СЕДМИ клас - 8 - Успех!/06.06. - 12.06.2016 г./

  • 157 454
  • 1 082
  •   1
Отговори
# 150
  • В центъра на мръсотията
  • Мнения: 605
просто от любопитство -  колко деца от София имат оценки над 5.50

БЕЛ - 653 общо, момчета - 181, момичета - 472
МАТ - 492 общо, момчета - 265, момичета - 227
БЕЛ+МАТ - 428 общо, момчета - 186, момичета - 242

# 151
  • Варна
  • Мнения: 7 080
ом, двойките извън Варна град си имат обяснение и то не е в липсата на ЗИП и СИП МА.
Училищата в селата са пълни на хартия с деца от ромски произход. Училищата съществуват благодарение на тях, родителите печелят детски надбавки. Заради тях и повечето изобщо ги записват.
Вече писах, в Аксаково в класовете има по няколко българчета и всичко друго ромчета.

Абсолютно не мога да се съглася, че двойките са заради задачите тип Пиза. Които приемам, че не се разглеждат навсякъде по училищата. 16т в първи модул се постигат с прости сметки и елементарни познания и логика.
И не е само училището виновно, семейството стои на равно с него. И семейството го споменавам не като заместник на училището, а ролята му във възпитанието и отношението към училището и обучението като цяло.

# 152
  • Мнения: 95
ToniD70, пишеш на първа позиция паралелката с по-висок бал. Ако балът не стига, така или иначе няма да попадне в нея. Но в случай, че балът стига, а сте писали на първа позиция паралелката с по-нисък бал, детето ще бъде класирано в нея и губи всички шансове за паралелката с по-висок бал.

NautilusPompilius, статистиката не улеснява подреждането. Паралелките се редят от най-желана към по-малко желана. Статистиката може да те ориентира само за това колко най-малко паралелки да изредиш в заявлението си, за да не изпаднеш от класирането.
dundi73 Благодаря много.

# 153
  • Русе
  • Мнения: 2 209
Някой има ли представа МОН кога вадят общите статистики. Нашето РИО явно няма намерение да извади обща такава , въпреки имейлите, които им изпратих. Не, че се изненадвам.

# 154
  • Мнения: 976
   Сбор 10, 447 правилно ли намирам 630 място приблизително за момиче - ще ми подскажете ли колко бройки са в първите езикови, (макар че не искаме всички тях)? Аз ги изчислявам грубо 600.

Последна редакция: пн, 06 юни 2016, 12:47 от Мари дьо ла Фер

# 155
  • Мнения: 82
Тази година мисля, че бала в СМГ ще бъде по висок.

# 156
  • най-шареното място
  • Мнения: 8 197
ом, двойките извън Варна град си имат обяснение и то не е в липсата на ЗИП и СИП МА.
...

Абсолютно не мога да се съглася, че двойките са заради задачите тип Пиза. Които приемам, че не се разглеждат навсякъде по училищата. 16т в първи модул се постигат с прости сметки и елементарни познания и логика.
И не е само училището виновно, семейството стои на равно с него. И семейството го споменавам не като заместник на училището, а ролята му във възпитанието и отношението към училището и обучението като цяло.
Семейството е преди училището - да. Но не мога да приема че извън 4-5 училища децата са все от семейства без отношение към образованието и децата си.

Пиза, не съм я намесвала даже. Цялата ѝ концепция на мен лично не ми е съвсем ясна. Коментирах училищата в града и оценките над 3 и даже над 5 и там бройката часове е от значение. Поне на база резултатите. Или странно съвападат.

Виж за логиката съм на печалното мнение, еч етя и да я има не се учи или поощрява в училище.

