Пазаруване от Aliexpress.com 49

  • 107 107
  • 725
  •   1
Отговори
# 75
  • Мнения: 6 787
Момичета, от кой търговец сте поръчвали магически гъби и сте доволни от качеството?
Гледах в една стара тема този линк, но ще се радвам да видя и други.
http://www.aliexpress.com/item/50-pcs-lot-Gray-Magic-Sponge-Eras … ee/789445514.html

# 76
  • Някъде в Европа...
  • Мнения: 3 807
запис..
И днес съм/е получена първата ми поръчка от сайта (поръчах от мой профил за колега, но писах негов адрес и него за получател), та не съм я виждала на живо..  Simple Smile
Той е много доволен!
http://www.aliexpress.com/item/2016-hot-Original-UMI-Rome-4G-FDD … /32616348978.html
В понеделник повече отзиви!
Сега следва да натисна бутон: Confirm goods received, нали? (ще го направя като видя наживо телефончето). Прави ли се нещо друго?

# 77
  • Мнения: 6 371
запис..
И днес съм/е получена първата ми поръчка от сайта (поръчах от мой профил за колега, но писах негов адрес и него за получател), та не съм я виждала на живо..  Simple Smile
Той е много доволен!
http://www.aliexpress.com/item/2016-hot-Original-UMI-Rome-4G-FDD … /32616348978.html
В понеделник повече отзиви!
Сега следва да натисна бутон: Confirm goods received, нали? (ще го направя като видя наживо телефончето). Прави ли се нещо друго?
Най-добре да не потвърждаваш поръчката, за да има повече време за тестове на телефона. След като потвърдиш поръчката ще можеш да оставиш коментар. Друго не се прави.

# 78
  • Ямбол
  • Мнения: 1 610
nadeto81 Никой не го пита нрави ли се или не,но само това ли е основанието на диспут,колко време е минало, възможно е да запишат 1 проследяващ номер,в последствие да заменя,не е некоректно. Това за 15 дни и диспут е абсолютно НЕ вярно,не знам какво си разбрала,но не виждам основание на диспута ти!
ele_na79 в сайта на бгпощи си изчисли доставката,но винаги може да се очаква разминаване леко в цветовете,често си го и пише, а такава голяма компенсация,си е направо подарък,нека и ние бъдем хора все пак и те хляб ядат.Естествено,че няма да ти възстановят такава сума,нито да ти поемат транспортните.
AIR , това е само.

# 79
  • Мнения: 43
nadeto81 Никой не го пита нрави ли се или не,но само това ли е основанието на диспут,колко време е минало, възможно е да запишат 1 проследяващ номер,в последствие да заменя,не е некоректно. Това за 15 дни и диспут е абсолютно НЕ вярно,не знам какво си разбрала,но не виждам основание на диспута ти!
ele_na79 в сайта на бгпощи си изчисли доставката,но винаги може да се очаква разминаване леко в цветовете,често си го и пише, а такава голяма компенсация,си е направо подарък,нека и ние бъдем хора все пак и те хляб ядат.Естествено,че няма да ти възстановят такава сума,нито да ти поемат транспортните.
AIR , това е само.
[/quote
Основание за диспута ми е, че след три месеца не съм си получила стоката. Order NO:73072489479141
Status: Awaiting your acceptance of seller's solution
Reminder:
The seller did not accept your dispute request, but offered a solution.
You can view the seller's proposal in your dispute information. You can continue to negotiate a solution until 13 calendar days 5 hour 13 minute 52 second .
If you do not agree to a solution by that time, the dispute will be escalated automatically and Alibaba will step in to mediate.

# 80
  • Мнения: 413
Спешно ми трябва съвет , как да прикача видео за неособено работеща камера за кола в Алиекспрес , видях , че има директно да се приложи , но нещо не ми се получи , друг сигурен начин , помня , че с Ютуб не ставаше  newsm78 newsm78  MPEG- 4 ,8.68 MB е видеото

# 81
  • here and now
  • Мнения: 5 441
Качваш видето в  https://www.mediafire.com/ и пействаш линка.

# 82
# 83
  • Пловдив
  • Мнения: 2 879
Относно момичето с извлечението от банката, нямат право да ти отказват да ти издадат заверено извлечение. Най-вероятон на този, който те е обслужвал, го е мързяло да се занимава

