Пейпал - помощ - 12-та тема

  • 79 885
  • 756
  •   1
Отговори
# 420
  • Мнения: 5 790
valerko, трябва да се прехвърлят парите от ПП акаунта по банковата сметка. На 1ва страница има описано как се случва.


Нали това казвам, не ми дава да въведа IBAN-а в акаунта...като го въведа и Sorry, we are not able to process your request. Please try again later. И така от 20-25 дни някъде. В офис на ПИБ казаха, че всичко при тях е ОК...остава с Пейпал да се свържа само дето не знам грам английски.

Номера на картата се пише. И трябва да е Виза.

# 421
  • София
  • Мнения: 1 563
valerko, трябва да се прехвърлят парите от ПП акаунта по банковата сметка. На 1ва страница има описано как се случва.


Нали това казвам, не ми дава да въведа IBAN-а в акаунта...като го въведа и Sorry, we are not able to process your request. Please try again later. И така от 20-25 дни някъде. В офис на ПИБ казаха, че всичко при тях е ОК...остава с Пейпал да се свържа само дето не знам грам английски.

Номера е написан, IBAN също се пише.

Номера на картата се пише. И трябва да е Виза.

# 422
  • Мнения: 306
Здравейте  Embarassed
Тотално се изприщих с този Пейпал... Или съм малоумна ,или не знам,но съм тотален блокаж.Моля ви за помощ.Как мога да верифицирам пейпал акаунта си.Дебитна/кредитна карта нямам.Имам само банков акаунт към уникредит.Има ли вариатн за БГ да се верифицира с банков акаунт?Ако не ,мога ли да верифицирам акаунта си с виртуална дебитна карта,която основно да ползвам за пейпал ?Препоръчайте ми възжможно най-ефтиния вариант,моля Simple Smile ?Като цяло нищо не разбирам от банки,никога не съм им ползвала услугите,но сега се налага,заради малкия брат.Майстори разни нещица детето и си ги продава в Амазон и Ибей,но не можем и двамата да се оправим и разберем  изискванията на пейпал.
И отново ме прощавайте,но моля ви обяснете ми като имам виртуална дебитна карта от къде после се теглят кеш паричките? Много ви благодаря! bouquet bouquet bouquet bouquet

# 423
  • Мнения: 211
Здравейте,
за пускане на диспут, къде се намира този бутон "Resolve a problem with this transaction"?

Отваряма транзакцията от началото от Activity, където излизат всички транзакции, но когато отворя самата транзакция, няма такъв бутон Resolve, виждат се само данните за самата транзакция...

# 424
  • София
  • Мнения: 1 224
Здравейте  Embarassed
Тотално се изприщих с този Пейпал... Или съм малоумна ,или не знам,но съм тотален блокаж.Моля ви за помощ.Как мога да верифицирам пейпал акаунта си.Дебитна/кредитна карта нямам.Имам само банков акаунт към уникредит.Има ли вариатн за БГ да се верифицира с банков акаунт?Ако не ,мога ли да верифицирам акаунта си с виртуална дебитна карта,която основно да ползвам за пейпал ?Препоръчайте ми възжможно най-ефтиния вариант,моля Simple Smile ?Като цяло нищо не разбирам от банки,никога не съм им ползвала услугите,но сега се налага,заради малкия брат.Майстори разни нещица детето и си ги продава в Амазон и Ибей,но не можем и двамата да се оправим и разберем  изискванията на пейпал.
И отново ме прощавайте,но моля ви обяснете ми като имам виртуална дебитна карта от къде после се теглят кеш паричките? Много ви благодаря! bouquet bouquet bouquet bouquet

Без карта, не можеш.
Банкови акаунти са валидни само за US/UK.
Виртуална карта нямам, доколкото знам се препоръчва за пазаруване, като се захранва непосредствено преди покупката.
За да теглиш пари, карта ти трябва да е Виза. Аз ползвам Виза на банка, която няма такси до 100Е.

