Balea, Alverde, Catrice, Essence - 27 (Козметика от ДМ и Лили)

  • 114 731
  • 717
  •   1
Отговори
# 600
  • Мнения: 2 914
Много внимавам с етикетите и цените на каса. Не само в ДМ и Лили. А и със сроковете на годност.

# 601
  • Мнения: 4 056
Аз съм много доволна от обслужването както в ДМ,така и в Лили,затова все там ходя. Grinning
Служителките са винаги много мили и усмихнати.
"Тук съм човек,тук пазарувам"-добре са го измислили.
Нещо,което не мога да кажа за обслужването в Елитис.

# 602
  • Вестерос
  • Мнения: 39 258
В Лили май ви бях разказвала за сиралата, аз им писах, извиниха се , но каквото било на касата  Crossing Arms От тогава ми опротивя Лилито, мразя да ме лъжат така, дори и за стотинки. В СБА редовно ментят с промоциите и свикнах да си следя всичко.

# 603
  • Мнения: 29 170
В ДМ при сгрешена на етикета, а  повече на касата ти го подаряват
Би трябвало, но не винаги го правят Wink
Някой знае ли какви заплати вземат продавачите в ДМ?

# 604
  • най-шареното място
  • Мнения: 8 197
В лили им апродукти с цени на стикери без код и наименование. Сменят им цените или те или клиенти. На касата изненадите са очаквани при това положение. Длъжни са да продават на етикетна цена. Независимо от магазина. Но отказват понеже зависело от доставчика... само дето той няма нищо общо с продажбата.

# 605
  • Вестерос
  • Мнения: 39 258
В ДМ при сгрешена на етикета, а  повече на касата ти го подаряват
Би трябвало, но не винаги го правят Wink
Някой знае ли какви заплати вземат продавачите в ДМ?
Вече два пъти ми се случи, едното беше над 10 лв .


За Лили това, което бях писала беше за спиралата на Буржоа, триъгълната, до касата стелаж с много спирали и една цена, без да пише срок на промоция, на касата с един лев отгоре, казах им го не съм за единия лев, но няма да си я купя. И така, купих си я от ДМ даже беше по-евтина

# 606
  • София
  • Мнения: 24 627
Много съм разочарована от обслужването в Лили. Говорих с управителката на магазина, където пазарувах, писах жалби до офиса на Лили - няма промяна. Доколкото разбрах , служителката не е наказана, а само й е обърнато внимание от упрввителката на  магазина да внимава повече.  Mr. Green.

# 607
  • Бургас
  • Мнения: 12 958
А аз днес бях в ДМ в МОЛ Плаза Бургас и толкова се зарадвах,че я има Ориенталската колекция на Есенс,тъкмо реших да си взема някое червило,но червилата бяха нахвтрляни в безпорядък,тестери и червила за продан се търкаляха заедно и гилзите на всички бяха омазани с червило,направо изтръпнах и реших да не пипам,за да не ме обвинят,че аз съм похабила някое червило.Никак не си поглеждат декоративната козметика там.

# 608
  • София
  • Мнения: 21 320
отиваш на касата и се държиш все едно е в тяхната верига
може да се наложи да се усмихнеш и да се извиниш за грешката, но на всеки се случва да сбърка  Laughing
Щях, обаче се сетих чак като си тръгнах.  Laughing

Независимо от политиката на магазина, на територията на страната са длъжни да го направят.

Това в законовата уредба ли е заложено, защото никъде не ми се е случвало да ми дадат стока на сгрешената цена?

# 609
  • Вестерос
  • Мнения: 39 258
Аз лично не знам за такава наредба  Rolling Eyes

# 610
  • най-шареното място
  • Мнения: 8 197
Не е наредба. Законово положение в. Етикетът е договор за продажба.

# 611
  • Вестерос
  • Мнения: 39 258
Глупости, договорът за продажба в случая е когато аз давам парите, а те на мен вещта- неформален,консенсуален, възмезден , двустранен  и т.н.  Naughty Никакъв договор не е етикета, а способ за даване на информация на купувача , колко е цената на вещта.

# 612
  • най-шареното място
  • Мнения: 8 197
Въпрос на гледна точка докато не влезе в съда значи Simple Smile

# 613
  • Вестерос
  • Мнения: 39 258
Никаква гледна точка не е точно това Rolling Eyes чудя се дали се базикаш , или не

# 614
  • Мнения: 2 391
При сбъркана цена, викам управител, питам защо, споменавам "заблуда на потребителя" и моментално въпроса се решава. Санкциите на комисията за защита на потребителите са убийствени. Преди няколко години години по мой сигнал глобиха Практикер с над 80 хил. заради сбъркан етикет, подвеждаща реклама и запънал се управител.  
Та търсете си правата. Peace (Подаването на сигнал е онлайн, след това те си правят проверките, и накрая просто те информират за решението.)
За мен това е принципен въпрос, а не 1-2 лв, които бих спестила.

Общи условия

Активация на акаунт