СЕДМИ клас - 7 - Успех!/30.05. - 5.06.2016 г./

  • 216 063
  • 1 482
  •   1
Отговори
# 210
  • В офиса
  • Мнения: 4 177
klimatolog, впечатленията на някой конкретно няма да помогнат за общата картинка. Но нашата класна и проверяващ по БЕЛ е споделила с децата, че най-масовите грешки са пунктуационни и правописни. На преразказите, които тя е проверявала, е дала от 4 до 34 точки. Друга проверяваща учителка пък е споделила, че в нейните папки е имало само една работа за 97 т., но около колко точки се върти средния резултат, нямам представа.

Напълно съгласна с Чефо (този път)

# 211
  • Мнения: 9
Благодаря ти, Тинкърбел, пак е нещо, защото никой друг нищо не е споделил за БЕЛ Embarassed

# 212
  • Бургас
  • Мнения: 4 550
относно преразказа в Частната прогимназия в Бургас същият е бил даден от госпожата като подготовка за НВО, за сравнение - същата госпожа преподава и в ПМГ на моето дете, но в нашето нечастно училище такъв преразказ не е бил даван....

# 213
  • Мнения: 335
Момичета, у мен възникна въпрос, който ще поставя в темата Ви./аз съм на ред догодина Mr. Green/
От НВО -то по БЕЛ задача 17 е ясно, че новото изречение става : "Брат му тихо го попита защо е толкова нелюбезен, и излезе от стаята" . Въпросът ми е защо пред "и" има запетая?? newsm78

Защото 'защо е толкова нелюбезен' е подчинено изречение и се отделя със запетайки, но пред защо (като въпросителна дума) не се слага.

# 214
  • Мнения: 82
Благодаря ти, Тинкърбел, пак е нещо, защото никой друг нищо не е споделил за БЕЛ Embarassed

Разбира се, интересно е да знаем  за впечатленията на проверители както от изпита по БЕЛ, така и от този по математика. Засега намирам такива само на разярени родители. Явно не можем да издържим на напрежението до 03.06, макар че то не остана много време до вълнуващата дата 3-ти юни. Колко ли сълзи ще има тогава?

# 215
  • I want it all and I want it now.
  • Мнения: 4 717
Позната учителка по математика ми сподели,че тази година се очакват доста 2.Нещо, което се коментираше в темата.

# 216
  • Мнения: 864

Разбира се, интересно е да знаем  за впечатленията на проверители както от изпита по БЕЛ, така и от този по математика. Засега намирам такива само на разярени родители. Явно не можем да издържим на напрежението до 03.06, макар че то не остана много време до вълнуващата дата 3-ти юни. Колко ли сълзи ще има тогава?

Къде видя разярени родители?  newsm78  
Може да не остава много време до резултатите, но последните дни са най-тегави и изнервящи  Tired Сега погледнах преди две години какво е било - два дни преди резултатите е започнал психажът със слухове за известни оценки, хилядократни рифрешвания на сайта на МОН, и така до обяд на самата дата, обявена предварително.

# 217
  • Пловдив
  • Мнения: 10 463
Позната учителка по математика ми сподели,че тази година се очакват доста 2.Нещо, което се коментираше в темата.

Докато от МОН не измъдрят за колко точки ще се пише 3,00, може само да се предполага.
Многото двойки предполага незапълнени паралелки и съответно закриването им и то основно в професионалните гимназии, а в последно време много се говори за тях и как трябвало да подготвят кадри за промишлеността.
Т.е. очакванията могат да бъдат на база миналогодишната скала за оценяване.

# 218
  • Мнения: 82

Разбира се, интересно е да знаем  за впечатленията на проверители както от изпита по БЕЛ, така и от този по математика. Засега намирам такива само на разярени родители. Явно не можем да издържим на напрежението до 03.06, макар че то не остана много време до вълнуващата дата 3-ти юни. Колко ли сълзи ще има тогава?

Къде видя разярени родители?  newsm78  
Може да не остава много време до резултатите, но последните дни са най-тегави и изнервящи  Tired Сега погледнах преди две години какво е било - два дни преди резултатите е започнал психажът със слухове за известни оценки, хилядократни рифрешвания на сайта на МОН, и така до обяд на самата дата, обявена предварително.

