Вярвате ли в конспирации и световни заговори?

  • 65 703
  • 935
  •   1
Отговори
# 870
  • Мнения: 2 822
Изчезнала - не ми се вярва. По-скоро се държи под контрол благодарение именно на ваксината. Но ако тази ваксина блокира вируса на едрата шарка, това не е валидно за ваксината за Covid 19, защото тази последната не блокира вируса, а го прави разпознаваем за организма.

Доколкото знам ваксина за едра шарка не е включена във ваксинационния календар на България.
Последния регистриран случай на едра шарка е бил 1975г., в България 1928г.
Цитат
По време на Османското владичество заболяването е сред най-разпространените инфекциозни болести. През 1717 г. Мери Монтагю пише, че в европейската част на Османската империя при мюсюлманското и християнското население се прилага инокулация срещу заболяването.

Ето и по-подробна статия за Мери Монтагю
https://www.dw.com/bg/%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%B4%D0%B8-%D0%BF%D0%B … %D1%8F/a-56581946

Съгласен съм че са различни заболявания.
Но за мен е егоистично дъщеря ми от първия месец след раждането да я бода с какви ли не ваксини, а аз да не се ваксинирам срещу ковид.

# 871
  • Мадрид / София
  • Мнения: 7 108
Напоследък в Европа и света умишлено се унищожават посеви, електричеството изкуствено се оскъпява, изкуствено се създава липса на бензин и деривати. Невъзможност да се произвежда поради изкуствена липса на материали, невъзможност да се изнася поради изкуствена липса на контейнери и още много други от сорта… Явно някой има полза от тази ситуация за да дирижира икономиката на света.

# 872
  • Мнения: 2 822
Колкото хора имат полза толкова имат о вреда.

# 873
  • Мнения: 8 072
Колкото хора имат полза толкова имат о вреда.

Щях да напиша, че си прав, но не си. Хората, за които това е от полза са много, ама много по-малко. Само че са на високите властови позиции иползата за тях е несъизмерима (според тях) със страданието на обикновения човек.
Най-сериозния удар върху стремежа за нормален живот е подмяната на принципа за формиране на една стойност, съответно цена.
Знаете ли, че през Средните векове практически инфлация не е имало?
Нормално цената се е формирала от цената на суровината + цената на труда&средства за производство + някаква разумна печалба, използвана и като инвестиция.
В момента цената е това, което някой е готов да плати. Ако не е готов - ще го приготвим Wink
Спекулативност, като подход, е имало през цялата история на човечеството, но в момента просто нищо друго няма. А проблема при спекулативния подход, е че той е паразитен подход. Няма ли производство, спекулативността ще умре също. Като вирусите Wink

# 874
  • Мадрид / София
  • Мнения: 7 108
Много хора ще пострадат от тази офанзива на всякакви нива, обикновения човек също. Хубавото за момента е, че все още магазините са пълни. Знаете ли, че в Шотландия (ако не се лъжа) е забранено горенето на дърва и въглища в камините и огнищата (нещо обичайно за северните страни)? За да не се замърсявал климата.
Електрическите автомобили, които толкова рекламират едно че има опасност батерията да гръмне, заедно с вас вътре, друго, че няма батерия, която да държи поне до 1000 км. А искат да забранят другите автомобили! И колко ще струва сега зареждането на батериите?!
Интересни неща стават. Като че ли всички правителства действат хаотично. Седи ли някой зад всичко това?

# 875
  • Мнения: 8 072
И да седи, и да стои, неприятното е, че ние сме отпред Simple Smile Simple Smile
Имаше един стар соц виц - каква е разликата между социализма и овчарския скок?
- При овчарския скок пръта е отпред.
Социализма си замина (дали?), пък положението си е същото.
С пръта.

