WIZZ AIR - 23

  • 102 183
  • 736
  •   1
Отговори
# 675
  • Мнения: 3 609
Ще летим за Валенсия във вторник и понеже гледах, че там може да вали, се чудя да взема ли чадър. Имам един малък и компактен, но ще сме само с ръчен багаж и не знам ще позволят ли да го сложа вътре?

Другото, което ме притеснява: купух си чанта, пътна точно с размерите на ръчния багаж. Как да опаковам козметиката? Този път ще взема само фон дьо тен, една спирала и пудра, няма да нося парфюми и т.н, но ако ги сложа в несесер, ок ли е? Четох за найлоновите пликчета, но не знам от къде да намеря такова..

# 676
  • Мнения: 19 899
Може да носите чадър
Пликче се взима безплатно на проверката на багажа, просто си пригответе течностите в каквото и да е пликче, да са отделно  Peace

# 677
  • Мнения: 1
Неразбирам как става с чекирането. Савами бордна карта в 3 варианта. Единият е мобилен, другият PDF  и треетият HTML вариант, кой да принтирам. И след това кКва е процедурата

# 678
  • Луната
  • Мнения: 3 214
Неразбирам как става с чекирането. Савами бордна карта в 3 варианта. Единият е мобилен, другият PDF  и треетият HTML вариант, кой да принтирам. И след това кКва е процедурата
Принтирайте PDF варианта. И с разпечатката минавате проверка на секюрити и пас контрол, както и при бординг на гейта на летището (където бар-кодът от бордната карта се сканира) и на трите места заедно с ЛК/Паспорт . Показвате разпечатката на стюард и при влизане в самолета, за да видят на кое место сте.

# 679
  • Мнения: 68
Вчера събрахме последният- шести печат в капитанския паспорт на детето. След като кацнахме в София му позволиха да влезе в пилотската кабина. Говори с капитана, разгледа кабината и се снима на пилотското място. Прекрасно изживяване за малките пътници. За тези, които не са запознати с паспорта,е то линк за теглене Simple Smilehttps://d1tce334onj0l3.cloudfront.net/bg-BG/kids


Това е много интересно! Жалко, че досега не съм знаела! Щяхме доста печати да съберем, освен ако не е нова опция? Благодаря за линка! Не виждм за каква възраст деца се отнася? На мен дали ще ми дадат да си събирам печати  smile3521 на децата ше им е много интересно! Има ли и за другите компании такива паспорти?

# 680
  • Мнения: 473
Платих резервацията си два пъти.След като платих ми изписа проблем с плащането, опитайте отново. Въведох отново данните и избрах местата. Сега имам две резервации и два пъти е платено. Съвети? Как да премахна едната резервация и да си възстановя парите?

# 681
  • Мнения: 1 210
NafNaf25, даже е много стара тази кампания. защото по-голяма част от паспорта ни е попълнен на ръка  - поради липса на печати на самолета. Не съм се сетила да събирам печати, когато не пътувам с малкия, но така ще изчезне тръпката от всеки един нов печат.
Погледни в условията, но има вероятност да откажат да сложат печат, макар и малка.

# 682
  • Мнения: 473
Здравейте отново! Можете ли да ми дадете телефон за връзка с wizz air, който да не е импулсен? Другият ми въпрос е телефоните им отговарят ли в почивните дни?

# 683
  • Луната
  • Мнения: 3 214
Платих резервацията си два пъти.След като платих ми изписа проблем с плащането, опитайте отново. Въведох отново данните и избрах местата. Сега имам две резервации и два пъти е платено. Съвети? Как да премахна едната резервация и да си възстановя парите?
Обадете се на импулсния телефон или пишете на имейла даден на първа страница. Може да пишете също и във формата за похвали и оплаквания и като тема от падащото меню изберете грешка при резервация или грешка при плащане

# 684
  • Мнения: 159
Здравейте! Идвам възмутена от уиз еър, просто нямам думи. Така, преди 1-2 седмици ми се плати за голям кабинен багаж, но ми излизаше само онлайн-чекиране за на връщане към България, за на отиване съм си с голям. Сега реших да отворя и се натъкнах, че за връщане към България ми е пак малък кабинен багаж, а е платено и за двете посоки за голям кабинен. Какво да предприема? Повече на техния телефон няма да звъня, защото не ми отърват 1,20... След малко очаквам, човекът който ми плати багажа да ми звънне да видим какво ще правим... Интересно ми е, ако някой е имал подобен проблем, какво е направил. Благодаря предварително Simple Smile
П.С. Обмислям да им пиша или в страницата във фейсбук или по поща, но не знам за колко време ще пристигне, защото пътуването ми е на 19 ноември.

# 685
  • Мнения: 473
Да аз им писах и на двете места, но ми се искаше да говоря с тях , а не съм в България и не знам от чужбина дали мога на същия номер да звъня...как се избира от чужбина...каква ще е цената и др.

# 686
  • Луната
  • Мнения: 3 214
nadali99 вижте на фактурата за плащане (изпраща се на имейла) дали наистина сте платили двупосочно голям чекиран багаж.
После им пишете на имейла даден на първа страница на темата или във формата за похвали/оплаквания като тема от падащото меню избирете Общи въпроси/заявки относно ... от другото падащо меню може би или Резервации или Други
. Ако нямате отговор ден преди пътуването тогава звъннете на импулсния телефон.

# 687
  • Луната
  • Мнения: 3 214
Да аз им писах и на двете места, но ми се искаше да говоря с тях , а не съм в България и не знам от чужбина дали мога на същия номер да звъня...как се избира от чужбина...каква ще е цената и др.
Променяте езика в сайта и ви дава по подразбиране за конкретната страна телефонен номер т.е. сменяте на немски и ви дава телефон за Германия.  Peace

# 688
  • Мнения: 159
nadali99 вижте на фактурата за плащане (изпраща се на имейла) дали наистина сте платили двупосочно голям чекиран багаж.
После им пишете на имейла даден на първа страница на темата или във формата за похвали/оплаквания като тема от падащото меню избирете Общи въпроси/заявки относно ... от другото падащо меню може би или Резервации или Други
. Ако нямате отговор ден преди пътуването тогава звъннете на импулсния телефон.
Благодаря! Звънахме им и накрая се оказа, че грешката е тяхна, обаче едно не мога да разбера, защо трябва да карат човек да им звънне, за да им каже гершката, а не следят. За следващ път ще си знам Simple Smile

# 689
  • Мнения: 68
При едно мое пътуване не успях да си разпечатам бордната карта. Чаекирах се на летището. Качвайки се в самолета се оказа, че не са ми отбелязали, че съм си платила определено място. Накараха ме втори път да си платя. Писах им на мейлите с копия от бележките, не последва реакция. Писах до комисията за защита на потребителите и ми възстановиха парите, но им отне повече от 6 месеца.

Това за телефоните наистина е супер досадно, че трябва да им се звъни на импулсен телефон, често прекъсва разговора по средата и на всичкото отгоре, когато ми се е налагало винаги ми вдигат чужсенци, говорещи български и ми е супер трудно да ги разбирам!

Телефони за връзка от други страни се избират от меню контакти
https://wizzair.com/en-gb/information-and-services/contact/contact-us#/

Общи условия

Активация на акаунт