В друг форум, но наистина разярена:

"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
майка-математичка каза:
май 30, 2016 в 1:08 pm
Спри да плещиш глупости ГОСПОДИН АНОНИМЕН……А да Ти си от триъгълните осмоъгълни Министерски глави.Не само 20,а и 23 е объркана Господин Генийска Министерска глава.Такива като тебе-Осмоъгълни Триъгълни Министерски Глави са виновни; БЪЛГАРИЯ НА ПОСЛЕДНО МЯСТО В ЕВРОПА.Дали,дали,дали ще се поправите дали,дали,дали ще се усетите какво правите с Децата на България.Подкрепяте СИВИЯ СЕКТОР и проваляте ДЕЦАТА НА БЪЛГАРИЯ.УЖАС,УЖАС,УЖАС.Но ние сме виновни,траем и даваме ПАРИ,ПАРИ И ПАК ПАРИ,А ВИЕ СЕ ГАВРИТЕ И ГАВРИТЕ И ГАВРИТЕ ВСЯКА ГОДИНА ВЯКА ГОДИНА ВСЯКА ГОДИНА.Господин Осмоъгълна Триъгълна Министерска Главо , я ми кажете в учебния материал има ли такива ЧЕРТЕЖИ…..Къде в учебниците има такива Министерски Гаври,какво учат децата….и какво получават накрая.2016 ГОДИНА е година на МИНИСТЕРСКАТА ГАВРА И ВСИЧКИ МАТЕМАТИЦИ ТАММММММ ТРЯБВА ДА БЪДАТ УВОЛНЕНИ.Ще видя оценката на дъщеря ми и след това ще предприема мерки.Най-сетне някой трябва да направи нещо и това да спре.Господарите са ВЕЛИКИ.Господин Осмоглава Правоъгълна Триъгълна Министерска Главо можем да се жидим и да решим 20 и 23 пред ефирната – пред Господарите на ефира.
"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""

# 219
  • София
  • Мнения: 19 933
И къде е според тази майка-математичка грешката в 23 задача?Не виждам такава. Освен може би непрецизен изказ на бг, който обаче за разлика от 20 задача няма как да подведе когото и да е. Лично аз бих казала второто изречение малко по-различно : За да изработи същия брой чашки, на чирака му е необходимо...

Последна редакция: вт, 31 май 2016, 12:38 от пенсионирана русалка

# 220
  • Мнения: 82
И къде е според тази майка-математичка грешката в 23 задача?


Е, няма грешка, но задачата беше трудничка. Явно някое дете, с големи очаквания за него от страна на родителите, не се е справило. В интерес на истината, на задачите за моделиране с неравенства не се обръща достатъчно внимание в училище, заради недостиг на време. А и учениците трудно се справят с тях. Но за 23 задача не може да се обвинява МОН, защото материала влиза в учебната програма за изпита, а и на  изпит всичко трябва да се очаква.

# 221
  • София
  • Мнения: 19 933
Между трудничка и грешна/объркана разликата е огромна. Peace А и в край на краищата затова е под номер 23 - там, където съобразено със сложността се присъждат най-много точки ( и при  24-та, разбира се) и където проличава някакво мислене, логика..

# 222
  • Мнения: 82
Да, именно в поднесеното условие е трудността на задачата. Ще има много повече, не справили се с 23 задача, отколкото подведени в 20 задача.

# 223
  • Мнения: 340
Ех, голяма жега днес. Моята сега тръгна на училище с видимо желание. Каза, че й липсвали учебните часове и й писнало от изпити и почивки Laughing

# 224
  • София
  • Мнения: 19 933
Да, именно в поднесеното условие е трудността на задачата. Ще има много повече, не справили се с 23 задача, отколкото подведени в 20 задача.

Трудността, ако въобще я има, не е в поднесеното условие, а в способността на ученика да се справи след това с на пръв поглед  двете неизвестни. Тоест да съумее да изрази нещата с една променлива и да моделира неравенството. И да, логично е да има повече несправили се с 23-та...  И какво от това? То какъв би бил смисълът като трудност здачата да е такава, че всички (или повечето) да могат да се справят?

Общи условия

Активация на акаунт