***МИТНИЦА*** - информация, въпроси, отговори и споделяне на опит - 3

  • 128 285
  • 765
  •   1
Отговори
# 390
  • София
  • Мнения: 4 499
И на мен снощи ми даваше същите грешки системата на митниците - излиза съобщение за грешка  с 4 точки и без текст newsm78

# 391
  • Мнения: 69
Незнам какво правят но да го правят поне на време.Аз чакам от една седмица Пловдивската поща да ми занесе документите на митница и уви все така си чакам....

# 392
  • Мнения: 222
За първи път ми се случва пратка от амазон /buyvip.es/ да ми бъде препратена на митница /явно заради тези нови разпоредби/.   Представих им фактурата с покупката, но ме накараха да платя ДДС отново. 

Какви са ми правата? може ли някой по запознат да ми обясни. На митница ми казаха, че пратката ми е задържана, защото не били сигурни, че стойността и е вярна  и нямала номер за проследяване Shocked

предварително благодаря

# 393
  • София
  • Мнения: 4 499
И на мен снощи ми даваше същите грешки системата на митниците - излиза съобщение за грешка  с 4 точки и без текст newsm78
Някой справи ли се с този проблем? И от хелпдеска се чудят какво е ?  newsm78

# 394
  • Мнения: 530
За първи път ми се случва пратка от амазон /buyvip.es/ да ми бъде препратена на митница /явно заради тези нови разпоредби/. 
Това е испански амазон ( т.е. от страна в  ЕС). Кажете им първо да се ограмотят и после да започнат работа в митницата. Нищо не дължите.

# 395
  • София
  • Мнения: 4 499
За първи път ми се случва пратка от амазон /buyvip.es/ да ми бъде препратена на митница /явно заради тези нови разпоредби/. 
Това е испански амазон ( т.е. от страна в  ЕС). Кажете им първо да се ограмотят и после да започнат работа в митницата. Нищо не дължите.
А на каква стойност беше пратката?

# 396
  • Мнения: 2 143
НО чакам помощ от хората хелп дето дават - и следващата поръчка ще си я подавам сам.
И когато разбера наистина проблема с грешките - ще споделя за да ви помогна .

Не разбрах, какви грешки ти останаха? Файла който ти пратих трябваше само да попълниш номерата на приложените документи  Simple Smile и единственното което не хареса но няма как да променя, беше че бе мога да подам декларация от твое име  Joy

Я ако имаш файл който гърми - прати да погледна...

# 397
  • Мнения: 222
За първи път ми се случва пратка от амазон /buyvip.es/ да ми бъде препратена на митница /явно заради тези нови разпоредби/. 
Това е испански амазон ( т.е. от страна в  ЕС). Кажете им първо да се ограмотят и после да започнат работа в митницата. Нищо не дължите.

Аз знам и се опитах да обясня, но служителката беше желязна и абсолютно изнервяща.  Според някой си митнически служител в София /от там е разпределена/ пратката е от съмнителен склад в Англия и ДДС-то не е платено, фактурата за тях въобще не важи.   Тя твърди, че щом не искам да си платя ДДС, да оставя пратката и тя да се върне към сайта. Ок, само, че аз си искам пратката и не намирам за правомерно повторното събиране на ДДС, как да я убедя.?! Затова искам да знам какви са моите права.

друг е въпроса, че се опита даже компетентно да ми обясни, че пратки от Амазон идвали без платено ДДС и не само това, ами и ние тук в България като крайни потребители сме длъжни да си плащаме тук ДДС-то - нямам думи...

 Аз съм шокирана, защото това ознчава, че всяка една пратка от Европа, която те си решат могат да определят като съмнителна и аз като краен потребител без никакви права да плащам два пъти ДДС.

