СЕДМИ клас - 8 - Успех!/06.06. - 12.06.2016 г./

  • 157 258
  • 1 082
  •   1
Отговори
# 870
  • Варна
  • Мнения: 6 969
Е, пак си промени мнението. Иска сега във френската. И много й е тъжно за класа... Само за това говори. Rolling Eyes
И моята тъгуваше за стария клас. Simple Smile
И също беше раздвоена НЕ или АЕ. През цялото време надделяваше АЕ, но пък се прокрадваше защо пък не немски.
Накрая записа АЕ и всъщност душицата ѝ копнееше за него. Сега е щастлива с избора си.

# 871
  • София
  • Мнения: 334


Аз лично няма как да коментирам, понеже мнението е еднолично. Учителят не е в този форум и няма как да реагира.

ganis, изключително много ценя Вашето мнение, бяхте ми полезна с информация не само през тази и но през миналата учебна година (изчела съм последните няколко теми и на набора преди нас. Питам Ви като човек, не като колега (съжалявам, че го казвам, но сигурно помните какво е казал народа ("Гарван гарвану око не вади"). Вие не бихте ли се подразнили от ситуацията, ако се случи на Ваше дете? Отговорете ми от човешка, не от професионална гледна точка. И да, права сте, че учителката не влиза във форума. Само ще добавя и Слава Богу!

И ДА, според мен е конфликт на интереси да водиш курс на деца, на които преподаваш в училище.

# 872
  • нейде там, където ....
  • Мнения: 5 459
Не съм ganis, но ако моето дете беше цял срок между пет и шест, при петица първи срок - едва ли бих чакала последните две седмици на седми клас. Доста по-рано бих се информирала за критериите на преподавателя и бих направила всичко възможно, за да ги покрие детето ми навреме. Във вашия случай - бих провела и разговора по темата за конфликта на интереси в училище доста по-рано.

# 873
  • Мнения: 543
И аз мисля, че не е редно да водиш курс на свои ученици. Не бях чувала за такива практики.

# 874
  • Мнения: 4 210
За частно училище ли става въпрос?

# 875
  • Варна
  • Мнения: 6 969
Относно оформянето за годината.
Моята дъщеря миналата година беше изненадана в последния момент, че ще има 5 по ИТ. Написано с молив за годината.
Да де, ама тя не остави така нещата-според нея няма причина за 5. През годината е имала шестици. И се изненада неприятно. Нямаше 5 в бележника, но имаше една в дневника.
В първия възможен час се яви при учителката и помоли за шанс за 6. Дадоха ѝ шанса, получи си шестицата, а с това и пълно 6 в дипломата.
Мисля, че е наложително децата да се опитат за 6, особено по БЕЛ и математика и спокойно да заявят това.
Учителката по ИТ първоначално е казала на детето "какво толкова, една петица".  Laughing Реално е така де, ама винаги детето може да опита да се пребори за по-висока оценка, особено в 7 клас.

# 876
  • Пловдив
  • Мнения: 10 458
Irinka100, на щерката си кажи, че щом иска френски или друг романски език, трябва да бъде готова вкъщи да работи по езика поне по толкова часа на ден, колкото са имали в училище. Т.е. ако днес в училище са имали 5 часа френски, вкъщи трябва да работи още 5 часа. Това с пълна сила важи и за немския, но нали вече се отказа от него.  Peace
Що не вземе накрая да отиде в някое по-обикновено СОУ и да се рахатясате.

Ако на някого му е интересно:
1ва ЕГ Варна печели 195 000 лв за Център по езиково обучение
18 СОУ София - 200 000 лв за център за природо-математически науки
51 СОУ София - 200 000 лв. за център за природни науки
СОУ Св. Патриарх Евтимий - Пловдив - 150 000 лв за център за природни науки.
СОУ по европейски езици Русе - 150 000 лв за чуждоезиков център
МГ Русе - 60 000 лв за биохимичен лабораторен център

т.е. ще подобряват базата си по програма на фондация "Америка за България"

Последна редакция: чт, 09 юни 2016, 21:31 от dundi73

# 877
  • София
  • Мнения: 334
Мили мами, надявам се, не оставате с впечатление, че и аз и детето ми сме оставили нещата за последния възможен ден (момент). Но насила хубост не става, след като няма никой насреща... Г-жата прави това, което счита правилно от своя гледна точка, вече го споменах. И не съм се обърнала към висшестоящата инстанция, защото винаги съм смятала, че нещата трябва да се решават и без намесата на арбитър. Говорила съм и съм се информирала достатъчно много пъти, но след като  г-жата не желае да изпитва и да пише оценкаа, аз не съм в състояние саморъчно да поставя.
Както и да е, споделих някои неща във форума, сега съжалявам, че го направих...

