Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как да спра преобразуването на плащанията, ако вече съм избрал опцията за плащане в евро или в лева?
Как мога да върна артикул, закупен от Amazon Warehouse?
Как мога да се свържа с отдела за обслужване на клиенти на Amazon?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как да спра преобразуването на плащанията, ако вече съм избрал опцията за плащане в евро или в лева?
-
Как мога да върна артикул, закупен от Amazon Warehouse?
За да върнете артикул, закупен от Amazon Warehouse, трябва да го направите в рамките на 365 дни. Влезте в профила си и отидете до менюто за връщане. Изберете артикула и разпечатайте етикета за доставка със снимка. Поставете артикула в кутия и го изпратете с препоръчана поща, без приоритет. Обикновено отнема 7-8 дни, за да пристигне. Разходите за доставка не се възстановяват в този случай. При връщане на дефектен продукт складовете на Amazon поемат разходите за доставка. За целта трябва да снимате разписката от пощата и да я изпратите по имейл.
-
Как мога да се свържа с отдела за обслужване на клиенти на Amazon?
За да се свържете с отдела за обслужване на клиенти на Amazon, посетете следните връзки: Amazon.co.uk - https://www.amazon.co.uk/contact-us и Amazon.de - https://www.amazon.de/gp/help/customer/contact-us/. Следвайте тези три последователни стъпки: изберете „Вашата поръчка“, посочете „Тема“ и накрая изберете предпочитания от вас метод за контакт (имейл, телефон или чат).
-
Как мога да върна артикул на Amazon?
-
Как мога да откажа поръчка от Amazon?