Бъдете внимателни с booking.com

  • 38 209
  • 344
  •   1
Отговори
# 300
  • Мнения: 9 991
Клиентът задава с колко деца се настанява и на каква възраст са децата. Има хотели, за които е записано, че до 2 деца до 12/16 години се настаняват безплатно с двама възрастни. Това обикновено е за студиа/апартаменти, в които има разтегателен диван, но сме имали и случаи, в които осигуряват допълнителни легла. Така съм задала търсенето обаче и така ми излиза в резервацията - 2 възрастни и 2 деца.
Нерядко съм попадала в условията на хотел, че деца и допълнителни възрастни се настаняват безплатно на допълнителни легла, което за мен е безумно и не знам чия е грешката - на букинг или на хотела.
Ами както излиза при нас за апартамент 2 възрастни и 2 деца, така цента си е за 4 възрастни, без никаква разлика. Пусни търсене в същия хотел за 4 възратни и ставни цените. Като цяло букинг ви е убедил, че е някакво чудо и прави невъзможни неща между вас и хотела. След което се обади и на рецепция в същия хотел и питай за двама възрастни с две деца, каква цена ще ти предложат. ✌

# 301
  • Мнения: 11 296
Почти винаги комуникирам с хотелите Simple Smile Не знам точно защо, така съм си създала навик, дори наглед всичко да е ясно.

Ако искам да запазя двойно и единично, за да спя аз с бебето, а таткото да има удобно отделно легло - плащам тройна стая,  все едно сме трима възрастни. Независимо, че бебе се настанява безплатно и не е трети възрастен.
Ако пък не - чета общите условия отдолу, там си пише приемат ли се деца в хотела, до колко години безплатно, предлагат ли се кошарки, при какви условия. И наемам двойна плюс съответното съобщение до хотела.
 
Отделно като резервирам малки семейни хотели в Гърция, там са едно към гьотере написани нещата и за всеки хотел е различно, комуникацията и внимателното четене на целия fine print са абсолютно задължителни.
Пък и всичките дивани по апартаментите и т.н., трудно се описват, защото базата данни е създавана първоначално, за да обслужи големи хотели от стандартен тип.

# 302
  • Мнения: 9 991
Няма как букинг да създаде система, която да отговаря универсално при специфични търсения, както е с децата. Стаите на всеки хотел са различни, пък и оставам с впечатление, че някои искат да минат "метър", като после я букинг, я хотела ще им е виновен.

# 303
  • Мнения: 11 296
Още нещо. Ако зададете само "двама възрастни", което е основният параметър в търсачката, резултатът ще ви извади ВСИЧКИ опции на свободни стаи в хотела. Тоест ще видите и тройките, и четворките, и апартаментите... Докато при задаване "двама възрастни и едно дете" търсенето ще се ограничи и ще пропуснете част от офертите, които може и да стават за вашия случай.

Накратко, не е изобщо оптимизирано търсенето за семейство с деца, така че всеки се оправя според нуждите и случая. Ако си с две, е още по-трудно. Например наемаш апартамент с диван, който очевидно е разтегателен и събира две деца. Обаче хотелът изрично е отбелязал в описанието на продукта, че в стаята се настаняват максимум трима. Ето тук идва четенето под линия и комуникацията с хотела.

# 304
  • Пловдив
  • Мнения: 2 543
Параход, безумно е, защото някъде дори няма бройка. Не ми се вярва с резервация за 2 възрастни и да се появя с 2 деца и две-три баби и да очаквам да ги настанят безплатно Wink Аз обикновено пробвам търсене и с двата варианта - с деца и без деца, като впечатлението ми е, че и двата дават отклонения.
adelinda, нямам представа кой и как задава в платформата. Но ако има 4 еднакви фигурки, то цената е за 4-ма, независимо дали са възрастни или деца. Ако пък има 2 големи + 2 малки фигурки, то обикновено цената е като за двама възрастни или малко по-висока, но не и като за 4 възрастни.

# 305
  • Milano
  • Мнения: 3 705

Почти винаги комуникирам с хотелите Simple Smile Не знам точно защо, така съм си създала навик, дори наглед всичко да е ясно.


 Simple Smile Щом се чувстваш по-спокойна.

Аз, не, не виждам необходимост.

Изискванията (обикновено висок етаж) и приблизителен час на пристигане ги пиша в момента на резервацията.


Важното е да няма проблеми.

# 306
  • Мнения: 11 296
Регина, много често не знам часа на пристигане в момента на резервацията. Всъщност понякога не го знам и 24 часа преди настаняването. Така че го съобщавам отделно и да - това е една от основните причини да комуникирам с хотелите, защото често са такива без целодневна рецепция. Ако си в голям хотел от класически тип, е ясно, че обикновено не е нужно да си "говорите", там нещата са автоматизирани.


Джул, не съм виждала никъде стая без бройка. Винаги има човечета. И винаги има индивидуално съобразяване.
Например тази година една от резервациите ми беше апартамент за четири големи човечета плюс едно малко. (Отделна спалня, два дивана, а малкото човече беше, защото можело да се сложи и кошарка при нужда.)
Ние сме с едно голямо дете, наех го, платих,  не съм обяснявала на никого с колко души ще дойда, чак после се чух с хотелиерката, като ни посрещаше. Естествено, че ако исках да настаня пет възрастни, нямаше да стане или трябваше да го комуникирам отделно.