Моля да прекратим дискусията на частния случай, а да се придържаме към общите проблеми.
Лека вечер на пишещите и четящите!

# 878
  • Варна
  • Мнения: 6 969
Мили мами, надявам се, не оставате с впечатление, че и аз и детето ми сме оставили нещата за последния възможен ден (момент). Но насила хубост не става, след като няма никой насреща... Г-жата прави това, което счита правилно от своя гледна точка, вече го споменах. И не съм се обърнала към висшестоящата инстанция, защото винаги съм смятала, че нещата трябва да се решават и без намесата на арбитър. Говорила съм и съм се информирала достатъчно много пъти, но след като  г-жата не желае да изпитва и да пише оценкаа, аз не съм в състояние саморъчно да поставя.
Както и да е, споделих някои неща във форума, сега съжалявам, че го направих...

Моля да прекратим дискусията на частния случай, а да се придържаме към общите проблеми.
Лека вечер на пишещите и четящите!
Стига де! Изобщо не съжалявай, че сподели! Това ви е проблема, споделила си и толкова.
Борба до последно, пък каквото ще става, ще става!
Успех!

# 879
  • Мнения: 543
Мили мами, надявам се, не оставате с впечатление, че и аз и детето ми сме оставили нещата за последния възможен ден (момент). Но насила хубост не става, след като няма никой насреща... Г-жата прави това, което счита правилно от своя гледна точка, вече го споменах. И не съм се обърнала към висшестоящата инстанция, защото винаги съм смятала, че нещата трябва да се решават и без намесата на арбитър. Говорила съм и съм се информирала достатъчно много пъти, но след като  г-жата не желае да изпитва и да пише оценкаа, аз не съм в състояние саморъчно да поставя.
Както и да е, споделих някои неща във форума, сега съжалявам, че го направих...

Моля да прекратим дискусията на частния случай, а да се придържаме към общите проблеми.
Лека вечер на пишещите и четящите!
Детето е изкарало хубави оценки и ще се класира в хубаво училище. Дори и да Ви порежат с оценката от училище, не могат да Ви отнемат това, което сте постигнали. Дори и балът да не Ви стигне за желаното училище не съжалявйате. Човек не знае какво печели когато губи нещо към което се стреми.

# 880
  • София
  • Мнения: 16 510
Моята приятелка е била изненадана последния ден (предполагам даже дъщерята е донесла свидетелствотот за завършен 7 клас и там е лъснала изненадата).

Аз всъщност лично няма да предприемам нищо  за да се повишават оценки на моето дете. Колкото пишат, толкова. На нас не ни е нужна оценката, синът ми е вече записан в АК. Но после няма да премълча - ще "докладвам" какви пропуски в преподаването съм забелязала на собственика на училището, негов е проблемът да си поддържа личния състав "читав".

# 881
  • гр.София
  • Мнения: 30
"Частният случай" е проблем за много деца и родители, както се оказва. Ние имаме подобен проблем с годишната оценка по физика на сина ми. Разговаряхме с преподавателката да го изпита, тъй като оценките му през годината бяха 5, 6, 4, 6/на НВО/. След като разбра, че оценката ще бъде балообразуваща, обеща, че ще го направи. След което в час /на 06.06./ директно му писа 5-ца. Казала, че има и 3-ка първия срок.  Такава оценка няма в бележника. Мъжът ми отиде в прием на директорката след ден, вече решил да подходи добронамерено. Установили, че в дневника с молив на целият клас са написани 3-ки и 2-ки /много вероятно и заслужени/, повторени отгоре с химикал. Кога ?! и Защо?! Редно ли е, след като ние, родителите, се информираме от бележниците.
И друго, има наредба, касаеща оценяването в училищата. Без да претендирам да съм я изчела съвсем задълбочено, но не видях да има изискване годишната оценка задължително да е средноаритметична от текущите.

Последна редакция: чт, 09 юни 2016, 23:32 от Mayskie

# 882
  • Мнения: 976
   Подобен случай с наше приятелско дете - на НВО БЕЛ 5,4х, на мат - 5,07, сбор 10,48. В претенциозното 31 СОУ му оставят две петици и балът пада на 30,ххх.  Ето затова след първото си дете - то добре, че момчетата сякаш по-леко минават - момите ги преместих оттам. И без това средният курс е най-ненормален като материал и като възрастови промени, та и претенциозни "базови" учители да отнемат от бала на детето. Много ми е мъчно за него.

