WIZZ AIR - 23

  • 102 304
  • 736
  •   1
Отговори
# 510
  • Мнения: 4 059
Имам въпрос за закриване на профил в Уиз.
Скрит текст:
Каква е ситуацията - преди години съм се регистрирала - с моя имейл, но с името на сина ми. Същевременно фигурира и моето лично име, явно като потвърждение на имейла. Тогава съм го направила така, защото за пръв път купувахме билет от Уиз и то за него, плащахме с карта на мъжа ми, и не знам защо така съм решила.

Сега исках да си направя нова регистрация, с моите данни - написах си името, пола, имейла. Излезе ми, че името ми фигурира, полът ми е мъжки Sunglasses и нищо не стана. Влезнах в неговия профил и исках или да го закрия, или да го едитна, но не видях опция. Искам да имам мой профил, защото синът ми не ползва неговия /а и може да си е направил свой, не знам/, ние пътуваме чрез профила на мъжа ми, използвайки неговата карта за плащане, но тя е в паунди и превалутирането вече не ни е изгодно. Аз вече имам Мастър кард в лева и искам да я ползвам, когато решим да пътуваме. А и никога не мога да го "изненадам" - той получава имейлите, плащанията...

От Политиката за поверителност:
6.3 Личните ви данни и договореностите, сключени от и между вас и Wizz Air, се пазят в системата ни за резервации. Ако искате да получите информация за регистрационните си записи на пътник или каквито и да е други данни, съхранявани от Wizz Air, относно обработването на данни и юридическите лица, обработващи данни (ако има такива), или желаете да поискате данните ви да бъдат променени или изтрити, моля, свържете се с нас, като изберете категорията „Общи въпроси/молби относно Политиката за поверителност“[/color] в тази връзка.
За съжаление никъде не успях да открия тази категория - влизах и в стария им сайт - там израза "в тази връзка" беше с линк, но страница не се отвори. В новия - написано е така, както вие сте го посочили, но... до тук.

# 511
  • София
  • Мнения: 3 401
Трябва да влезеш във формата за оплаквания/похвали. https://book.wizzair.com/bg-BG/Claims Там да избереш на Тема- Общи въпроси, а на Общи запитвания - Политика за...

Не е ли по-лесно да си регистрираш нов профил на друг мейл? В профила на съпруга, също може да плащате резервациите с твоята карта.

# 512
  • Мнения: 4 059
Благодаря и за тази насока - сега ще пробвам дадения линк. Да, не е проблем да плащаме и с моята карта, но, ако отново решим да закупим "Дискаунт", ще бъде на името на мъжа ми, а ако аз искам да пътувам самостоятелно, или пък с приятелка, не мога да го ползвам /знам, че аз трябва да имам мой дискаунт клуб/.

За друг имейл - бих могла, но, нямам много активна кореспонденция и ползвам само за леснота само един.

Проблемът е, че системата ми дава "съществуващо име", т.е. дори и да си променя имейла, дали няма пак да ми даде същото.

Както и да разглеждам съществуващата ситуация, това което съм направила преди 4 г. е било грешка и сега ми се иска по принцип да "разчистя" направената от мен "каша", а какво, как и кога в последствие може да направим - ще реагираме съобразно ситуацията.

Извинявам се на другите потребители с този частен въпрос, но, кой знае - може и за някой да бъде полезно за в бъдеще.

П.П. Чрез Хром не ми дава опции за "Политика за...". Сега ще пробвам чрез друг браузър. Оффф....

Последна редакция: сб, 15 окт 2016, 23:47 от jfjallen

# 513
  • София
  • Мнения: 3 401
jfjallen Последната опция: Политика за защита на личните данни

# 514
  • Мнения: 1 128
Wizz вдигат ли си изобщо телефона?  Twisted Evil
Каква им е системата? ... вече похарчих за телефон 25лв без ДДС и не мога да свърша работа

Търся ги защото искам да сменя един полет, който е на 26 декември от Шефилд УК. Оказа се, че няма как да се стигне до летището на Донкастър на тази дата, никаква възможност няма...няма автобуси, няма влакове, цените на такситата са 160 Паунда, а не се знае може и повече?!...Някакви идеи?
Уиз явно си знаят, че полета е много тъп и в профила ми, дава грешка и не мога да го променя, иначе е с Уиз Флекс. Успях да се свържа веднъж по телефона, но молко преди служителката да свърши работа, разговора прекъсна.  Twisted Evil.... и май всичко отначало...

