Вярвате ли в конспирации и световни заговори?

  • 65 668
  • 935
  •   1
Отговори
# 885
  • Мнения: 15 763
Цитат
Интересни неща стават. Като че ли всички правителства действат хаотично. Седи ли някой зад всичко това?
Нещата-действителността е абсурдна и опасна.Сто % седи някой зад това,но не знаем кой.Мисля,че правителствата действат единно и педантично в този кошмар.

# 886
  • Мнения: 8 072
В Щатите има 3 документирани случая на гръмнали батерии в движение на Тесла. В Китай - два, но се твърди, че са повече.

# 887
  • Мнения: 8 493
И като са гръмнали какво какво е станало?

# 888
  • Мнения: 8 072
Колите изгоряли, един от шофьорите умрял.

Преди да почнете и за автопилотите, с тях засега има 2 смъртни случая. Единия си седял направо на задната седалка, убеден като някои тук в прогресивните технологии.

# 889
  • Мнения: 17 116
Преди да почнете и за автопилотите, с тях засега има 2 смъртни случая. Единия си седял направо на задната седалка, убеден като някои тук в прогресивните технологии.
А при колите с шофьори зад волана колко смъртни случая има? Между другото статистиката казва, че много повече хора са се споминали при употреба на четка за зъби отколкото при употреба на Тесла, така че...
Между другото в упътването на Теслата си пише да си държиш волана и да си отваряш очите. Хубаво е да се четат и упътванията освен конспиративните теории Smile

# 890
  • Мнения: 8 493
Тесла има 900 хиляди продадени автомобила. 3 случая са далеч от това да твърдим, че им гърмят батериите. Да се случваше на няколко хиляди тогава би било повод за притеснение.

# 891
  • Мнения: 8 072
Да не си на мястото все пак на този, дето е умрял от автопилота или от запалването на батерията.
Когато караш нормална кола и катастрофираш - има отговорен човек. Ти, другия, който те блъска евентуално, Бойко Борисов, който не е оправил пътищата, механика, който не е видял повредата в колата.
Обаче е много тъжно да се гътнеш от грешка в програма.
Ясно е, че няма да се разберем с вас, има два вида хора на тоя свят (по Добрият, Лошият, Злият Simple Smile ) Едните бачкат за да преживеят, други се подмазват на установената власт и тя ги кътка. Е, аз съм от първите, които никога не са живели добре. Добре живеят подмазвачите. Аз предпочитам трудния живот.

# 892
  • Мнения: 2 822
Автобусите на градски транспорт се палят по-често от електрическите автомобили.
От това което съм гледал всичко се е палило при зареждане. Дали са самите батерии или инсталацията преди тях не съм се интересувал.
Ако бензиновите автомобили имаха автопилот и тям щеше да има смъртни случаи

# 893
  • Мнения: 8 072
Всеки има право на лош вкус.

# 894
  • Мадрид / София
  • Мнения: 7 108
Въпросът е, че с декрети/заповеди един вид те задължават да ползваш електрически коли, чиито батерии не издържат ни 1000 км и могат спокойно да те оставят на пътя, а няма да има пътни кранове/камиони, които да са достатъчно мощни за да издърпат колата ти до сервиз. Да не говорим за сигурността им, която е под въпрос.

# 895
  • Мнения: 8 493
То не е и нужно да издържат по 1000 км. На колко хора им се налага да карат 1000 км без да спират? Това за влекачите не го разбрах. Как няма да има, какво пречи? И то не е нужно да те теглят до сервиз, достатъчно е да дойде някакво камионче с голяма батерия и да те презареди със заряд за стотина километра и после да се добереш до близката зарядна станция.

# 896
  • Мадрид / София
  • Мнения: 7 108
За да вдигнат колата и двете заедно (влекач +кола) се иска по-голяма мощност, а такава няма да е налична. За това иде реч. И колко ще ти струва всичко това след като електричеството вече струва доста пари.

# 897
  • Мнения: 8 493
Пак не те разбирам. Защо трябва да бъде вдиган влекача? И защо няма да е налична мощност. И цената на електричеството от пътната помощ ще е най-малкия разход. Скъпото ще е да дойде да те обслужи, както и сега е скъпо да викнеш пътна помощ.

# 898
  • Мнения: 2 822
Последния модел на тесла тежи 2100 кг. Малко по-тежък е от S класа и по-лек от Q7.
Пътната помощ май превозва до 3,5 тона.

# 899
  • Мнения: 3 277
За Европа не ти трябват 1000 км пробег между зарежданията, но за САЩ например 200-300 мили са крайно недостатъчни.
Когато тръгнем на почивка, за няколко седмици навъртане 5-6 и повече хиляди мили, повечето от тях из пущинаците, където има малко бензиностанции, и където нямаш време да киснеш половин час за да заредиш за да изкараш още 150 мили. И не сме единствените, американците обичат да пътуват.

Електричките стават за каране в града, но като удариш калема и сметнеш колко струва тока за зареждането им, и каква е цената им, накрая тези с бензин пак излизат по-удачен избор.

Общи условия

Активация на акаунт