Пейпал - помощ - 12-та тема

  • 79 248
  • 756
  •   1
Отговори
# 660
  • Мнения: 1 947
Изтече ми виртуалната карта, взех си новата(със същия номер, но различен секюрити код и дата на валидност) и не иска да я регистрира, опитах дестина пъти.
Някаква идея какъв е проблемът? newsm78
Не иска верифициране, навсякъде погледнах дали го иска.

старата има ли опция да се редактира? Преди време ми подмениха моята, не беше виртуална, със същия номер само различен секюрити код и дата, мисля че само редактирах старата, без да добавям новата. Може би се сърди, че номера е същия..

# 661
  • МАРС
  • Мнения: 1 140
Аз направо изтрих старата, с цел да нанеса новите данни, и чак тогава видях, че са били с един и същи номер и съм можела само да редактирам.

# 662
  • София
  • Мнения: 436
Здравейте!
Ще съм благодарна на малко помощ!  Praynig
Спечелих търг в немския ибей. Тъй като плащах няколко неща, не съм забелязала, че търговеца приема само кеш или банков трансфер и си мислех, че всичко е точно, не съм обърнала внимание.
И сега, тъй като не получавам вече трета седмица нещата, реших да пиша на търговеца. Оказа се, че малко по-рано той е отворил кейс за неплатена стока. Дотук добре - обясних му, че мога да платя само през пей пал. Отговора му беше,  че по принцип не приемал пей пал, но може да направи изключение в този случай. Дал ми е мейл, където да преведа сумата, но ми е писал да избера опция " изпращане на пари на приятел", явно да спести от комисионна. Ок, но ще важи ли защитата на парите ми в този случай.. Рейтинга му е 100% positive от 460 птодажби, но все пак... newsm78

# 663
  • Sofia
  • Мнения: 16 383
   Мисля, че няма да важи защитата, но не съм на 100% сигурна. Peace

# 664
  • София
  • Мнения: 436
The Black Cat благодаря!
И според мен е така, но реших за всеки случай да попитам.  Peace

# 665
  • Мнения: 1 395
Здравейте момичета!Имам проблем и се надявам да можете да ми помогнете.Не съм наясно с ПП нито с диспутите там.Та проблема е следния,направих поръчка от китайски сайт,пратката е проследима и платена с ПП.Та от самото начало пратката не даваше статуси почти 20дни,появиха се но доста странни,както и да е проблема е ,че пратката влезе в транзит и вече 20 дни все така,плюс 20 дни в който е обикаляла Китай.Пратката е със Сингапурски пощи,който по принцип са бързи не съм ги чакала повече от 2седмици.Та писах на сайта,че пратката е на 40 дни и е излязла извън норми.Отговора им обаче не ме устройва.Обясниха ми,че ще изискат разследване от пощата,което може да продължи около 60 дни и ще ми пишат.Не мисля,че е коректно да ме карат да чакам още 60 дни докъто си открият пратката,и излязат с предложение към мен.Убедена съм,че тази пратка е изгубена съдейки по статусите.Та мога ли да изчакам до 60 дни на пратката и да пусна диспут в ПП.ако не съм се разбрала с тях и не е дошла.И ако е добро решение диспута,какво трябва да приложа.Извинявам се за дългия пост,но не знам какво да правя,а пратката хич не е евтина!

# 666
  • Sofia
  • Мнения: 16 383
Та мога ли да изчакам до 60 дни на пратката и да пусна диспут в ПП.

   Да, може да изчакаш още 60 дни, ако пожелаеш. Peace Имаш право да повдигнеш диспут в PayPal до 180 дни, броено от датата на плащането. Друг е въпросът дали има смисъл да чакаш толкова време, но ти си знаеш. Peace

# 667
  • Мнения: 1 395
Не се изразих правилно,мога ли да изчака още 20дни макс,тогава пратката ще е на 60 дни .Не искам да чакам още 60 дни,дори ако ме питат не искам изобщо да чакам.Пратката е проблемна от самото начало и ми се отщя вече😀Още повече,че от края на май тези неща са забранени за внос от частни лица,което значи ,че ако отиде на митница така или иначе ще им я върнат обратно,и ще остана с чакането.Просто всичко с тази пратка се обърка и сега не знам как да процедирам.

# 668
  • Varna
  • Мнения: 293
Здравейте,исках да продам нещо в ebay,но не одобри ПП акаунта ми,който направих наскоро.Влизам в ПП,но не мога да разбера каква инфрмация не съ въвела,всичо ми се струва ок.
Ю"We recently reviewed your account, and we need more information about your business to allow us to provide uninterrupted service. Until we can collect this information, your access to sensitive account features will be limited. We would like to restore your access as soon as possible. We apologize for the inconvenience.

Why is my account access limited?

Your account access has been limited for the following reason(s):

Apr 30, 2017: We need to confirm some of your account information.

# 669
  • Sofia
  • Мнения: 16 383
   Едва ли по тази оскъдна информация ще можем да направим акуратни догадки. Peace Ако бях на твое място, бих се свързала с PayPal – може да им пишеш; доколкото знам, отговарят бързо. Peace

# 670
  • Мнения: 2 362
Получихте ли оферта на имейла за някакво Shop&Ship? За какво става въпрос, че нещо не схващам..

# 671
  • Мнения: 359
И аз получих, погледнах го набързо и също не разбрах за какво точно се отнася. Някакво члество с такса 1$ вместо 45$, бла-бла ...  Grinning

# 672
  • Мнения: 6 377
Рекламират превозвач. Услугата се състои в това, че може да поръчате до адреса на превозвача в държавата, където имат представителство, а той от своя страна да достави пратката до вашия личен адрес срещу съответното заплащане. Полезно е, ако сайта, от който поръчате, не доставя до България или е с много висока доставка.
В сайта е обяснено кое колко струва https://www.shopandship.com
Офертата е, че ако се плати с PayPal и се въведе промо кода, цената​ на членството на услугата Shop&Ship е $1 вместо $45. PayPal нямат нищо общо с тази фирма Aramex. Единственото, което правят, е да ги рекламират. Плащането на доставката​ си е отделно от членството.

# 673
  • Мнения: 2 362
Никъде не можах да видя каква е сумата за доставка. Примерно от Италия ( тъй като от там няма читав превозвач) дали ще в изгодно.

# 674
  • Мнения: 2 362
Как мога да си прехвърля пари от банковата ми сметка в пейпала?

Общи условия

Активация на акаунт