Пазаруване от vivre.bg

  • 60 569
  • 148
  •   1
Отговори
# 135
  • Мнения: 5 832
Благодаря за предложението. Трябва ми зад готварския плот и искам да е закалено стъклото.
Може и да предлагат закалено стъкло, не съм запозната.

# 136
  • Мнения: 16
Ех, прочетох темата и ме отказахте май да пазарувам от вивре, а толкова неща си бях харесала.
Най-вече: https://www.vivre.bg/p-1678205/%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%BB%D0 … ype=2&ch_id=1

Направо съм се влюбила в този комплект, но 2 хиляди да дам и после да имам главоболия, не си струва...

# 137
  • Мнения: 5 832
Ех, прочетох темата и ме отказахте май да пазарувам от вивре, а толкова неща си бях харесала.
Най-вече: https://www.vivre.bg/p-1678205/%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%BB%D0 … ype=2&ch_id=1

Направо съм се влюбила в този комплект, но 2 хиляди да дам и после да имам главоболия, не си струва...
Погледни каталози на Халмар в магазин, който работи с фирма Евромар, имат много сходни мебели, а столовете май ги имат почти същите.

# 138
  • Точно където трябва
  • Мнения: 4 896
Малко позамряла тема, но повдигам. Поръчах килим- скъп, вълнен. Една година го гледам и преглъщам цената. Реших се. Пристигна- размера не е съвсем точен, с 5 см е по- къс, но това ме бърка. Има много мъх, сякаш се скубе, но няма как да разбера това, като се махне, ще спре ли, има един дефект в единия край и някак стои като развлачен. Не точен правоъгълник, а все едно леко са скосени краищата. Ще го връщам, но трябва да заявя куриер, а той ще дойде точно последният възможен ден за връщане. Тъй като няма да съм вкъщи тогава, ако го оставя на друг да го предаде на куриера, какво може да се обърка? И защо трябва аз да плащам за връщане, като те ми изпращат смотан продукт?!

# 139
  • Мнения: 75 321
Защото връщаш.
Ако направиш рекламация, връщането е безплатно.
Опиши дефектите, пиши им...виж им условията за рекламация.

# 140
  • Мнения: 15 960
Не беше ли безплатно връщането? Но май до 2 седмици.

# 141
  • Точно където трябва
  • Мнения: 4 896
Не е. В срок съм, но ми удържа сума за връщане.

# 142
  • Мнения: 14 897
Пуска ли мъхове няма отърваване от тях. Кофти качество е.

# 143
  • Мнения: 75 321
Не е. В срок съм, но ми удържа сума за връщане.

Така си е по закон. При правото на отзив връщането си го плаща клиента.

# 144
  • Точно където трябва
  • Мнения: 4 896
Да де, аз по- скоро мрънкам за това, че всеки може да изпрати всякакъв боклук и аз трябва да плащам за това. Ами като предлагаш нещо, което не прилича на нищо ясно, че ще го върна.

# 145
  • Мнения: 278
Попринцип вълнените килими пускат доста мъх. Аз купих един от Айко и пуска мъх два месеца. Имам и един от българска фирма по поръчка и пуска съвсем малко мъх два дена. Така че си зависи. За връщане няма значение кой ще предаде стоката.

# 146
  • Мнения: 6
Здравейте, миналата година получих една поръчка от Вивре. Беше за подарък. Понеже е обемист предмет не го разопаковах и преседя около месец преди да го подаря. Съдържанието вътре обаче се разминаваше с поръчаното. Да, същия артикул, но с друг дизайн.
Знаейки, че съм изпуснала сроковете за връщане, писах писмо през контактната йм форма с описание на проблема и очаквано предложение от тяхна страна. Отговор до ден днеш не е дошъл.
Малко след като писах, някъде ми казаха, че сайта не функционирал вече и аз обявих веща в ОЛХ запродаване.
От три дена насам обаче рязко започнах да получавам рекламни мейли от Вивре и ме доядя, че дори не ми отговориха на оплакването. Има ли начин да се свържа с тях по телефон, освен формата за контакти в сайта?

# 147
  • Мнения: 75 321
Било е за рекламация, щом сте получили различно от поръчаното, срокът за нея е 2 години по закон. не знам защо сте помислили че срокът е изтекъл.

# 148
  • Мнения: 2
Здравейте, хубаво е да има страници, където можеш да си оставиш мнението за фирми от който пазаруваш. Хора, с една дума НЕ ПАЗАРУВАЙТЕ от vivre.bg. Това е румънска интернет страница от Букурещ, която продава лъскави неща с лошо качество. Купих си един шкаф от тях, който ми хареса на страницата им, но като го получих се хванах за главата. Един малък ужас. Изпратих им снимки да видят какво са ми изпратили, и вместо да ми върнат поне една част от парите, те ми правят педложение от 5% намаление при следващата ми поръчка...... Едно, че продават боклуци, от друга страна са и нагли.... Така че, от мен.... НЕ ПАЗАРУВАЙТЕ

Общи условия

Активация на акаунт