Бъдете внимателни с booking.com

  • 40 175
  • 344
  •   1
Отговори
# 150
  • Варна
  • Мнения: 488
Засега съм доволна. Винаги можеш да се свържеш с хотела, ако се усъмниш нещо.

# 151
  • София по рождение
  • Мнения: 1 240
Здравейте,
без да иckам резервирах cтая без възможноcт за анулация. А, периодът на пътуване е много далечен ooooh!
Ceга може ли нещо да направя или kрай? newsm78

# 152
  • Мнения: 943
Здравейте,
без да иckам резервирах cтая без възможноcт за анулация. А, периодът на пътуване е много далечен ooooh!
Ceга може ли нещо да направя или kрай? newsm78
Обади се на хотела и ги помоли да анулират измисли сериозна причина 50 на 50 пробвай

# 153
  • София
  • Мнения: 2 359
Здравейте,
без да иckам резервирах cтая без възможноcт за анулация. А, периодът на пътуване е много далечен ooooh!
Ceга може ли нещо да направя или kрай? newsm78
Обади се на хотела и ги помоли да анулират измисли сериозна причина 50 на 50 пробвай
Изцяло зависи от хотела, които си прехвърлят топката с Букинг. Резервирах с безплатна анулация, която веднага след резервацията се промени и хотела дръпна цялата сума (писала съм по-горе). И въпреки, че Уиз спряха полетите и няма как да ида до хотела, отказаха да анулират. Говорих дори по телефона с управителката им.

# 154
  • До сърцето...
  • Мнения: 5 425
Момичета и момчета, повдигам темата, защото досега такъв казус не съм имала и не мога да се оправя със сайта. Може би пък някой ще ми помогне със съвет или идея....

Резервирах хотел в Петербург през април, получих потвърждение на следващия ден. На основание тази резервация си купих билети за съответните дати, задействах нещата за туристическа виза (едно от условията е да има потвърждение от руски хотел за дните, в които ще посетя града) и си планирах отпуската.
Миналата седмица, т.е. около 20 дни преди планираното ми заминаване, получих съобщение от хотела, че не могат да ме приемат. Изправиха ми се косите, аз пътувам с децата, направо ми стана лошо. Реших, че е грешно изпратен мейл. В сайта резервацията си ми стои. След още един ден - същият имейл. Писах на букинг, резервацията не била валидна, щом хотела не я потвърждава.
Ама той вече я потвърди преди два месеца!!! Писах още едно писмо, никакъв отговор. Звънях на посоченият телефон за връзка с криенти (08001194467) - никой не вдига.

Просто не знам...

Помогнете, как да се преборя със системата, не може да ме разиграват (имаш резервация, нямаш резервация, и то при положение, че е страна с визов режим) и да няма никаква защита от Букинга  #Cussing out  Защо тогава да го ползваме, само като справочник ли?

# 155
  • Пловдив
  • Мнения: 27 091
Честито. Пий една студена вода и почвай да търсиш друг хотел, букинг няма да ти помогнат.

# 156
  • Sofia
  • Мнения: 16 388
   Ами, винаги има риск хотелът да не иска да те приеме – не е чак толкова нетипична ситуация, според мен. Peace Хубавото е, че хотели има бол, така че бързо ще намериш нещо друго.

   На нас, например, наскоро ни се случи следното – имахме резервация за 1 хотел в Дания и в деня на пристигането ни получихме мейл от самия хотел, че администрацията работи само от 18 до 20 ч., и че това е единственият времеви интервал, в който можем да се настаним. Това никъде не беше написано на сайта на Booking. Лошото беше, че по наши изчисления, щяхме да сме пред хотела в 20.20 / 20.30 ч. Обадихме им се, обяснихме ситуацията и попитахме дали все пак няма да има служител, който да ни настани. Отговориха ни, че няма как да стане, т.е. няма никакъв вариант да се настаним в хотела след 20.00 ч. Е, неприятно се получи, но за 10 мин. се организирахме и си намерихме друго място, на същата цена, баш в центъра на града, в който бяхме отседнали. Simple Smile Та, всяко зло за добро. Не сме се тръшкали.

