Бъдете внимателни с booking.com

  • 40 131
  • 344
  •   1
Отговори
# 90
  • Пловдив
  • Мнения: 27 056
Аз съм една от разочарованите от букинг. Имам две неприятни ситуации. Единия път си резервирахме през букинг, отиваме, на рецепция плащаме, влизаме в стаята и установяваме, че стаята не е това, което е описано в букинг. Поискахме да ни върнат парите, не ни ги върнаха. Заминахме си възмутени, просто не беше възможно да останем при наличните условия. Букинг нито ни съдействах за да си върнем парите, нито свалиха въпросния хотел от сайте си. На практика конкретния хотел лъже за действителното положение, не изпълнява обещаното, а букинг не си мърдат пръста за това. Втора ситуация - не научила си урока да нямам доверие на букинг правя резервация с голям предварителен срок, може би месец. Резервирам, плащам капаро и 5 дни преди заминаване резервацията ми е отказана. Мен не ме грее, че ми връщат капарото, аз съм си направила планове, съгласувани са отпуски, почивки на децата и хоп! няма място за вас. От букинг ни вопъл, ни стон.

# 91
  • Мнения: 1 374
До сега само с букинг резервираме но проблеми не сме имали никога.
Възможно е да има проблеми но предполагам зависи от много неща.
Резервациите при нас винаги  са с доста глям срок често пъти не по-малко от 4 месеца.
За момента сме ползвали само за дестинации в Европа и последният път резервирахме 9 месеца напред, тъй като касаеше панаирен град в който цените скачат бързо с наближаване на изложението.
Отмяна на резервация сме имали само веднъж но бяхме уведомени около месец и половина за това от Букинг, като не бяха ни дръпнали пари.
Относно плащания, винаги четем дребният шрифт и резервираме апартаменти които не изискват дърпане на пари предварително, дори глидаме да е с опция за плащане на място.
Рейтинг по-малък от 8.5 за настаняване никога не сме резервирали.. така че съвет гледайте и тези неща. Четем винаги и отзивите на отсядалите преди нас и прочие..

Да малко повече време отнема да се обърне внимание но в много случаи спестява главоболия.  bouquet bouquet

# 92
  • Мнения: X
До сега само с букинг резервираме но проблеми не сме имали никога.
Възможно е да има проблеми но предполагам зависи от много неща.
Резервациите при нас винаги  са с доста глям срок често пъти не по-малко от 4 месеца.
За момента сме ползвали само за дестинации в Европа и последният път резервирахме 9 месеца напред, тъй като касаеше панаирен град в който цените скачат бързо с наближаване на изложението.
Отмяна на резервация сме имали само веднъж но бяхме уведомени около месец и половина за това от Букинг, като не бяха ни дръпнали пари.
Относно плащания, винаги четем дребният шрифт и резервираме апартаменти които не изискват дърпане на пари предварително, дори глидаме да е с опция за плащане на място.
Рейтинг по-малък от 8.5 за настаняване никога не сме резервирали.. така че съвет гледайте и тези неща. Четем винаги и отзивите на отсядалите преди нас и прочие..

Да малко повече време отнема да се обърне внимание но в много случаи спестява главоболия.  bouquet bouquet



Ама разбира се. Не сме вчерашни, нито за първи път използваме Букинг. Само, че всичко това не те застрахова. Всичко бях направила от гореописаното и пак имах драми с един нещастник в Парга в Гърция. Рейтинг 10, перфектни отзиви, с право на отмяна. И взе, че ми писа да отменя аз резервето защото станала грешка и всъщност нямало места за нас. Букинг абсолютно нищо не направиха. Парга е доста посещавано от западноевропейци и често си продават хотелчетата на големи туроператори. Та този явно беше продал повече места през друго място за същия период и се опита да ме метне мен на върбата.

Аз нямах никакъв избор. Ако не отменя - отивам на място с малко дете и няма място за нас. Ако не отменя и не се явя - плащам си неустойката въпреки, че не е моя вината. Хотелиера беше редно да отмени той резервацията, но в този случай дължеше такса на Букинг. Е не пожела той да я отмени и остана аз да избирам между двете неприемливи опции. Избрах третата - да отменя и да му тегля една звучна....

