СЕДМИ клас - 8 - Успех!/06.06. - 12.06.2016 г./

  • 157 476
  • 1 082
  •   1
Отговори
# 210
  • дядовата ръкавичка
  • Мнения: 3 959
Айяла, а квесторите откъде да знаят? Не е тяхна работа да казват кое да се изписва цяло и кое да не се изписва. То затова не се питат квесторите.


Нямам идея, квесторите откъде да знаят. В школата са им казвали, че цялото изречение се преписва, ако така е поставена задачата: "Препишете изречението и преобразувайте подчертаната част ..."
В дадената задача няма такова условие!

# 211
  • най-шареното място
  • Мнения: 8 197
Като ви чета, може и да отида да видя работата на детето по БЕЛ. Много липсващи точки има.
Математика са "само" 5 по-ниско от очакваното спрямо ключа към теста, но по БЕЛ са повечеко.

# 212
  • Бургас
  • Мнения: 3 158
Днес отидохме да видим работата по БЕЛ, защото синът ми има 5.04, а очакваше около 5.30 - 5.50. Оказа се например, че на задача за преобразуване на израз в не знам си какво, му бяха написали 0 точки, въпреки, че е вярно. Проблемът бил, че не е преписал останалата част от изречението, а е написал само преобразуваната част Sad  Това струва ли ви се редно? Така или иначе балът ще му стигне за къде иска, защото по мат има 5.88, но все пак ми се стори прекалено ...
Дъщеря ми каза, че и на нея за това са отнети 3т. За същата задача е питала квесторите и е получила грешни инструкции  #2gunfire
Ако говорите за 15-та задача, там идеята беше да се състави подчинено изречение при запазване на смисъла и спазване на пунктуационните правила. Няма как да се пропусне главното изречение, трябва да се изпише цялото сложно съставно изречение, тъй като подчиненото е смислово зависимо от главното. Аз поне така го разбирам този въпрос.

# 213
  • София
  • Мнения: 3 336
Айяла, а квесторите откъде да знаят? Не е тяхна работа да казват кое да се изписва цяло и кое да не се изписва. То затова не се питат квесторите.


Нямам идея, квесторите откъде да знаят. В школата са им казвали, че цялото изречение се преписва, ако така е поставена задачата: "Препишете изречението и преобразувайте подчертаната част ..."
В дадената задача няма такова условие!
Ако става дума за въпрос 15, задачата в него е така формулирана, че, според мен, трудно би могло да се приеме за изпълнена, ако не се изпише цялото изречение.
Писали сме едновременно с Голди  Wink

# 214
  • София
  • Мнения: 5 551
И аз имам въпрос:

При направена подредба:
1. 91 НЕГ
2. СМГ - НЕ
3. 73 СОУ -НЕ/АЕ/МАТ

Ako при първо класиране се установи на 3-то желание и заяви участие във второ класиране. при което по първо желание балът падне и тя може да се класира за него, но по второ желание остане същия и нейният бал не достига за СМГ - НЕ, ще се позиционира ли на първото си желание, прескачайки второто?
Въпросът не ми се струва поставен много ясно. Ако се класира на второ класиране за 91НЕГ, ще попадне в 91 НЕГ. Баловете за ЕГ и МГ са различни.

# 215
  • Мнения: 82
Благодаря, Dundi73. Полезно ми беше да го знам.

# 216
  • Мнения: 82
И аз имам въпрос:

При направена подредба:
1. 91 НЕГ
2. СМГ - НЕ
3. 73 СОУ -НЕ/АЕ/МАТ

Ako при първо класиране се установи на 3-то желание и заяви участие във второ класиране. при което по първо желание балът падне и тя може да се класира за него, но по второ желание остане същия и нейният бал не достига за СМГ - НЕ, ще се позиционира ли на първото си желание, прескачайки второто?
Въпросът не ми се струва поставен много ясно. Ако се класира на второ класиране за 91НЕГ, ще попадне в 91 НЕГ. Баловете за ЕГ и МГ са различни.

Не знаех дали при второ класиране се проверяват отново всички предишни желания, или се проверява дали достига бал само за предходното желание, в случая  СМГ-НЕ.

# 217
  • Бургас
  • Мнения: 3 158
Karimma, точно така е Peace Трябва да преценят кои видове подчинени изречения са смислово самостоятелни и кои са зависими от главното. Затова и задачата е 3 точки. Ако целта беше да се изпише само едно "които", оценяването щеше да е с по-малка тежест.

# 218
  • Мнения: 21
Здравейте момичета,
Някой има ли линк към по- подробна обща статистика от 2015?
Или поне знаете ли на коя позиция е било последното влязло в 91 НЕГ момиче?

# 219
  • дядовата ръкавичка
  • Мнения: 3 959
Не знам, момичета, може би сте прави. Не съм вниквала в задачите, цитирам дъщеря ми.

# 220
  • Мнения: 82
 Мисля, на 171-ва, Еж.

# 221
  • Мнения: 8 989
Не знаех дали при второ класиране се проверяват отново всички предишни желания, или се проверява дали достига бал само за предходното желание, в случая  СМГ-НЕ.

Второ класиране е пак по ред на желанията- от първо към последно, ще се класира на първото, за което стига балът.

# 222
  • Мнения: 661
Здравейте момичета,
Някой има ли линк към по- подробна обща статистика от 2015?
Или поне знаете ли на коя позиция е било последното влязло в 91 НЕГ момиче?



http://www.danybon.com/obrazovanie/rezultati-ot-maturi-2015/
последното влязло в 91 НЕГ момиче - мога да ти го кажа довечера след 8 Simple Smile
Намерих  ги!
http://www.danybon.com/wp-content/uploads/2015/07/min_max_po_par … ki_2klasirane.pdf

Последна редакция: пн, 06 юни 2016, 16:01 от ROKI_MAKI

# 223
  • Варна
  • Мнения: 7 081
ом, има ли онлайн статистика за резултатите по училища? Останах с впечатление, че си ги видяла.

# 224
  • Мнения: 125
Karimma, точно така е Peace Трябва да преценят кои видове подчинени изречения са смислово самостоятелни и кои са зависими от главното. Затова и задачата е 3 точки. Ако целта беше да се изпише само едно "които", оценяването щеше да е с по-малка тежест.


Синът ми е написал само:
"които изобразяват жито, грозде и различни домашни животни".
Явно сте прави и си изясних въпроса.

Общи условия

Активация на акаунт