# 157
  • До сърцето...
  • Мнения: 5 425
А, благодаря за подкрепата, момичета!

Олекна ми, след като пих една студена вода, си намерих друг хотел, не ме мислете  Mr. Green

Скрит текст:
Скрит текст:
... като оставим настрана моралната страна на въпроса, това не е страна от ЕС (там ми е по-спокойно, не би ме притеснила такава ситуация). Та тръшкането ми е свързано и с това, че при напускане на страната, когато си с туристическа виза, се изисква пак документа за нощувките, с касовият бон. Да се надяваме, че проверяващият няма да се пунктуален.
Но всъщност това е мой проблем...  Съжалявам, че ви заех времето.

Последна редакция: нд, 25 юни 2017, 11:14 от Радика

# 158
  • Пловдив
  • Мнения: 27 091
Не, грешно ме разбра - аз съм безкрайно разочарована от букинг. От собствен опит знам че не си мърдат пръста за нищо.

# 159
  • Мнения: 331
И защо да сме внимателни ? Аз скоро мисля там да правя резервация за Малдивите декември месец .  Thinking

# 160
  • София
  • Мнения: 635
Аз също съм много разочарована от Букинг. Имах резервация чрез тях за Македония. Но здравословно се обърках и докато се осъзная, навлязох в периода на невъзстановима  резервация - т.е. щяха да ми вземат парите за целия престой без да съм ходила там. Помолих Букинг да се свърже с хотела - нищо не направиха. Писах им три пъти ! Накрая, като в приказката с неволята, успях да си издиря сама координатите на хотела, свързах се с негов служител, обясних му ситуацията, попитах го дали иска да му мейлвам медицинското за заболяването ми. Човекът не само не го поиска, но и ми пожела бързо възстановяване. Още в същия час получих от Букинг съобщението на хотела, че резервацията ми е отменена без задържане на суми. И понеже бях посочила само кредит-картата, от хотела ми пуснаха имейл, че няма да използват данните й за удържане на таксата. Благородни хора ! А тези от Букинг - не искам да ги чуя вече !!! Минавам на директни контакти с хотелите !

# 161
  • София
  • Мнения: 6 897
Аз също съм имала такива неволи.  И винаги директно си контактувам с  хотела.  newsm78
Мисля даже, ако не греша, че в тези случаи хотелите сами решават дали да направят компромис и да не ти удържат пари за отменената резервация. Смятам, че така е редно.  Thinking
Реално, ти си в позицията на нарушил условията, и молиш отсрещната страна, която ще бъде ощетена в случая, да ти "опростят" дълга към тях. Та това си е конкретния хотел. Букинг могат да вземат комисион или да не вземат от твоята резервация, но те да решат казуса няма как.
Могли са обаче да ти напишат поне да се свържеш с хотела. Това е вярно.  Thinking

# 162
  • Пловдив
  • Мнения: 2 799
Днес си преглеждах резервациите, имам една, по която вече имам удръжки, ако канселирам. Под нея има бутон "искам намаление на таксата за канселация" с пояснение, че може да опишете на хотела защо се налага да откажете резервацията и той да прецени дали да я намали/отмени.

# 163
  • София
  • Мнения: 6 897
   Ами, винаги има риск хотелът да не иска да те приеме – не е чак толкова нетипична ситуация, според мен. Peace Хубавото е, че хотели има бол, така че бързо ще намериш нещо друго.

    Та, всяко зло за добро. Не сме се тръшкали.

Много неприятно. Ние в Петербург сме били в хотел Москва и бих го препоръчала, но вие си имате хотел вече. Дано нямате нужда от нов.  За пътуващите натам, мога да споделя, че хотел Москва е на реката Нева, с гледка ( чудесна гледка) седи се на самия прозорец пред хубавата панорама  Simple Smile и е много красиво. Освен това хотела е до спирка на метрото и до хранителен магазин и е ужасно удобно, има банка и обменно бюро в същата сграда. Това е мисля широк център, пеша също става за отправна точка.

# 164
  • София
  • Мнения: 635
Подчертавам само : бездушието на Букинг и човещината на хората от хотела. Диаметрално противоположни. А иначе - наясно съм с резервациите - още повече , че имах подадени данни на кредит-карта и знаех, че съм "на кантар". Обясних и ме разбраха ; и за това есента ще съм при тях и за повече дни от анулираната резервация.

Общи условия

Активация на акаунт