# 93
  • Пловдив
  • Мнения: 27 056
То за звучните - аз много наредих Simple Smile

# 94
  • Мнения: 1 374
Не съм искала да прозвучи като заяждане ако така се е възприело, просто споделих каква информация е водеща при моя избор. Вероятно ние имаме късмет.. дано да не ни изневери .. съжалявам че толкова хора споделят кофти опит с този сайт. Доста често ме съветват да пробвам Air BNB.. bouquet

# 95
  • Мнения: 15 137
Аз съм една от разочарованите от букинг. Имам две неприятни ситуации. Единия път си резервирахме през букинг, отиваме, на рецепция плащаме, влизаме в стаята и установяваме, че стаята не е това, което е описано в букинг. Поискахме да ни върнат парите, не ни ги върнаха. Заминахме си възмутени, просто не беше възможно да останем при наличните условия. Букинг нито ни съдействах за да си върнем парите, нито свалиха въпросния хотел от сайте си. На практика конкретния хотел лъже за действителното положение, не изпълнява обещаното, а букинг не си мърдат пръста за това. Втора ситуация - не научила си урока да нямам доверие на букинг правя резервация с голям предварителен срок, може би месец. Резервирам, плащам капаро и 5 дни преди заминаване резервацията ми е отказана. Мен не ме грее, че ми връщат капарото, аз съм си направила планове, съгласувани са отпуски, почивки на децата и хоп! няма място за вас. От букинг ни вопъл, ни стон.

Това в чужбина или в България? Отзивите са хотелите какви бяха?

# 96
  • София
  • Мнения: 2 358
Както по-горе съм споменала, до момента, вече много години много хотели по света и у нас съм резервирала през Букинг и съм имала не толкова съществени проблеми, като този в момента. Който ще е последен през този сайт! Разбира се, че четем всичко внимателно - големи и малки шрифтове, но когато нещата се променят не по наша вина и желание - ние нищо не можем да направим. Давам си данните и доверието на Букинг, а от тях не получавам никакво съдействие. Започва прехвърляне на топката хотел-сайт и никаква защита.

# 97
  • Мнения: X
Букинг не отговарят за състоянието на стаите и това дали са готови или не. Както вече казах, в повечето случаи те са просто посредник.
Изтеглянето на парите също не зависи от тях, и предполагам на разпечатката от картата трябва да пише, кой точно е изтеглил парите и най-вероятно това е точно хотела.
Не че защитавам букинг, но първо винаги търсете сметка на хотела Simple Smile Второ винаги може да напишете ревю за дадения хотел ако не в самия букинг то в tripadvisor, много често и като споменеш на хотела, че ако не оправи нещата ще напишеш лош отзив и нещата изведнъж се променят Simple Smile
Риск винаги има, дори и с туристическите агенции, често се случва да ви настанят в друг хотел поради някакви причини, често точно поради същите - вече продадени стаи на друг голям туроператор или сайт Simple Smile

От известно време винаги преди да запазя нещо, първо чета във всички възможни места коментарите за него и ако нещо не ми хареса, ако ще да има 9,0 оценка не запазвам.

Ходили сме и в Европа с букинг, и почти месец из Азия без никакви проблеми, скоро отиваме в Африка за 3 седмици и всичко е запазено само през тях, макар че ако бях намерила по-добра оферта за избраните места щях да запазя през другаде Simple Smile

# 98
  • Пловдив
  • Мнения: 27 056
Аз съм една от разочарованите от букинг. Имам две неприятни ситуации. Единия път си резервирахме през букинг, отиваме, на рецепция плащаме, влизаме в стаята и установяваме, че стаята не е това, което е описано в букинг. Поискахме да ни върнат парите, не ни ги върнаха. Заминахме си възмутени, просто не беше възможно да останем при наличните условия. Букинг нито ни съдействах за да си върнем парите, нито свалиха въпросния хотел от сайте си. На практика конкретния хотел лъже за действителното положение, не изпълнява обещаното, а букинг не си мърдат пръста за това. Втора ситуация - не научила си урока да нямам доверие на букинг правя резервация с голям предварителен срок, може би месец. Резервирам, плащам капаро и 5 дни преди заминаване резервацията ми е отказана. Мен не ме грее, че ми връщат капарото, аз съм си направила планове, съгласувани са отпуски, почивки на децата и хоп! няма място за вас. От букинг ни вопъл, ни стон.

Това в чужбина или в България? Отзивите са хотелите какви бяха?
Единия в Бг, другия в Гърция. Тъмни балкански субекти, но сайтът нали е международен? Повече не се занимавам с букинг, научих си урока. Хвърлям по едно око да сравня, но не правя резервации и не се доверявам.


Букинг не отговарят за състоянието на стаите и това дали са готови или не. Както вече казах, в повечето случаи те са просто посредник.
Изтеглянето на парите също не зависи от тях, и предполагам на разпечатката от картата трябва да пише, кой точно е изтеглил парите и най-вероятно това е точно хотела.
Не че защитавам букинг, но първо винаги търсете сметка на хотела Simple Smile Второ винаги може да напишете ревю за дадения хотел ако не в самия букинг то в tripadvisor, много често и като споменеш на хотела, че ако не оправи нещата ще напишеш лош отзив и нещата изведнъж се променят Simple Smile
Риск винаги има, дори и с туристическите агенции, често се случва да ви настанят в друг хотел поради някакви причини, често точно поради същите - вече продадени стаи на друг голям туроператор или сайт Simple Smile
Стига блабализми, очевидно не съм човек, който не използва интернет. Не съм вчерашна, чела съм отзиви, прегледала съм нещата. Естествено, че оставих отрицателни оценки и коментари. И букинг за какво точно са виновни и носят отговорност - като гледам за нищо?????!?!!?

