СЕДМИ клас - 7 - Успех!/30.05. - 5.06.2016 г./

  • 215 947
  • 1 482
  •   1
Отговори
# 285
  • най-шареното място
  • Мнения: 8 197
Това означава ли, че по БЕЛ са изкарали средно по 59,69, а по МАТ 63,67? В СМГ средният успех по МАТ е бил 4,70?/а само статистиката от МОН ли да София-град дава колко и какви оценки има? Там липсват данни, колко са се явили./

Да, това означава. И има данни колко са се явили в тази таблица. първата колона числа мисля.
А в статистиката от РИО бройката е в колоната за брой получили съответната оценка и съеседната "с натрупване".

# 286
  • Мнения: X
и копирах СМГ: 2. София    Софийска математическа гимназия „Паисий Хилендарски“    59.69    63.67    16.37    14.87    12.8    13.29    14.07    30.76    19.6    28.19
Това означава ли, че по БЕЛ са изкарали средно по 59,69, а по МАТ 63,67? В СМГ средният успех по МАТ е бил 4,70?/а само статистиката от МОН ли да София-град дава колко и какви оценки има?
Ох. Статистиката е по точки от НВО. Не по точки за кандидатстване. 63,67 се равнява на 5,911 от първи модул по скалата за 2014.
Да не говорим, че линкът който ти самата си дала, съдържа информация и за броя на децата, и за преобразуваните в оценка точки.

# 287
  • Мнения: 179
Това означава ли, че по БЕЛ са изкарали средно по 59,69, а по МАТ 63,67? В СМГ средният успех по МАТ е бил 4,70?/а само статистиката от МОН ли да София-град дава колко и какви оценки има? Там липсват данни, колко са се явили./

Да, това означава. И има данни колко са се явили в тази таблица. първата колона числа мисля. -може ли линк за такава статистика, много моля! Явили са се еди-колко си, от тях с такъв резултат по БЕЛ еди-колко си, по МАТ-еди-колко си, момичета/момчета и у-щето.
А в статистиката от РИО бройката е в колоната за брой получили съответната оценка и съеседната "с натрупване".
 

# 288
  • България, София
  • Мнения: 644
Уф, въпросите в темата стават все по-страшни.

В сайта на РИО има обявен приема по паралелки:
http://www.rio-sofia-grad.com/web_folders/appl_files/2016_docs/p … s_profilirani.pdf

Ето ги и в ексел:
http://dox.abv.bg/files/listtree

Това е само за профилирани паралелки.

# 289
  • Мнения: 179
и копирах СМГ: 2. София    Софийска математическа гимназия „Паисий Хилендарски“    59.69    63.67    16.37    14.87    12.8    13.29    14.07    30.76    19.6    28.19
Това означава ли, че по БЕЛ са изкарали средно по 59,69, а по МАТ 63,67? В СМГ средният успех по МАТ е бил 4,70?/а само статистиката от МОН ли да София-град дава колко и какви оценки има?
Ох. Статистиката е по точки от НВО. Не по точки за кандидатстване. 63,67 се равнява на 5,911 от първи модул по скалата за 2014.
Тогава какво ни касае тази статистика? Интересува ни статистика за кандидатстване.
Има ли някоя съфорумка,аа София-град, която да сподели, как ще реди желанията, на какъв принцип и от коя статистика ще се води?

# 290
  • Мнения: X
Тогава какво ни касае тази статистика? Интересува ни статистика за кандидатстване.
Мен ли питаш?  Joy
Ти даде линк към нея.
Скрит текст:
Мога да ти обясня какво е значението на тези данни, но не виждам смисъл.

Ей това препоръчват от РИО - София.

Попълването на заявлението трябва да се извърши много внимателно, четливо и добре обмислено. Подредбата на училищата трябва да се осъществи от най-желаните низходящо към по-малко желаните профили, професии и специалности на конкретните училища.

Аз ще добавя - статистиката те вълнува дотолкова, доколкото е важно да бъдат посочени достатъчно на брой желания, за да не остане детето некласирано. Иначе, с нейна помощ можеш да си правиш сметки за къде евентуално би стигнал балът без това да е от значение за подредбата на желанията.