# 307
  • Пловдив
  • Мнения: 2 543
Стаите винаги са с бройка и големи, а евентуално и малки човечета.
Отдолу в условията за деца обаче на няколко пъти засичам именно така - всички деца и възрастни остават безплатно (или примерно срещу 8 евро) за допълнителни легла. Колко са всички - 3,5? Мога ли да букна апартамент 100 кв.м. и да ми наслагат 5 допълнителни легла? Като площ сигурно е възможно, но надали това са искали да кажат. Не знам чия грешка са тези недоглеждания.

# 308
  • Milano
  • Мнения: 3 705
Параход, естествено, всеки случай си е индивидуален.

Аз приблизително го знам - основно със самолет пътуваме затова.


На някои места (САЩ) цената е на стая и няма значение в четворната дали ще са 2 възрастни и 2 деца или 4 възрастни, или 3+1, 3 или 2 - има две двойни легла и това е.

# 309
  • Мнения: 9 991
Параход, безумно е, защото някъде дори няма бройка. Не ми се вярва с резервация за 2 възрастни и да се появя с 2 деца и две-три баби и да очаквам да ги настанят безплатно Wink Аз обикновено пробвам търсене и с двата варианта - с деца и без деца, като впечатлението ми е, че и двата дават отклонения.
adelinda, нямам представа кой и как задава в платформата. Но ако има 4 еднакви фигурки, то цената е за 4-ма, независимо дали са възрастни или деца. Ако пък има 2 големи + 2 малки фигурки, то обикновено цената е като за двама възрастни или малко по-висока, но не и като за 4 възрастни.
Ами не знам хотели, където повечето помещения са апартаменти, може и така да е. При нас резервация за апартамент със или без деца си идва с цена за четирима. В апартамента може и сам човек да е, цената е една.

Идвали ли са ни резервации за един, като в забележка са писали, че са трима и идват трима. Това че в самата стая няма толкова легла е друга тема, но сме спорили половин час с клиентите. И много правилно, че на търсене за двама излизат всички помещения, с които разполага хотела, но за някои това е по-объркващо, да не излагам в подробности.

# 310
  • Мнения: 1 354
Последните месеци бяхме на няколко места в България чрез сайта. Това, което ми прави впечатление е, че като резервирам в Booking само 2 възрастни(студио, апарт.) и не съм задала дете - излиза по-изгодно да се доплати за дете на резепция. Последния път даже не ни таксуваха за дете, защото беше апартамент и самите хора така казаха. А в Booking разликата беше 50 лв. за дете, без храна и доп.легло. Не искам да правя шмекерии, само отбелязвам различните им схеми.

# 311
  • София
  • Мнения: 4 889
Имаме апартамент във Валенсия, който отдаваме под наем чрез booking. Собственикът има специален достъп до своя обект, който реално администрира сам- качва снимки, актуализира информацията за обекта, променя цените. Системата работи безупречно-booking рекламира твоя обект, ти си плащаш комисиона за това, определена в процент от общата сума на направените резервации. Ако резервирате през booking, собственикък моментално получава мейл с данните, които клиентът е въвел- дата на настаняване, час на пристигане, други изисквания. Не знам от какво точно недоволствате. Лично за нас, booking е коректен партньор, а ако собственик на обект прояви некоректност по някакъв начин, акаунтът му се блокира от следващия месец. В редките случаи на некоректни туристи които резервират, но не пристигат на посочените дати, собственикът уведомява booking за ситуацията, от която реално и двете страни търпят загуби заради провалената резервация. В тоя случай от booking се свързват лично с клиента, за да проучат защо е направена фалшива резервация и клиентът влиза в регистрите на некоректни клиенти.

# 312
  • София
  • Мнения: 23 173
Интересно, не знаех, че има регистър на некоректни клиенти, така и трябва де.  Peace

# 313
  • София
  • Мнения: 4 889
Има регистър с некоректни клиенти... Направо си е задължително. На нас ни се е случвало клиент да направи резервация и да не се яви на посочената дата. Рядко, но все пак имаме два такива случая и определено е много неприятно, защото апартаментът остава празен за посочения период и не може да бъде използван от други-по-коректни хора. Това всъщност се случва, защото не изискваме предварително капаро за резервацията, която подлежи на безплатна анулация три дни преди датата на настаняване. Booking реално не следят дали резервацията е коректна и ако собственикът не ги уведоми, те си начисляват комисионата върху резервационната сума, затова е необходимо да се знае, че има некоректна резервация.

# 314
  • Sofia
  • Мнения: 4 737
А тези клиенти от една неспазена резервация ли отиват в черния списък?

Бях писала май по-назад в темата - имахме резервация в една къща за гости, отидохме на място и нямаше никой в продължение на поне половин час. Звъняхме на телефона, на вратата - нищо. Решихме да променим цялото пътуване и си тръгнахме, като писах мейл и на Букинг. Няма да чакам цял ден в жегата с мрънкащи деца в пустошта. Отговориха ми след няколко дни, че ние не сме били спазили резервацията и не сме се явили, че сме били объркали къщата (няма как, имаше отличителен знак).
Би било доста неприятно, ако заради такова нещо ни тикнат в подобен регистър.

Иначе е добре да го има регистъра, но да не се заклемява някой автоматично.

Общи условия

Активация на акаунт