# 876
  • Мнения: 8 499
Много хора ще пострадат от тази офанзива на всякакви нива, обикновения човек също. Хубавото за момента е, че все още магазините са пълни. Знаете ли, че в Шотландия (ако не се лъжа) е забранено горенето на дърва и въглища в камините и огнищата (нещо обичайно за северните страни)? За да не се замърсявал климата.
Електрическите автомобили, които толкова рекламират едно че има опасност батерията да гръмне, заедно с вас вътре, друго, че няма батерия, която да държи поне до 1000 км. А искат да забранят другите автомобили! И колко ще струва сега зареждането на батериите?!
Интересни неща стават. Като че ли всички правителства действат хаотично. Седи ли някой зад всичко това?
Тя батерията всъщност е съставена от множество малки клетки и трудно може да гръмне. Рискът да ти гръмне резервоара или газовата бутилка на колата е по-голям. А в момента инвестициите в проучвания за батерии са огромни и експериментират с какви ли не материали и в един момент ще се получи пробив. В Норвегия се очаква в близките няколко години изобщо да спрат да се продават коли с ДВГ.

# 877
  • Мнения: 2 822
Колкото хора имат полза толкова имат о вреда.

Щях да напиша, че си прав, но не си. Хората, за които това е от полза са много, ама много по-малко. Само че са на високите властови позиции иползата за тях е несъизмерима (според тях) със страданието на обикновения човек.
Най-сериозния удар върху стремежа за нормален живот е подмяната на принципа за формиране на една стойност, съответно цена.

Искаш да кажеш че лобито на производителите на контейнери е по-голямо от лобито на производителите на автомобили.
Или лобито на производителите на каучук е по-голямо от производителите на силиций за чипове.

# 878
  • Мнения: 8 072
Георгиев, погрешно ме тълкуваш. Подмяната на стойности върви от средата на 19 век, за никакви лобита не става дума. Става дума, че цивилизационното развитие (СПОРЕД МЕН ЛИЧНО !) не е във възходяща посока от известно време.

Трети, не казвай, че си електроинженер, щото грам понятие си нямаш от електричество. По-добре е да се въздържаш от изказвания от рода какво съставлява батериите. Картинките в учебника по природознание за 4 клас са силно опростени, държа да те информирам.

# 879
  • Мнения: 8 499
Искаш нещо да оспориш ли? Бъди по-конкретен!

# 880
  • Мнения: 8 072
Оспорващия си ти. С както винаги категоричния си тон.
Електрически батерии гърмят в пъти повече от бензинови, дизелови и газови резервоари.
Както поради човешки грешки (използване на неподходящо зареждащо устройство) така и поради лош дизайн - липса на защита в зареждащото устройство, лоша изработка - неправилна изолация между елементите, неподходящи евтини материали за анод и катод, пробив в изолацията и още милион други причини.
Просто повечето батерии, които гърмят са малки и ти не научаваш за това.

# 881
  • Мнения: 8 499
А ние нали обсъждаме батериите на електромобилите? Или ти за да се аргументрираш, че батериите на електромобилите гърмят вкара всички възможни батерии? Коя от изброените причини за да гръмне една батерия го има при електромобилите, нямат защита, свързани са неправилно или ги зареждаш с каквото ти падне, кое по-точно?

# 882
  • Мнения: 17 116
Искаш да кажеш че лобито на производителите на контейнери е по-голямо от лобито на производителите на автомобили.
Или лобито на производителите на каучук е по-голямо от производителите на силиций за чипове.
Лобито на производителите на картофи е най-голямо, и гледай как са пристрастили народа към тях Stuck Out Tongue Winking Eye

# 883
  • Мнения: 2 822
Аз мога да ти кажа че батерии не гърмят току така, даже хич не гърмят. Работата ми е такава че от време на време изпитваме батерии в най-тежките възможни условия и дори китайските не гърмят. За 3 години от 10 батерии само една гръмна понеже я срязахме с ножовка и като се запали, опитахме да я загасим с вода, аправи хим. реакция и...бам.
Преди 20-25г. хората ги беше страх да карат автомобили с въздушни възглавници да не се задушат. Единия ми колега е на мнение че при катастрофа колана може да му попречи да излезе по-бързо от горящ автомобил.

# 884
  • Мнения: 8 499
Тя дори и да гръмне, ще гръмне една от многото клетки, а не всичките. И освен това са затворени в метална кутия. Нищо общо с това да ти гръмне резервоар или газова бутилка.

Общи условия

Активация на акаунт