# 883
  • В офиса
  • Мнения: 4 177
Мисля, че от двете частни децата, които ще отидат в СМГ, ще са по-близо до 0, отколкото до 10 Simple Smile Така де, от нашето у-ще знам за около 2 колебаещи се (като много е вероятно да освободят място за 2-ро класиране) и само за 1, което е със супер силен резултат не знам нищо, освен, че не е кандидатствало в АК. За тези от ПЧМГ пък логиката да отидат в СМГ е никаква.

Тинки, защо мислиш така? Аз точно обратното си мислех. Освен Златилов да продължи да преподава до 12-ти...
1. Ако детето се чувства добре в колектива, харесва му класът и учителите, защо да иска да ги смени с нещо по същество същото, но непознато? Точно по същия начин се чувстват и СМГ- ейци, искат да си продължат с приятелите и учителите;
2. ПЧМГ не е само Златилов. Аз толкова им завиждам за една камара преподаватели, начело с Шаркова, разбира се.
3. Частното образование има скрити плюсове, които гледайки само от опита в ДУ не можеш да оцениш, но пък веднъж свикнеш ли, после ти е трудно да си представиш да ги нямаш. Почвам от това, че има чуваемост. Ръководството само те търси да те пита какво да подобри. Своеволия от учители - някой да се прави на интересен и да демонстрира колко е велик, няма начин. Малкия клас също е голямо удобство. ЧУ са по-гъвкави и по-свободни в съставянето на уч. планове. Ако утре решат да учат по IB, веднага ще го направят, ако преценят, че 4 часа език са малко в 9-и клас, ще сложат още...

Та, заради това хипотезата ми беше, че няма да има (много) желаещи за СМГ. Ще разберем. А и Ели може да сподели какви са настроенията.... Бтв нали знаете, че ПЧМГ също има (групи може би, не са цели паралелки) немски език.

Много ме развесели един пост по-назад, който приблизително казваше: Да видим колко са добрите математици, които не са успели да влязат след 4-и клас и ще дойдат сега. Без изобщо да допуска, че може да има добри математици, които изобщо не са искали да ходят в СМГ в 5-и клас....

В името на статистиката СМГ дали ще обяви усреднените си резултати? Любопитно ми е...

# 884
  • Мнения: 72
Мисля, че от двете частни децата, които ще отидат в СМГ, ще са по-близо до 0, отколкото до 10 Simple Smile Така де, от нашето у-ще знам за около 2 колебаещи се (като много е вероятно да освободят място за 2-ро класиране) и само за 1, което е със супер силен резултат не знам нищо, освен, че не е кандидатствало в АК. За тези от ПЧМГ пък логиката да отидат в СМГ е никаква.

Тинки, защо мислиш така? Аз точно обратното си мислех. Освен Златилов да продължи да преподава до 12-ти...
1. Ако детето се чувства добре в колектива, харесва му класът и учителите, защо да иска да ги смени с нещо по същество същото, но непознато? Точно по същия начин се чувстват и СМГ- ейци, искат да си продължат с приятелите и учителите;
2. ПЧМГ не е само Златилов. Аз толкова им завиждам за една камара преподаватели, начело с Шаркова, разбира се.
3. Частното образование има скрити плюсове, които гледайки само от опита в ДУ не можеш да оцениш, но пък веднъж свикнеш ли, после ти е трудно да си представиш да ги нямаш. Почвам от това, че има чуваемост. Ръководството само те търси да те пита какво да подобри. Своеволия от учители - някой да се прави на интересен и да демонстрира колко е велик, няма начин. Малкия клас също е голямо удобство. ЧУ са по-гъвкави и по-свободни в съставянето на уч. планове. Ако утре решат да учат по IB, веднага ще го направят, ако преценят, че 4 часа език са малко в 9-и клас, ще сложат още...

Та, заради това хипотезата ми беше, че няма да има (много) желаещи за СМГ. Ще разберем. А и Ели може да сподели какви са настроенията.... Бтв нали знаете, че ПЧМГ също има (групи може би, не са цели паралелки) немски език.

Много ме развесели един пост по-назад, който приблизително казваше: Да видим колко са добрите математици, които не са успели да влязат след 4-и клас и ще дойдат сега. Без изобщо да допуска, че може да има добри математици, които изобщо не са искали да ходят в СМГ в 5-и клас....

В името на статистиката СМГ дали ще обяви усреднените си резултати? Любопитно ми е...
   Съвсем точно.

Общи условия

Активация на акаунт