# 291
  • Варна
  • Мнения: 3 307
emilio94 Тази таблица не е статистиката, която публикуват РИО. В дадения линк се извежда средният брой точки, и то само от първи модул по БЕЛ и МАТ.
В статистиката на успеваемостта явилите се са групирани по сбор от оценките по БЕЛ и МАТ и за всеки диапазон пише колко деца се намират в него. Ето тази от миналата година за София. Но там пък няма разпределение по училища. Подобни статистики има и само за БЕЛ и само за МАТ, но те не са кой знае колко полезни.

# 292
  • Бургас
  • Мнения: 3 158
Емилио, защо смяташ да се водиш по статистики при подредбата на желанията? При нас положението е следното - в топ 3 на гимназиите има общо 468 места. Дори и моят син да е на 550-то място според статистиката, това няма да повлияе на подредбата, която сме направили отдавна. Е, ще го приемат по четвърто желание, евентуално, но голяма работа. Може пък да има шанс да мръдне напред при второ класиране.

# 293
  • Мнения: 864
Подобни статистики има и само за БЕЛ и само за МАТ, но те не са кой знае колко полезни.

За деца, на които се утроява едната оценка от матурата са по-полезни точно те.  Peace

# 294
  • най-шареното място
  • Мнения: 8 197
Всяка от трите вида РИО-статистика е поелзна за различни цели.

Емилио, има бройка деца в РИО статистиката  - с натрупване - там им е конкуренцията, добра понеколкото тях.

# 295
  • София
  • Мнения: 19 932
Подобни статистики има и само за БЕЛ и само за МАТ, но те не са кой знае колко полезни.

За деца, на които се утроява едната оценка от матурата са по-полезни точно те.  Peace

Нито сборната, нито отделните по предмети са според мен от особена полза на деца, при които едната оценка се утроява. Peace  Защото няма как да се прогнозира за тези, които изпреварват детето като оценка по мат примерно, как са се справили с БЕЛ.  Може да е също отлично, ама може и да не е.. Може в едната статистика да са на върха (тази по мат), на другата доста по-надолу и съответно въпреки утрояването на високата оценка да се окажат по-назад като бал от дете с по-ниска оценка за утрояване по мат, но пък доста по-висока единична оценка по БЕЛ. Тоест няма как да се направи връзката между справянето по двата предмета. Примерно, ако едно дете има 5,90 по мат и 5,10 по  БЕЛ ще бъде изпреварено за СМГ от друго с 5,75 по мат, но и с горе-долу толкова по БЕЛ.

Последна редакция: ср, 01 юни 2016, 10:21 от пенсионирана русалка

# 296
  • Мнения: 116
А в София колко учители проверяват? Да сметнем по колко работи на учител се падат, т.е. по колко време може да отдели на една работа.
Ако мога да се доверя на думите на моя хувавец, класната му го е успокоявала онзи ден, че при нея до петък от проверени 270 работи има само 2 шестици, предполагам че има по един учител от всяко училище и би трябвало вече да са проверени пустите му НВО-та

Две пълни шестици или две оценки над 5,50? Ако е второто-много успокоително, няма що.
po 97\ 96 tochki

# 297
  • I want it all and I want it now.
  • Мнения: 4 717
Това май е мъж, а не жена.
Имам чувството, че за първи път се интересува от кандидатстване.
Консултирайте се с детето и както иска така редете желания.
В училището също, могат да ви помогнат.

# 298
  • Мнения: 118
Статистик има, но не е нужен в случая. Както е казала и Русалката на този етап просто можеш да сумираш броя на местата в желаните паралелки. А ако става вече въпрос и за балове, нещата добиват друг смисъл. Но още е много рано за това. Чакаме резултати и статистики.

# 299
  • България, София
  • Мнения: 644
Подобни статистики има и само за БЕЛ и само за МАТ, но те не са кой знае колко полезни.

За деца, на които се утроява едната оценка от матурата са по-полезни точно те.  Peace
Обясни ми как това е полезно, моля. Аз не намирам ползата.

Общи условия

Активация на акаунт