Стъпките са следните:
1. Отваряш сметка в банката, която си избрала
2. Вадиш карта Виза
3. Регистрираш картата в РР, верифицираш я /ще ти дръпнат 1.5Е, после ще ги върнат/ и въвеждаш кода, който ще ти дадът в банката или можеш да видиш в банкирането
4. Получаваш пари в РР, но първоначално трябва да изчакаш 21 дни да се освободят - това е, докато се уверят, че не си измамник /май бяха първите 25 превода/
5. Теглиш избраната сума към картата, при което РР ще ти вземат 2Е комисионна.
6. Чакаш 2-5 работни дни, докато дойдат парите в сметката ти

Щом искаш да продаваш, за да не си на загуба, трябва да си изчислиш таксите.
Грубо сметнато, имаш около 15% комисионна на продажба за РР и Ибей, за обява без екстри.

За да нямаш проблеми, първоначално в картата ти винаги трябва да има пари около датите за плащане на Ибей, за да могат да си изтеглят комисионната, понеже не теглят от блокираните суми.

Имай предвид, че първите обяви можеш да публикуваш и ще са видими само в сайта, в който си регистрирана, но можеш да напишеш в обявата докъде изпращаш и докъде не.

И не на последно място, поне първоначално изпращай с проследяващ номер.

Накратко, това се сещам, като за начинаещи.
За откриване на магазин в Ибей, както и за Амазон, не мога да помогна.

Успех!

# 425
  • Мнения: 1 537
Здравейте  Embarassed
Тотално се изприщих с този Пейпал... Или съм малоумна ,или не знам,но съм тотален блокаж.Моля ви за помощ.Как мога да верифицирам пейпал акаунта си.Дебитна/кредитна карта нямам.Имам само банков акаунт към уникредит.Има ли вариатн за БГ да се верифицира с банков акаунт?Ако не ,мога ли да верифицирам акаунта си с виртуална дебитна карта,която основно да ползвам за пейпал ?Препоръчайте ми възжможно най-ефтиния вариант,моля Simple Smile ?Като цяло нищо не разбирам от банки,никога не съм им ползвала услугите,но сега се налага,заради малкия брат.Майстори разни нещица детето и си ги продава в Амазон и Ибей,но не можем и двамата да се оправим и разберем  изискванията на пейпал.
И отново ме прощавайте,но моля ви обяснете ми като имам виртуална дебитна карта от къде после се теглят кеш паричките? Много ви благодаря! bouquet bouquet bouquet bouquet

Аз ползвам виртуална Виза на ДСК, но имам сметка в банката. ЗАреждам си основната сметка и през интернет банкиране си зареждам виртуалната сметка и плащам. Виртуалната карта е като всяка друга карта за разплащане, като можеш само онлайн да плащаш с нея. Не се удържат никакви такси  Peace

# 426
  • Мнения: 211
Вярно ли, е че срока за диспут е увеличен на 180 дни? Къде може да се прочете това?
***
Ако всичко с доставката е наред, може ли някъде в системата на PayPal да се отбележи, че всичко е наред, за да могат от Пей Пал да преведат парите по-бързо на доставчика?

# 427
  • София
  • Мнения: 1 224
Здравейте,
за пускане на диспут, къде се намира този бутон "Resolve a problem with this transaction"?

Отваряма транзакцията от началото от Activity, където излизат всички транзакции, но когато отворя самата транзакция, няма такъв бутон Resolve, виждат се само данните за самата транзакция...

Като влезеш, на Summary най-долу в ляво, в син текст ще видиш:

More about your account:

    Upgrade to a Business account
    Resolve a problem in our Resolution Center
    See how much you can send with PayPal

Натискаш второто, от там влизаш в Resolution Center и си избираш подходящия туториал, за да видиш какви са стъпките.

Вярно ли, е че срока за диспут е увеличен на 180 дни? Къде може да се прочете това?
***
Ако всичко с доставката е наред, може ли някъде в системата на PayPal да се отбележи, че всичко е наред, за да могат от Пей Пал да преведат парите по-бързо на доставчика?