пратката ми беше за 40Евро

Последна редакция: пт, 02 сеп 2016, 15:30 от jo-jo

# 398
  • Мнения: 25
Засега вече няма какво да проверявам - вече си взех клещите резачки Simple Smile
НО чакам от ония хорица - да видим какво ще ми кажат.
Днес показах същото като принтиран документ - и те казаха че бил съм сбъркал тук там - демек
1: поле 21 - било празно - трябвало да избера КОЛЕТ , и да напиша тракинг номера
2: поле 29 - съм попълнил Ямбол - а то трябвало Софиа Аерогара - имаше само София Аерогара пратки ( поне така си спомням )
3: в поле 47 ( където има изчисления на вземания ) не се пишело нищо , а самата програма смята
4: в полето 6 където са колети - бях оставил празно - а трябвало да е 1
 Това поле било свързано във раздел СТОКИ - Пакети - ако там се опише какво е - то в поле 6 ( ако е празно дава грешка ) ако се избере Колет - и се опише какво - тогава задължително да попълня 1 ( в поле 6 )
5:Пак в раздел СТОКИ - приложени документи - н750 - трябва да напиша тракинг номер

И не трябвало да пиша в полетата : 47 нищо , а те сами се смятали . Да ама не е така .

И пак си има тази грешка ( ще я сънувам червената точка  )  хихих
Е аз никого не съм карал да я подава вместо мен - но може ако при него няма точки - при проверка - значи и при мен няма да има .

Ето давам предложение .
Твоята работеща регистрация -без личните ти данни - аз ще въведа моите данни и при валидност - ако пак имам точка - значи проблема не е в начина на подаване .

Питам какви документи се искат за да мога като пощите да постъпвам - те ми казаха че не мога да правя като тях .

Последна редакция: пт, 02 сеп 2016, 15:53 от Atanas Yankov

# 399
  • Мнения: 6 427
jo-jo, според мен трябва да подадеш жалба, защото наистина за покупки от европейски търговци не се дължи ДДС у нас. Тази служителка не познава правилата явно. На сайта на митницата има възможност да подадеш жалба, може да опиташ първо там, а ако трябва, изпрати и писмо по пощата или отиди при началника на митницата при вас и говори с него.

# 400
  • Мнения: 25
jo-jo, според мен трябва да подадеш жалба, защото наистина за покупки от европейски търговци не се дължи ДДС у нас. Тази служителка не познава правилата явно. На сайта на митницата има възможност да подадеш жалба, може да опиташ първо там, а ако трябва, изпрати и писмо по пощата или отиди при началника на митницата при вас и говори с него.

Аз пък чух друго - може човека да си е от европата - и да му платиш - ама стоката идва от склад който не е в европа . Не знам митен или безмитен склад се води Simple Smile
Мисля че гледат от где идва .
Ако съм в грешка и някой ме поправи - моля за извинение

# 401
  • Мнения: X
Така е, аз съм поръчвала книга от английския амазон, но продавачът я изпрати от САЩ и отиде на митница.

# 402
  • Мнения: 6 427
Ами, не знам... Нали плащаш на търговец, т.е. парите би трябвало да отидат там, където е регистриран търговецът? newsm78 Затова например при поръчки от Iherb, изпратени от склад в Швеция, пак се дължи ДДС, защото търговецът е регистриран в Щатите, а не в ЕС.

# 403
  • Мнения: 222
jo-jo, според мен трябва да подадеш жалба, защото наистина за покупки от европейски търговци не се дължи ДДС у нас. Тази служителка не познава правилата явно. На сайта на митницата има възможност да подадеш жалба, може да опиташ първо там, а ако трябва, изпрати и писмо по пощата или отиди при началника на митницата при вас и говори с него.

Аз пък чух друго - може човека да си е от европата - и да му платиш - ама стоката идва от склад който не е в европа . Не знам митен или безмитен склад се води Simple Smile
Мисля че гледат от где идва .
Ако съм в грешка и някой ме поправи - моля за извинение

Да. Явно нещо такова се опитват да го изкарат, но аз пак вина нямам и така или иначе съм си платила ДДС-то.  Сайтове със складове в Европа бол, от китай не пазарувам, много лесно се набеждава, въпроса е как да се защитим ние клиентите.  Моята пратка идва от склад в УК, който според тях е съмнителен.

Търсих за подаване на жалба, но не намирам откъде. Може ли линк.

# 404
  • Мнения: 6 427
Великобритания също е в ЕС, поне засега.

Общи условия

Активация на акаунт