# 84
  • Пловдив
  • Мнения: 2 877
За първи път имам сериозен проблем с поръчка от сайта. Купих телефон, който, разбира се, мина през митница. Платих си ДДС и си го освободих. След отваряне на пратката установих, че телефонът не е нов, както е описано, а е ползван и то доста време. Има следи от употреба - драскотини по дисплея, по корпуса, навсякъде. Има инсталирани приложения. Направих снимки и отворих диспут. Срокът за отговор на продавача изтича след по-малко от 24 часа. Опитва се да се пазари с лични съобщения. Иска да му пратя телефона обратно. Изрично съм посочила в диспута, че не искам да го връщам, освен ако не си поеме разходите за доставка. През БГ пощи няма начин, защото е с батерия, а другият вариант за връщане до Сингапур е DHL. Цената е доста висока и не съм склонна да я поема. Предложих му да ми върне парите за телефона, парите за митница /Не съм виновна, че плащам ДДС за нещо, което не отговаря на обявата/ и за транспорта до Сингапур и му го пращам още утре. Вероятно ще увърта и няма да отговори в диспута. Как да процедирам след това?
И относно самия диспут - има ли начин да добавя повече от 3 снимки? Как?

# 85
  • Мнения: 6 371
adoration_, парите са в Aliexpress и в най-добрия случай ще ти върнат 100%, но за ДДС-то вероятно не. Никой не връща до Китай, защото е скъпо и, защото е за сметка купувача. Ако продавача не отговори(вероятно ще отговори в последния момент) печелиш диспута служебно.
Снимки можеш да качиш в някой сайт за споделяне на снимки и да сложиш линк към снимките в диспута.

# 86
  • Пловдив
  • Мнения: 2 877
Благодаря, ЧревоУгодник.
Ако продавачът отговори, но държи да му пратя телефона или иска да ми възстанови по-малка сума, какво следва?

# 87
  • Мнения: 6 371
Благодаря, ЧревоУгодник.
Ако продавачът отговори, но държи да му пратя телефона или иска да ми възстанови по-малка сума, какво следва?
Ескалираш диспута като натиснеш бутона "Escalate Dispute" и чакаш Aliexpress да вземат решение. Възможно е да искат още доказателства, но това ще го разбереш в последствие.

# 88
  • Мнения: 2 240
Здравейте, моя приятелка направи 4 еднакви поръчки от един търговец, от различни акаунти, за да може да ползва купони. Плащала е с една карта. На една от поръчките са и изпратили това- как се процедира и какви документи искат, знае ли някой.
Thank you for shopping on AliExpress !
We are sorry to inform you that we have to cancel your order for security reasons. To make sure your transaction is secure, please provide us with documentation by clicking My Appeal for further verification.
When we receive your documents, we will verify them within 3 business days. If the documents are valid, you can reorder on Aliexpress.
We apologize for any inconvenience, and thank you for your patience and understanding.

Последна редакция: пн, 18 апр 2016, 08:39 от Cилвия

# 89
  • Мнения: 94
За първи път имам сериозен проблем с поръчка от сайта. Купих телефон, който, разбира се, мина през митница. Платих си ДДС и си го освободих. След отваряне на пратката установих, че телефонът не е нов, както е описано, а е ползван и то доста време. Има следи от употреба - драскотини по дисплея, по корпуса, навсякъде. Има инсталирани приложения. Направих снимки и отворих диспут. Срокът за отговор на продавача изтича след по-малко от 24 часа. Опитва се да се пазари с лични съобщения. Иска да му пратя телефона обратно. Изрично съм посочила в диспута, че не искам да го връщам, освен ако не си поеме разходите за доставка. През БГ пощи няма начин, защото е с батерия, а другият вариант за връщане до Сингапур е DHL. Цената е доста висока и не съм склонна да я поема. Предложих му да ми върне парите за телефона, парите за митница /Не съм виновна, че плащам ДДС за нещо, което не отговаря на обявата/ и за транспорта до Сингапур и му го пращам още утре. Вероятно ще увърта и няма да отговори в диспута. Как да процедирам след това?
И относно самия диспут - има ли начин да добавя повече от 3 снимки? Как?

 не знам защо ти отказват български пощи да върнеш телефона, аз съм връщал чрез тях и единственото условие беше батерията да не е в телефона, а таксата беше 12 лв.

Общи условия

Активация на акаунт