Бъдете внимателни с booking.com

  • 40 095
  • 344
  •   1
Отговори
# 60
  • Мнения: 1 022
Добре, дайте хотел без дати.

# 61
  • София
  • Мнения: 2 358
Добре, дайте хотел без дати.
Scandic St Jörgen Malmö

# 62
  • Мнения: 1 022
Много е примамлива разликата в цената между неотменима и отменима резервация и човек лесно може да се подведе в еуфорията от изгодната цена... Дано поне да сте резервирали стая с прозорец...
Нека не забравяме, че политиката за анулиране се определя не от букинг, а от хотела. А в случая не става въпрос за случаен (семеен) хотел, а за верига, така че е изключено да става въпрос за некоректност.  За мен е недоглеждане от Ваша страна. Но се радвайте, че хотелът е хубав, на перфектно място и ще се насладите на страхотна почивка.  Peace

# 63
  • Мнения: 1 022
Сега ми хрумва, че без CVC не могат да теглят пари от хотела. Така, че анулирайте смело.
А по отношение на спора с Букинг, ако цената на която сте резервирали е за отменима резервация (примерно 200 евро), то за неотменима излиза по-ниска цена (примерно 150 евро). Тогава настоявайте пред Букинг да се приложи по-ниската цена, която съответства на условията на резервацията.

# 64
  • Мнения: 3 149
Естествено,че букинг никога не са виновни,виновен е хотела/потребителя.Няма трети възможен начин.100% гаранция,което обещават също е 100%измама-пак се започва едно въртене и сучене как хотела е виновен,от хотела казват-ама как,те от букинг не са отразили коректно свободните места,айде плащай неустойка,задето не им е добре стикована системата:)Недоглеждане,дрън-дрън!

# 65
  • Мнения: 1 022
За разлика от Вас, шоколадче, се опитвам да аргументирам тезата си, изхождайки от скромния ми опит и фактите, които са известни в конкретния случай.

# 66
  • София
  • Мнения: 2 358
Пак да кажа - не е недоглеждане от моя страна. Досега единствено през тях съм резервирала хотели за много места в Бг и в чужбина, без такава фрапираща некоректност. Профила ми е genius и какво от това? Днес ме загубиха, ще търся друг сайт за следващото пътуване. И пак да повторя фактите: Стаята, която резервирах беше по-скъпа и с Безплатна анулация, нямаше CVC код, но искаха номера на картата ми по време на резервация. След резервацията се появи поле с указания, че ако анулирам - ще заплатя цялата сума. След като резервирах, видях, че същата стая в същия хотел при същите условия се предлага по-евтино в 3 други сайтове, а в Букинг беше описано, че това е най-ниската цена и, че има Гаранция за най-ниска цена. На сайта им пише:" Гаранция най-ниска цена! Намерихте тази стая на по-евтина цена на друго място? Нашата цел е да се уверим, че получавате възможно най-ниската цена, когато резервирате с нас. Ако намерите по-ниска цена на друг уебсайт, след като вече сте резервирали при нас, изпратете ни подробностите и ще ви възстановим разликата. Сумата ще ви бъде възстановена, ако всички условия по-горе са идентични и цената е по-евтина." Веднага в деня на резервацията изпратих 3 иска До Букинг по надлежния ред с подробни линкове и доказателства за значително по-ниска цена в други сайтове на тази стая при абсолютно същите условия! На следващия ден същата стая дори в Букинг.ком беше вече на по-ниска цена, както и в момента. Отговориха ми, че не могат да удовлетворят иска ми, защото резервацията ми не е с БЕЗПЛАТНА АНУЛАЦИЯ. На резервацията ми пише безплатна анулация като текст, но ако я анулирам - плащам цялата сума! А въпросът за нелоялна конкуренция е следният: Защо рекламират, че предлагат ГАРАНЦИЯ най-ниска цена, която важи само при безплатна анулация. Какъв е смисълът, ако мога да си я анулирам безплатно и да си я заявя на по-ниска цена, изобщо да им изпращам искове? Повтарям се с обясненията, но това са фактите, не търсете под вола теле. Некоректност от страна на booking.com с проформа отговори от тяхна страна и никакво съдействие.

