Бъдете внимателни с booking.com

  • 38 203
  • 344
  •   1
Отговори
# 315
  • Мнения: 9 991
To и да си в черния списък, това само букинг го вижда и пак можеш да си правиш резервации. Имат "досие", на клиента, виждат ти всички резервации, явявания и неявявания. От 10 резервации, на 10 да не отидеш, то нищо не се случва. Поне не такова, което на мен да ми е известно. Но примерно са ми казвали, когато не мога да свържа с клиент по телефона,че ми е съмнителен дали ще дойде, че имал навързани резервации/ София, Пловдив, Истанбул/, малко неявявания и вероятно ще дойде.

# 316
  • Мнения: 965
Никакъв черен списък няма, това си е типично ЕЖК.

# 317
  • Мнения: 4 292
И аз не съм чувала за черен списък, толкова народ буква по 10 места зимата и после ги отказват преди да изтече времето за безплатна анулация.
 Около мен собствениците са масово разочаровани от сегашната платформа, имало е някакви промени преди година мисля. Казват, че не получават съдействие, че чакат с дни отговор по имейл, единия се ядосваше, че има опция плащане, Букинг му дават само номера на карта без cvc кода. Такива някакви неуредици, които ги карат да държат по една стая или вила само за реклама, другото продават по други начини.

# 318
  • Мнения: 9 991
Зои, пари се теглят и без сvс кода. Не си длъжен да си продаваш стаите през букинг, нито да пазиш за тях. Не е било да не ми вдигат телефона. Ако е било извън работното време на българския офис, се разбираме на английски. Почти винаги са много учтиви и отзивчиви. Всъщност само веднъж попаднах на една, която беше груба. Некоректен клиент означава, да си направи резервация и да не дойде, а не да анулира. Затова  ако има пари в картата и резервацията е с карта, хотела си е в правото да си таксува нощувката. Ако е с валидна карта и има пари в нея де.

# 319
  • Мнения: 4 292
Добре де, казвам, че хора ми споделят колко и защо са разочаровани, ти си им симпатизирай, няма лошо.

# 320
  • Мнения: 9 991
Добре де, казвам, че хора ми споделят колко и защо са разочаровани, ти си им симпатизирай, няма лошо.
Изобщо не им симпатизирам, писаното от теб не отговаря на истината, което няма как да не коментирам. Аз говоря от личен опит, не от този на комшийката, и "Иванка" в кафенето какво ми е казала.

# 321
  • Мнения: 943
Аз пък им симпатизирам много.Преди малко ми върнаха 40 евро от последния кешбек.какво повече

# 322
  • Мнения: 1 655
Добре де, казвам, че хора ми споделят колко и защо са разочаровани, ти си им симпатизирай, няма лошо.
Изобщо не им симпатизирам, писаното от теб не отговаря на истината, което няма как да не коментирам. Аз говоря от личен опит, не от този на комшийката, и "Иванка" в кафенето какво ми е казала.

Всъщност това, че ти нямаш чуждият личен опит съвсем не означава, че другите лъжат /както обвини и мене, ама това няма значение/.
Приеми, че не знаеш цялата истина и не заставай "на въпреки" на чуждото мнение.
И не влизай в обяснителен режим колко съм заблудена. Аз съм обикновен потребител на платформата и също имам някакъв опит в ползването ѝ. Била съм и доволна, била съм и излъгана - нищо ново под Слънцето...

# 323
  • Мнения: 9 991
След последния пост съм убедена, че нещо не сте наред. Зои говори за чужд опит, аз казвам, че това не е вярно от моя и то категорично. Чуждия опит няма как да е мой, в случая говорим за слухове. А ти госппожичке като казваш на някой да не държи тон и да не противоречи, го правиш като държиш тон и противоречиш. Че защо да те слушам не разбрах?! Коя си? Покажи с пример. Не ви харесва букинг, ами НЕ ГО ПОЛЗВЙТЕ. Или сте мазохисти? Като не съм доволна от дадена услуга, то не я ползвам. При все достатъчното други платформи за правене на резервации, както и че може да се обадите на самия хотел, като клиенти. Хотелите също има избор. Никой не ги задължава да работят с въпросния.

# 324
  • Мнения: 1 655
Успокой се и дишай правилно. Щом казваш, че всички сме луди, а само ти си добре - ОК.
Отстъпвам, защото има мъдра поговорка за такива ситуации.
Само дишай спокойно, моля те!
Права си, booking.com е най-добрата платформа!
Само не истерясвай в петък.....

/само да ти кажа - аз говорих за личен опит, но ти и него отрече.../

# 325
  • Мнения: 9 991
Елементарната ти логика. Само копирай къде съм писала, че букинг са супер. Явно отрицателната енергия те храни. Ами не ги ползвай букинг, или в 100 поста пиши колко си недоволна, от личен опит. Малко акъл, навреме да дойде. Ползвам букинг служебно, не лично, а по неволя. Изписаните глупости обаче,  няма как да премълча. И да, много съм спокойна, не се грижи за моето спокойствие.

# 326
  • Мнения: 943
Вие си се карайте колкото искате.Аз си направих нова резервация тоя път с 75 евра обратно.И нека букинг са лоши,но да връщат пари.хотелите ми излизат по 20-30 евра.супер са си.

# 327
  • Мнения: 4 292
Не мога да повярвам колко грозна стана дискусията, освен ако Adelinda не е представител на Букинг, не си обяснявам тази пламенна защита!
Не ме обвинявай в писане на глупости, споделям мнението на сериозни бизнесмени, които отдават по няколко имота там и коментираха от какво не са доволни. Не си налагай така крайно мнението, не е говори добре за теб.

# 328
  • Мнения: 943
Ама защо да не ги защитава като ги харесва?Всеки си пише какво мисли.само не се обиждайте

# 329
  • Мнения: 4 292
Да ги защитава разбира се, но не да обвинява другите, че пишат глупости. Всеки си споделя мнението, да си даваме оценки и наклон е смешно!

Общи условия

Активация на акаунт