# 157
  • България, София
  • Мнения: 644
Тази година мисля, че бала в СМГ ще бъде по висок.
Защо?

# 158
  • Мнения: 976
    По повод на задачите Пиза един пост на наш приятел учител по мат от Фейсбук. Понеже не съм математик, копирам без коментар.
Здравейте, приятели!
Вчера излязоха резултатите он НВО за 7 клас. За съжаление това, което очаквах и от което се опасявах се случи! Резултатите по математика са по-лоши от миналата година!!! При това всички знаят защо и причината не е нито в оглупяването на децата, нито в лошата програма на обучение, нито дори в сложността на задачите. Причината е пределно проста - вече пета поредна година теста от НВО за 7 клас по математика, съзнателно и злонамерено се профанизира,като задачите се правят все по-неразбираеми и неприятни за децата, при това математическата трудност се намалява. Тази грозна тенденция се налага въпреки протеста на родителите, учителите, учениците и много журналисти следящи процеса отблизо. Тя се прикрива под маската на ПИЗА - специфичен формат за оценка на компетенции на 14 годишни ученици. Мога само да предполагам за причините за ПОДКОПАВАНЕ на образованието по математика и неговите цели, впрочем те съвсем скоро ще станат известни - ще изскочат отвсякъде анализатори и псевдоексперти, които ще започнат да обругават качеството и нивото на обучението по математика и да предлагат нови модели и стратегии. Разбира се, в дъното на всичко тава прозира корист, която е в две посоки - от една страна да се печелят пари и от друга страна, нашите деца да се демотивират и да не учат! Всяка година по това време сърцето ми се къса и съм гневен. И от 5 години - все по-зле!
Приятели, моля ви да подкрепите една кампания за възвръщане на математическия формат на теста за НВО за 7 клас! Миналата година стигнах да г-жа Мадлен Христова - която слага последния подпис под приготвените тестове. Пихме кафе и си говорихме 1 час и ... нищо. Тази година ще стигна до министър Кунева ако е нужно, но без вашата подкрепа нищо няма да чуе - просто апатията така залива обществото, че си мисля, че индивидуалните усилия са обречени на неуспех!
Споделяйте идеи, мисли и предложения, ако сте съгласни с моето мнение. Очаквам ви!
Нека спрем издевателството над нашите деца!

# 159
  • Мнения: 2 037
Здравейте.
Понеже трудно се оправям с тия статистики, може ли да ме ориентирате какви са шансовете на момче със сбор 9.696 (БЕЛ - 4.821 и математика - 4.875) за езиковите гимназии в София, както и за НТБГ и НФСГ.
Благодаря предварително.

Успех на всички и дано всеки попадне в училището, където ще учи с най-голямо желание.  bouquet

# 160
  • България, София
  • Мнения: 644
Честно казано и ние се колебаем къде.
Никак не е лесно да се вземе такова решение.
Разказвала съм го и преди - дъщеря ми се колебаеше между АЕ и НЕ в СМГ. Написа немския първо, но я приеха с АЕ. После, когато видя колко трудно им беше на нейните съученици в немската паралелка да борят езика и да държат нужното ниво по математика, беше много доволна.
Това не прави решението по -леко  Simple Smile

# 161
  • Мнения: 86
Здравейте и от мен!

При резултати: БЕЛ - 5.607 и мат - 5.036 има ли шанс за Втора немска?

момче? момиче? има квоти ...

Момиче...

Sorry, че не го уточних навреме...

# 162
  • Мнения: 82
Тази година мисля, че бала в СМГ ще бъде по висок.
Защо?

Грубо пресметнах, че тази година БЕЛ+МАТ над 11,460 са 200 момичета и момчета
                                      а миналата - 170

# 163
  • дядовата ръкавичка
  • Мнения: 3 959
Само да вметна, че ако искате да видите изпитната работа, детето трябва задължително да присъства. Мен ме върнаха.

# 164
  • Мнения: 324
КЛАСИРАНЕТО ЗА УЧИЛИЩАТА КЪДЕ ЩЕ БЪДАТ ИЗНЕСЕНИ ,ИЛИ ЩЕ СЕ ГЛЕДАТ ПАК В САЙТА НА МОН

На същото място,където видяхте оценките.  Peace

Предполагам че първо ще изнесат ДЗИ на 12ти клас и тогава статистиката за 7ми.
Дано да е скоро,че не помня така да са се оставяли ,чаак след 3 дни. ooooh!
И недоумявам как питате във форум какво да учи детето ви в следващите 5 год.  Crazy
И аз недоумявам! Но не се учудвам, защото тая година темата е пълна с тъпи въпроси. А и доста компетентни мнения прочетох. Но да кажа имате късмет с някои потребителки, които не се умориха да ви отговарят на въпросите. И друго нещо много голяма част не си правят да прочетат някоя и друга страница, за да видят дали някой не е задал подобен въпрос, а направо ПЛЯС! Админите нещо не са активни да въведат ред. Или пък може би темата се бори с най, най-много постове......

Общи условия

Активация на акаунт