Пейпал - помощ - 12-та тема

  • 79 839
  • 756
  •   1
Отговори
# 495
  • Sofia
  • Мнения: 16 389
   Според мен, пробвай да платиш стоката с нечий чужд PayPal, защото е възможно верификацията да се забави повече от 2 дни. Не знам, само предполагам, нямам личен опит с тези неща. Peace

# 496
  • София
  • Мнения: 520
   Според мен, пробвай да платиш стоката с нечий чужд PayPal, защото е възможно верификацията да се забави повече от 2 дни. Не знам, само предполагам, нямам личен опит с тези неща. Peace
Да, това направих този път. След като качих обаче исканите документи- копие на лк и извлечение, ми отговориха, че не могат да отворят файла с извлечението ooooh! Опитвам да го кача в друг формат, но бутона за прикачване изобщо го няма #Crazy На хелп центъра ли да им пиша или да чакам, на получения имейл не може да се върне отговор newsm78

# 497
  • София
  • Мнения: 4 499
Прегледах на бегом последните странички, но не мога да се ориентирам - оправили се проблема при плащане да превалутирането по курса на банката, а не на пейпал?

# 498
  • София
  • Мнения: 1 224
Преди 5 дни ме таксува нормално, по курса на банката.

# 499
  • София
  • Мнения: 4 831
Моля за малко помощ.  Praynig
Добавих нова карта в акаунта, която искам да верифицирам. В онлайн банкирането виждам код 1234/123JPX Плащане при търг. чужбина, т.е. удържана е сумата от около 2 евро. При верифицирането на старата карта полученият код беше PP*1234CODE/12345. Според имейлът, който получих, когато заявих верифициране на карта, кодът отново трябва да изглежда така PP*1234CODE/12345.
Как да постъпя? Да чакам още, вече измина една седмица, или да въвеждам кодът, който виждам 1234/123JPX?

# 500
  • София
  • Мнения: 520
Здравейте. Да се оплача от (не)развитието на моята драма с блокирания акаунт в Пейпал #Crazy Както споделих по-рано след регистрация и направени 6 транзакции за 10 дни в ибей ми блокираха акаунта, поради съмнителни плащания. Изискаха ми снимка на лична карта и извлечение, последното обаче не приеха, защото не било достатъчно подробно. Изисках от банката по-подробно извлечение от сметката, тъй като плащанията са с 2 дебитни карти, свързани с една сметка и пак не им е достатъчно #2gunfire Искали имена, номер на карта, транзакции чрез Пейпал, адрес и не знам си още какво. В извлечението всичко се вижда, а те пак ми отговарят, че е непълно #Cussing out Писах им един гневен имейл и имам отговор да чакам, предавали случая към друго звено за разглеждане, е да ама вече повече от седмица си чакам и нищо ooooh! Питах какво се случва, а те ми отговарят, ако искам инфо да звъня по тел, защото не били сигурни, че говорят с действителния притежател на акаунта #Crazy

Някой имал ли е проблем като моя и как се е справил? Лошото е, че не мога и профила да закрия, за да си отворя друг с тези карти ooooh!

# 501
  • Sofia
  • Мнения: 16 389
   Звънни им. Peace

# 502
  • София
  • Мнения: 31 402
здравейте,

искам да отворя диспут в paypal, защото не съм получила над 30 дена закупена стока, но никъде не виждам това, което сте описали на стр. 1.
Отварям транзакцията, но не намирам " Resolve a problem with this transaction". Къде може да е проблемът?

# 503
  • Sofia
  • Мнения: 16 389
   missence, ти в другата тема сама си написала къде е проблемът – вече си отворила кейс за тази транзакция в eBay. Peace Имаш право да повдигнеш диспут по дадена сделка само в една от двете платформи – PayPal или eBay – няма как и в двете.

# 504
  • София
  • Мнения: 31 402
   missence, ти в другата тема сама си написала къде е проблемът – вече си отворила кейс за тази транзакция в eBay. Peace Имаш право да повдигнеш диспут по дадена сделка само в една от двете платформи – PayPal или eBay – няма как и в двете.
Да, снощи четох старите теми и ми стана ясно. Rolling Eyes

Благодаря ти много! Peace

# 505
  • Пловдив
  • Мнения: 2 103
Здравейте, преди няколко дни получих една сума през PayPal, виждам я в баланса на профила ми. Към профила ми съм свързала една единствена карта. Как мога да прехвърля тази сума в картата ми?
Благодаря ви!

# 506
  • Бургас
  • Мнения: 12 958
Здравейте,бях писала,че мой близък не си е получил парите от върната покупка.Писахме и говорихме с кого ли не,днес звъняхме на Paypal.Случи се много любезна дама на телефона и ни поиска какви ли не данни и накрая каза,че e-maila,който даваме отговаря на друга сметка.След разговора моят приятел получи съобщение,че мейлът му отговаря на друга сметка.По телефона ни казаха,че не могат да ни помогнат,да си спомни мейла,с който се е регистрирал.А той си влиза с мейла,който им издиктувах.Ужас направо,сега не знаем какво да правим.На някой случвало ли се е нещо подобно?И имат ли някъде офис,където да отиде с документите си?Офис в Германия евентуално.

# 507
  • Sofia
  • Мнения: 16 389
   Не мисля, че PayPal имат реални / физически офиси, поне не такива за обслужване на клиенти. Peace Всичко се случва онлайн или по телефона.

# 508
  • Бургас
  • Мнения: 12 958
Благодаря за отговора.Ще трябва явно да измислим какво да правим,има ли начин в акаунта да си смениш мейла и пак да си към същата сметка?

# 509
  • Sofia
  • Мнения: 16 389
   mariqivanova799, аз не съм много сигурна, че разбрах отговора на служителката, която ви е обслужила. Всъщност, пълна каша е всичко, което прочетох по вашия случай. Дано намерите решение, макар че, според мен, се подгответе да пиете една студена вода... Не ме разбирай погрешно, казвам го наистина най-добронамерено. Hug Просто, щом от PayPal не са могли да ви помогнат, едва ли и тук ще можем.

   А, иначе, да, e-mail-ът в PayPal може да се смени.

Общи условия

Активация на акаунт