AVON - Тема за представители - Кампании 10, 11, 12.....- Тема 138

  • 111 471
  • 815
  •   1
Отговори
# 330
# 331
  • Мнения: 5 412
И на мен ми се изписваше к-т бижута, чанта  и Лайф део-т, от тях само дезодорантът ме радва, затова не пуснах в поръчката к-т. Римар, видя ли вече кашончето? Каквото е изписано във фактурата ли получи?

Рени, много  благодаря! newsm51

 Аз отдавна вече не пускам на първа дата, много го неглижирах тоз ейвън, съответно поръчките не са това , което бяха, но така е по - спокойно, де. Simple Smile

# 332
  • София
  • Мнения: 4 208
И на мен ми се изписваше к-т бижута, чанта  и Лайф део-т, от тях само дезодорантът ме радва, затова не пуснах в поръчката к-т. Римар, видя ли вече кашончето? Каквото е изписано във фактурата ли получи?

Рени, много  благодаря! newsm51

 Аз отдавна вече не пускам на първа дата, много го неглижирах тоз ейвън, съответно поръчките не са това , което бяха, но така е по - спокойно, де. Simple Smile

Аз пуснах само заради една клиентка, иначе пускам накрая.
Домързя ме сега да ходя до пощата и ще го взема утре сутрин. Май на бсички е еднакво-засега  Grinning

# 333
  • Мнения: 1 583
Много ми хареса това портмоне с бухалчето  Envelope Owl! https://www.avon.bg/prodykt/30836?exm=Y19:C99:scmc:aff:
Имах такова ново и червено и го подарих на приятелка, сега искам пак червено - в сайта е черно, в каталога е червено. Е може ли такова нещо - никаква опция за избор на  цвят! На мен ми трябва да го поръчам от сайта!
Снимката он-лайн е грешна, пристига си червено,имах вече такива поръчки в кампания 16

# 334
  • Мнения: 78
По повод комплектите за 13,99- три пъти въвеждах и трих кода. В междинна сума излизат продуктите и все едно и също- бежова чанта, дезод. Лайф и комплект бижута. Гледам,че и други са получили същото. Май има разчистване на склад, не гледайте картинките в рекламата.

# 335
  • София
  • Мнения: 4 208
По повод комплектите за 13,99- три пъти въвеждах и трих кода. В междинна сума излизат продуктите и все едно и също- бежова чанта, дезод. Лайф и комплект бижута. Гледам,че и други са получили същото. Май има разчистване на склад, не гледайте картинките в рекламата.

Нищо ново под слънцето.

# 336
  • Мнения: 150
Здравейте, какво ви е мнението за комплект колие и гривна Dreams и имате ли наблюдения за двойката сенки за очи True colour? Добри ли са като качество? Заслужават ли си?

Последна редакция: сб, 10 дек 2016, 11:40 от Dark_Angel_89

# 337
  • Мнения: 355
Здравейте, какво ви е мнението за комплект колие и гривна Dreams и имате ли наблюдения за двойката сенки за очи True colour? Добри ли са като качество? Заслужават ли си?
Виждала съм колието и гривната, ужасни са. От някакъв странен по-мек материал са. Не ми допаднаха.

# 338
  • Мнения: 5 412
Ужасни не са, просто не са кой знае какво- мрежеста материя като панделка, вътре пълна с камъчета. По-отдалеч изглеждат много добре.

# 339
  • Варна
  • Мнения: 54
Здравейте на всички! Нов представител на Ейвън съм(тази ми е 4та кампания), отдавна чета във форума, но ми се налага да пиша за първи път. Та относно тези комплекти по 13.99, понеже и аз като вас, любопитна...Цъкнах номера да поръчам и ми излязоха същите продукти на междинна сума. Но събрах повечко поръчки и цъкнах да си взема 3 комплекта, дадоха и от другите продукти, които са описани в .pdf файла. Явно първия е еднакъв за всички, втория, третия и така. Имат си някаква стойност. Аз им  намерих приложение- подаръци за Коледа. Поне повечето неща стават за такива Simple Smile  Grinning
И да не забравя : Успешна кампания на всички и Весели Празници! Hug Heart Eyes

# 340
  • Мнения: 136
Здравейте, не бях пускала поръчка от доста време и сега видях, че са ми прекъснали правата. Как мога да ги подновя или трябва да се регистрирам наново. Казаха, ми че вече немога да се регистрирам защо незнам, винаги съм си плащала навреме. Моля за съвет как да постъпя, защото имам поръчка за доста пари и не искам да губя клиента

# 341
  • София
  • Мнения: 4 208
Здравейте, не бях пускала поръчка от доста време и сега видях, че са ми прекъснали правата. Как мога да ги подновя или трябва да се регистрирам наново. Казаха, ми че вече немога да се регистрирам защо незнам, винаги съм си плащала навреме. Моля за съвет как да постъпя, защото имам поръчка за доста пари и не искам да губя клиента

До сега не е имало такива проблеми. Да не са променили правилата?

# 342
  • Мнения: 136
Явно да, аз незнам кой ми е кординатор и една жена ми предложи да мина към нея и така тя ми каза, че неможело да ми поднови правата, защото не съм пускала няколко последователни кампании и че нямало как да се регистрирам наново, което ми е супер странно.

# 343
  • Мнения: 15 773
Явно да, аз незнам кой ми е кординатор и една жена ми предложи да мина към нея и така тя ми каза, че неможело да ми поднови правата, защото не съм пускала няколко последователни кампании и че нямало как да се регистрирам наново, което ми е супер странно.

И все пак колко е това дълго време?

Според мен ви лъжат и то доста брутално

# 344
  • Мнения: 136
Явно да, аз незнам кой ми е кординатор и една жена ми предложи да мина към нея и така тя ми каза, че неможело да ми поднови правата, защото не съм пускала няколко последователни кампании и че нямало как да се регистрирам наново, което ми е супер странно.

И все пак колко е това дълго време?

Според мен ви лъжат и то доста брутално

Ами незнам, може би 6-7 месеца, но винаги съм била коректна спрямо плащанията.

Общи условия

Активация на акаунт