Последна редакция: пн, 17 окт 2016, 11:01 от ♥♥ Fiesta

# 515
  • София
  • Мнения: 3 401

*Важи 20% отстъпка от цените за WIZZ Discount Club включително данъците, задължителните такси и малкия кабинен багаж (макс.: 42 x 32 x 25 см), но изключвайки административната такса. Отстъпката е валидна само ако членът на WIZZ Discount Club също пътува. Тази промоция важи от 00.00 ч. на 17 октомври до 23.59 ч. централно европейско време на 18 октомври. Цената важи само за резервации, направени на wizzair.com, мобилното приложение WIZZ.

# 516
  • Мнения: 452
Защо не ми излиза отстъпката?При вас как е?

# 517
  • София
  • Мнения: 5 245
Тъкмо това влизам да напиша, че няма проблем и могат да сканират бордни карти от мобилното приложение. За всеки случай си принтирах бордните карти, но занапред ще знам. Simple Smile
О, супер! Че товя с разнасянето на хяртийки беше бая досадно.

# 518
  • Мнения: 19 900
Защо не ми излиза отстъпката?При вас как е?

Предполагам че излиза когато се влезе в профила, ако имате активиран Wizz Discount Club

# 519
  • Мнения: 1 749
Wizz вдигат ли си изобщо телефона?  Twisted Evil
Каква им е системата? ... вече похарчих за телефон 25лв без ДДС и не мога да свърша работа

Търся ги защото искам да сменя един полет, който е на 26 декември от Шефилд УК. Оказа се, че няма как да се стигне до летището на Донкастър на тази дата, никаква възможност няма...няма автобуси, няма влакове, цените на такситата са 160 Паунда, а не се знае може и повече?!...Някакви идеи?
Уиз явно си знаят, че полета е много тъп и в профила ми, дава грешка и не мога да го променя, иначе е с Уиз Флекс. Успях да се свържа веднъж по телефона, но молко преди служителката да свърши работа, разговора прекъсна.  Twisted Evil.... и май всичко отначало...
Коя ти е началната точка? Просто е невероятно, че няма транспорт. Дай да гледаме и ние...

# 520
  • Мнения: 1 128
Коя ти е началната точка? Просто е невероятно, че няма транспорт. Дай да гледаме и ние...

Мерси Queen L!  bouquet И аз съм изумена?! Ставаше дума за транспорт от Шефилд, УК, от центъра да речем, до Летището на Донкастър/Шефилд

По телефона накрая успях да се свържа и го промених за 27.12, но от Бирмингам да София! Crazy

# 521
  • София
  • Мнения: 5 245
Проблем!

Опитах да закупя багаж и на плащане ми изписа payment declined, явно сбърках някоя цифра. Обаче сега хем ми стои купен багажа, хем не ми дава се чекирам защото бишетът ми бил underpaid. Как да си платя?  ooooh!

# 522
  • Мнения: 6 243
Проблем!

Опитах да закупя багаж и на плащане ми изписа payment declined, явно сбърках някоя цифра. Обаче сега хем ми стои купен багажа, хем не ми дава се чекирам защото бишетът ми бил underpaid. Как да си платя?  ooooh!

Най-добре се обади, или ако не стане иди много рано на летището, за да има време да платиш там. Без да платиш няма да стане, дори и да не искаш багаж.

# 523
  • София
  • Мнения: 5 245
Аз не искам да не плащам, ма нещо бъгна сайтът. Мерси!

# 524
  • Мнения: 6 243
Ясно де, искам да кажа, че няма да те пуснат да летиш, ако не оправиш плащането, дори и да отидеш без багаж.

Общи условия

Активация на акаунт