# 67
  • Мнения: 1 022
Направих резервация за 14-16 април 2017 г. на Стандартна двойна стая с 2 отделни легла за 202 евро. В съобщението за потвърждение пише "Можете да анулирате безплатно до 18:00 в деня на пристигането. Ще бъдете таксувани стойността на първата нощувка, ако анулирате след 18:00 в деня на пристигането. Таксите за анулиране или промяна на резервацията, ако има такива, се определят от мястото за настаняване."
И съответно я анулирах без проблем.

# 68
  • София
  • Мнения: 2 358
Само че към моята резервация пише:
Това е резервация с невъзвръщаема стойност
 НЕВЪЗВРЪЩАЕМА СТОЙНОСТ - ДНЕС  - Анулирай сега срещу SEK 5 358
Ако ми бяха удовлетворили иска за по-ниската гарантирана цена, нямаше и да искам да анулирам, което трябваше и да е безплатно, а не е. А това, че трябва да е БЕЗПЛАТНА АНУЛАЦИЯТА, за да ти гарантират по-ниската цена, което не се казва, е лъжа от тяхна страна и подвеждане. Приемам препоръки за коректни сайтове, през които да си резервирам хотел оттук нататък.

# 69
  • Мнения: 1 022
Условията за "Гаранция за най-добра цена" са описани в сайта и едно от тях е "4. Условията на вашата резервация с нас разрешават промени и анулиране без изискване на такси.", което за съжаление не е Вашия случай.
А какъв е смисълът от тази опция и аз се питам...

# 70
  • София
  • Мнения: 2 358
Смисълът е само да изглежда, че ти предлагат най-ниската цена и лъжат, че дори ти я гарантират. Ако е така, то трябва да важи без значение дали ти е безплатна анулацията или не, а дори най-вече, ако не ти е безплатна, защото тогава има смисъл. А като си купуваш нещо, имаш 14 дни срок, за да го върнеш, нали? А аз тук не мога, нито пък ще ми трябва тяхната гаранция за ниска цена, ако просто можех да си откажа резервацията безплатно. В моя случай си мисля, че тенденциозно хем ми е безплатна анулацията, както пише, хем не ми е реално, защото също ясно си пише, че дължа сумата, ако анулирам. Това може и да е грешка някаква на някого, но никой не поема вина. Правилно казва шоколадче , че хотелът и Букинг си прехвърлят топката за моя сметка. Писах им 100 писма и никакво съдействие, само стандартни отговори. Дори мисля, че изобщо не са прочели какво съм им писала.

# 71
  • Мнения: 1 022
В крайна сметка, важно е какво пише, иначе всеки потребител при неотменима резервация може да претендира, че е направил такава с възможност за анулиране. А пазарният механизъм е такъв, че ако искаш по-ниска цена, приемаш и съответните условия.

# 72
  • Мнения: 3 149
За разлика от Вас, шоколадче, се опитвам да аргументирам тезата си, изхождайки от скромния ми опит и фактите, които са известни в конкретния случай.
Не знам за каква разлика ми говориш-описала съм съвсем подробно какво ни се случи(даже в тази тема го има) и колко нерви потрошихме с тия мошенници,букинг никога не е виновен-виновни са само клиентите му!
Много добре знам и какво пишеше в нашата резервация,ясно ми е  и че хотела се обади да я отмени с обяснението,че нямат места от месеци,но тия .... от букинг не можели да си оправят вече толкова време нещатата,а в същото време букинг настояваха да се плати резервацията,тъй като не е с безплатна анулация-даже ме изнудваха,че ще ни я отменят безплатно,само ако резервираме в по-долнопробен хотел за същите пари!Това ако не са мошенници,не знам какви са Cry

# 73
  • Мнения: 2 184
Сега ми хрумва, че без CVC не могат да теглят пари от хотела. Така, че анулирайте смело.
А по отношение на спора с Букинг, ако цената на която сте резервирали е за отменима резервация (примерно 200 евро), то за неотменима излиза по-ниска цена (примерно 150 евро). Тогава настоявайте пред Букинг да се приложи по-ниската цена, която съответства на условията на резервацията.
Това не е вярно, ако е кредитна картата могат.Поне блокират сумата и когато пристигнеш ти я теглят без да ти искат отново картата.

# 74
  • София
  • Мнения: 2 358
При разпечатка на банката ми излиза, че автоматично хотелът е изтеглил секунди след резервацията ми (с безплатно анулиране) ЦЯЛАТА СУМА, дори 10 лв. в повече, което било разлика в курса на валутата. От хотела казаха, че проблемът бил в booking.com - те са ме заблудили с грешни условия.

Общи условия

Активация на акаунт