# 99
  • Мнения: X
Стига блабализми, очевидно не съм човек, който не използва интернет. Не съм вчерашна, чела съм отзиви, прегледала съм нещата. Естествено, че оставих отрицателни оценки и коментари. И букинг за какво точно са виновни и носят отговорност - като гледам за нищо?????!?!!?

 Laughing Това е все едно да обвинявате БТВ или Нова ТВ за това, че сте видяли реклама на Крем Нивея, а реално крема е кофти, опаковката е счупена или цвета е зелен, а не бял, пък на рекламата бил бял (Образно казано). Букинг са просто един посредник м/у нас и хотелите. И едва ли могат да направят много при конфликт с хотела. Ако хотела е некоректен или е подал грешна информация.

Вярно сайта е международен, ама да не мислите, че имат милиони агенти дето ходят да видят всеки един хотел дали отговаря на това, което е дал като информация Simple Smile

Който е против букинг нека сподели, кой друг сайт смята за по-добър и защо, ще е полезно за всички ни.

# 100
  • Мнения: X
Стига блабализми, очевидно не съм човек, който не използва интернет. Не съм вчерашна, чела съм отзиви, прегледала съм нещата. Естествено, че оставих отрицателни оценки и коментари. И букинг за какво точно са виновни и носят отговорност - като гледам за нищо?????!?!!?

 Laughing Това е все едно да обвинявате БТВ или Нова ТВ за това, че сте видяли реклама на Крем Нивея, а реално крема е кофти, опаковката е счупена или цвета е зелен, а не бял, пък на рекламата бил бял (Образно казано). Букинг са просто един посредник м/у нас и хотелите. И едва ли могат да направят много при конфликт с хотела. Ако хотела е некоректен или е подал грешна информация.

Вярно сайта е международен, ама да не мислите, че имат милиони агенти дето ходят да видят всеки един хотел дали отговаря на това, което е дал като информация Simple Smile

Който е против букинг нека сподели, кой друг сайт смята за по-добър и защо, ще е полезно за всички ни.

О моля ви. Изобщо не е така. Но с течение на годините те доста си промениха ОУ в посока ущърб интереса на клиентите им. Като посредник те са длъжни да гарантират именно верността на предоставента информация и да гарантират сигурността на парите/картите на клиентите им. Иначе какъв посредник са? Само да прибират такси за рекламно място на сайта си? ooooh! Whistling Защото Нова тв и Бтв НЕ са посредник, а продават рекламно време. НО... Букинг са посредник, а не продавач на рекламно място на сайта им.

Напоследък зачестиха доста подобни случаи. Преди май не бяха чак толкова. Освен това са длъжни да ти предложат алтернативно настаняване. На мен ми предложиха, но беше толкова абсурдно далече и различно от резервираното, че им казах да си гледат работата. Освен това са длъжни да защитават интересите на крайните си клиенти и да санкционират некоректни хотелиери.

# 101
  • Пловдив
  • Мнения: 27 056
Каквото и да ми говорите - за мен букинг си изгубиха достоверността.

# 102
  • Мнения: X
Да според мен се превърнаха точно в сайт с рекламно място и може би това е проблема, преди закупуваха стаи от хотели като туроператор и явно по този начин гарантираха сигурност, но сега виждам дори селски къщурки обявени на майната си в Африка... как ще ми гарантират нещо за това място и как ще го санкционират...по кой точно закон и дали заради 20-30$ въобще някой ще тръгне да го търси тоя собственик, че да го санкционира.

Мисля, че hotels.com все още закупуват стаите, които предлагат, но там пък рядко има оферта за безплатно анулиране и се плаща на момента.

# 103
  • София
  • Мнения: 2 358
Разбира се, че Букинг имат вина, дори хотелът да е изтеглил цялата сума, защото това става ПРЕЗ тях, благодарение на тях. Те, освен посредник, трябва и да са гарант! Не може да ми пише безплатно анулиране, на секундата след резервацията да ми бъдат изтеглени от хотела 1000 лв за престой след 5 месеца и никой да няма вина! Защото от хотела казват: Не е безплатна анулацията, както пише, а ние имаме право да изтеглим цялата сума когато си искаме, и го направихме. А Букинг отговарят като на олигофрен "Благодарим ви, че се свързахте с нас. Относно резервацията ви, тя всъщност не е с безплатно анулиране и хотелът има право да изтегли сумата. Ако имате проблеми, свържете се с нас." В това време им пращам 100 писма с принт скрийн на резервацията ми, в който пише БЕЗПЛАТНО АНУЛИРАНЕ.

# 104
  • Пловдив
  • Мнения: 27 056
Монако - като се опарят и те от букинг, а съм уверена, че за това има добри шансове, ще разберат защо сме ядосани и разочаровани от букинг.

Общи условия

Активация на акаунт