Вярно е, от доста време е така:

Цитат
Надграждането на Програмата за защита на купувача на PayPal в края на миналата година цели също да включи застраховане на доставката на артикули, изработени по поръчка и четворно увеличение на периода, в който купувачите могат да подадат жалба (от 45 на 180 дни). 
От тук:

На английски:
В Ибей като ти поставят оценка, пише че може по-бързо да ти освободят парите, но при мен не е имало такъв случай.

# 428
  • Мнения: 211
Здравейте,
за пускане на диспут, къде се намира този бутон "Resolve a problem with this transaction"?

Отваряма транзакцията от началото от Activity, където излизат всички транзакции, но когато отворя самата транзакция, няма такъв бутон Resolve, виждат се само данните за самата транзакция...

Като влезеш, на Summary най-долу в ляво, в син текст ще видиш:

More about your account:

    Upgrade to a Business account
   Resolve a problem in our Resolution Center
    See how much you can send with PayPal

Натискаш второто, от там влизаш в Resolution Center и си избираш подходящия туториал, за да видиш какви са стъпките.

Намерих го... на Summary, нямах такъв текст... но на Activity, като отворих транзакцията горе пише:

"You have until .....2017 06:48 PDT to notify the seller directly about any problems with this order.
See the Purchase Protection Policy for more details".

където може да се избере: notify the seller, където има   Reason for dispute

на Purchase Protection Policy - пише и за тези 180 дни. Сега разбирам за тях, защото навсякъде излиза само старата информация, която е за 45 дни...
***
виждам, че горе в дясно има и Contact seller, както и Report unauthorized transactions...

Преди да се пусне диспут, първо тук ли трябва да се пише- на Contact seller- където се описва цялата ситуация и ако не се разберем, после се отваря диспут или направо  се отваря диспут и там се описва всичко?
***
ако пусна диспут, после къде трябва да го проверявам и къде трябва да следя за него? също и ако пиша на Contact seller-после къде трябва да го следя?

Последна редакция: нд, 29 яну 2017, 14:08 от таласъмче

# 429
  • Sofia
  • Мнения: 16 390
   Някой плащал ли е чрез PayPal наскоро? Има ли все още проблеми с настройката за курса, когато се прави плащане към сайт, различен от eBay? Rolling Eyes

# 430
  • София
  • Мнения: 301
Black Cat, мисля, че сега всичко е наред с настройката за курса. Преди малко платих към iHerb и ми таксува долара по 1.847.

# 431
  • Sofia
  • Мнения: 16 390
   Мерси! Peace

# 432
  • Бургас
  • Мнения: 12 958
Здравейте,мили дами.Имам малък проблем и ще съм много благодарна за всеки съвет.Мой много близък човек си закупи часовник от ebay,но не го хареса или по-скоро не отговаряше на описанието и го върна.Получихме съобщение с номер на транзакцията,с която му връщат парите.Дотук добре,но в paypal парите не излизат никъде и балансът си стои на 0.00 euro.Пробвахме да търсим старите дейности,но и те не ни излизат.Много сме притеснени,защото сумата не е малка,писахме на продавача,но той твърди,че сумата е преведена.Нещо бъркаме,но не знам къде и ще бъда безкрайно благодарна на всички,които са имали подобен проблем и успешно са го разрешили,ако се включат с помощ и съвети.Предварително благодаря.

# 433
  • Sofia
  • Мнения: 16 390
   Засега няма място за притеснение. Simple Smile Преди колко време получихте уведомление, че имате refund от продавача? Парите няма да останат в баланса в PayPal, не ги търси там – ще се върнат по сметката / картата, от която са изтеглени. Това обикновено се случва в рамките на 5 работни дни. Peace Така че, ако не са минали все още, имай търпение.

# 434
  • Бургас
  • Мнения: 12 958
Много благодаря за отговора,аз съм пропуснала да напиша,че парите би трябвало да са върнати с транзакция с дата 29.11.2016,писахме дори на банката,но от там ни отговориха отново да се свържем с продавача,а той на свой ред твърди,че е превел парите.Аз си мисля,че нещо сме объркали с профила в paypal,не можем да видим дори предишните плащания.Направо е голям ужас,нямам идея вече къде да пишем и ще бъда много благодарна ако пак ми отговорите какво да правим.

Общи условия

Активация на акаунт