СЕДМИ клас - 7 - Успех!/30.05. - 5.06.2016 г./

  • 215 936
  • 1 482
  •   1
Отговори
# 300
  • Мнения: 864
Подобни статистики има и само за БЕЛ и само за МАТ, но те не са кой знае колко полезни.

За деца, на които се утроява едната оценка от матурата са по-полезни точно те.  Peace
Обясни ми как това е полезно, моля. Аз не намирам ползата.

Принципно и трите статистики не могат да ме ориентират кой знае колко в нашия случай, но все пак тези по отделните предмети дават малко по-точна картинка отколкото обобщената статистика. Подкрепени и с резултати от училището, където очакваме да е най-голямото струпване на високи резултати, ще имам долу-горе някаква представа.

# 301
  • България, София
  • Мнения: 644
Принципно и трите статистики не могат да ме ориентират кой знае колко в нашия случай, но все пак тези по отделните предмети дават малко по-точна картинка отколкото обобщената статистика. Подкрепени и с резултати от училището, където очакваме да е най-голямото струпване на високи резултати, ще имам долу-горе някаква представа.
Да, така картинката се изяснява  Simple Smile.

# 302
  • най-шареното място
  • Мнения: 8 197
Не е малко.


Последна редакция: ср, 01 юни 2016, 10:41 от ом

# 303
  • София
  • Мнения: 3 336
Уф, въпросите в темата стават все по-страшни.

В сайта на РИО има обявен приема по паралелки:
http://www.rio-sofia-grad.com/web_folders/appl_files/2016_docs/p … s_profilirani.pdf

Ето ги и в ексел:
http://dox.abv.bg/files/listtree

Това е само за профилирани паралелки.
Не успявам да достъпна до екселския файл.

# 304
  • Мнения: 81
Тогава какво ни касае тази статистика? Интересува ни статистика за кандидатстване.
Мен ли питаш?  Joy
Ти даде линк към нея.
Скрит текст:
Мога да ти обясня какво е значението на тези данни, но не виждам смисъл.

Ей това препоръчват от РИО - София.

Попълването на заявлението трябва да се извърши много внимателно, четливо и добре обмислено. Подредбата на училищата трябва да се осъществи от най-желаните низходящо към по-малко желаните профили, професии и специалности на конкретните училища.

Аз ще добавя - статистиката те вълнува дотолкова, доколкото е важно да бъдат посочени достатъчно на брой желания, за да не остане детето некласирано. Иначе, с нейна помощ можеш да си правиш сметки за къде евентуално би стигнал балът без това да е от значение за подредбата на желанията.
И аз така мисля. Най-добре всеки да си подреди желанията, както ги иска детето . Статистиката си е статистика, но ние не знаем кое дете къде първо иска да отиде. Всяко дете има различно желание и затова не може да се предвиди. То даже това му е хубавото, че един иска едно, а друг друго.

# 305
  • България, София
  • Мнения: 644
Не успявам да достъпна до екселския файл.
Мога да го пратя на мейл.

# 306
  • София
  • Мнения: 19 932
Разбира се, че правилният подход е да се пишат паралелките по ред на желанията на детето,  а не според статистики, прогнозни балове и прочие. Боравенето със  статистиката и добиването на някаква ориентировъчна представа  за това дали балът би стигнал за тази или онази паралелка е просто едно добро запълване на времето на родителите до излизане на класирането.. Laughing

# 307
  • София
  • Мнения: 5 349
Емилио, спамиш едно и също и модератор може да те секне баш когато ти е най-важно нещо да попиташ!
Спри да не четеш Simple Smile

# 308
  • Бургас
  • Мнения: 3 158
Разбира се, че правилният подход е да се пишат паралелките по ред на желанията на детето,  а не според статистики, прогнозни балове и прочие. Боравенето със  статистиката и добиването на някаква ориентировъчна представа  за това дали балът би стигнал за тази или онази паралелка е просто едно добро запълване на времето на родителите до излизане на класирането.. Laughing
Абсолютно съм съгласна. От онзи ден се чудя защо изобщо се чака тази статистика, за да се редят тогава желанията. Нашата подредба е готова до пето желание от февруари месец. Ако, не дай Боже, балът му е много нисък, вероятно ще се включа с насоки как да подреждаме от пето надолу.

# 309
  • Мнения: 864
Едва ли някой чака статистиките, за да си реди желанията. Те са само някакъв ориентир дали да треперим до класирането в неизвестност или примерно резултатите ни ще стигнат ако не за първото, то поне за второ или трето желание. А и както каза русалката - за уплътняване на времето, защото и до първо класиране си пада голямо чакане.

# 310
  • Мнения: 118
Едва ли някой чака статистиките, за да си реди желанията. Те са само някакъв ориентир дали да треперим до класирането в неизвестност или примерно резултатите ни ще стигнат ако не за първото, то поне за второ или трето желание. А и както каза русалката - за уплътняване на времето, защото и до първо класиране си пада голямо чакане.

Напълно съгласна!

# 311
  • Мнения: 118
Не знам дали говорите за това:
http://www.danybon.com/wp-content/uploads/2015/07/min_max_po_par … ki_2klasirane.pdf
http://www.danybon.com/obrazovanie/rezultati-ot-maturi-2015/
(трябва да са се подхвърлили 2-30 пъти през темите назад)

Единственото смислено приложение на този етап е оживено коментиране с цел потушаване на напрежението. Нещо като "студио" в полувремето на предаване на футболен мач Simple Smile

Пишете желания според... желания, не според сметки. И успех, доколкото не сте ни конкурент Laughing

П.П. Харесва ми заглавието на темата от 2011: "Седмокласник шапка мята, мама балове да смята"

# 312
  • Бургас
  • Мнения: 3 158
Едва ли някой чака статистиките, за да си реди желанията. Те са само някакъв ориентир дали да треперим до класирането в неизвестност или примерно резултатите ни ще стигнат ако не за първото, то поне за второ или трето желание. А и както каза русалката - за уплътняване на времето, защото и до първо класиране си пада голямо чакане.
Така е, но някой още онзи ден /далеч преди Емилио/ беше писал нещо от сорта "гледа статистиката, за да реди желания". Съжалявам, не помня кой беше и не ми се рови назад. Затова писах, че за мен е странно.
Едно време, когато аз кандидатствах, в училището гнездо бяха изнесени оценките от изпитите по математика и по БЕЛ, като вървяха в низходящ ред според сбора на двете. Но можеха да се видят и поотделно двете оценки. За мен беше много полезна тази информация тогава, тъй като ми спести доста вълнения до излизане на класирането. Предполагам, че и на родителите ми също.

# 313
  • Мнения: 33

Страхотно попадение  Grinning
Да са живи и здрави децата, дано наистина игнорират и забравят безумията, на които възрастните ги подлагаме в тази абсурдна и неадекватна българска образователна система !

# 314
  • Пловдив
  • Мнения: 10 458
Статистиката се гледа не за да си прередиш желанията, а да си направиш сметка колко на брой желания да подредиш. Дори и с утрояване на едната оценка пак можеш да си направиш относително добра сметка.
Нека излязат резултатите, пък тогава ще си говорим за статистиките.

Децата си свършиха работата, сега е ред на родителите.  Peace

Общи условия

Активация на акаунт