друг.
Не

# 183
  • Варна
  • Мнения: 82
Благодаря.

# 184
  • Мнения: 1 030
Здравейте, отворих диспут, но продавачът ми кайа да изчакам още малко и си мисля, че може би наистина трябва. Но ако сега дам cancel disput, после ако не пристигне пратката дали ще мога да отворя наново.

# 185
  • Мнения: 15 131
Здравейте, отворих диспут, но продавачът ми кайа да изчакам още малко и си мисля, че може би наистина трябва. Но ако сега дам cancel disput, после ако не пристигне пратката дали ще мога да отворя наново.

Не, няма да можеш. Така или иначе сигурно имаш период, през който очакват твоето решение преди автоматично да се ескалира диспута, чакаш си пратката, ако дойде - канселираш Peace

# 186
  • Мнения: 1 030
Мерси, но проблемът е, че остават 30тина дни до времето за доставка, просто нямам проследяващ номер, а продавачът кайа, че има, но точно боя се изгубил, системата ен го приема... реших, че е лъжа, сеха се обади съвестта  Thinking

# 187
  • Мнения: 15 131
Ти колко дена след шипването повдигна диспута? Да разбирам, че е било още докато тече protection time?

# 188
  • Мнения: 1 030
30 дни чаках уж да ми одобри системата проследяващия номер и остават още 30 от времето , тоест от protection time остават още 30дни

# 189
  • София
  • Мнения: 186
Здравейте, от средата на март имам една поръчка за един термометър. Хората я изпратиха на 18.03. Имам номерче за проследяване. Но на 2016-03-19 е Shipped by air и оттагава така си стои...
8 дни преди да изтече времето за очаквана доставка писах на продавача и го помолих да го удължи.
Сега мога да почакам още 18 дни Simple Smile
На някой случвало ли му се е подобно нещо, да изчезне пратката във въздуха за 2 месеца?
Да я очаквам ли въобще или да я отпиша? 

# 190
  • Мнения: 1 593
Здравейте,
има ли къде да се пише до алиекспрес за да си получа парите по една отказана поръчка преди 12дни и все още не са ми върнати парите?

# 191
  • София
  • Мнения: 1 626
Момичета, моля кажете, защо не мога да чета коментарите под продуктите? Преди можех, сега НЕ! Благодаря.

# 192
  • Мнения: 1 907
https://www.google.bg/search?client=tablet-android-samsung&h … bts=1463041423709

Виждали ли сте я в сайта. Търся си дънкова такава........

# 193
  • на морето
  • Мнения: 1 495
Помогнете ми да намеря тази чанта в сайта, моля bouquet
https://www.facebook.com/367129460034224/photos/pb.3671294600342 … ype=3&theater

# 194
  • Мнения: 15 131
Здравейте, от средата на март имам една поръчка за един термометър. Хората я изпратиха на 18.03. Имам номерче за проследяване. Но на 2016-03-19 е Shipped by air и оттагава така си стои...
8 дни преди да изтече времето за очаквана доставка писах на продавача и го помолих да го удължи.
Сега мога да почакам още 18 дни Simple Smile
На някой случвало ли му се е подобно нещо, да изчезне пратката във въздуха за 2 месеца?
Да я очаквам ли въобще или да я отпиша? 

Имам поръчани 4 неща от края на февруари, които още не са дошли. Едното е шипнато на 10 март, с въздушна поща, няма го. Пуснах диспут, продавача ме моли да изчакам още малко. Всъщност от вчера и днес имам съобщения от пощата за пратки, може да е някое от тях. Peace

Общи условия

Активация на акаунт