Задачка май те затруднява, тук някой мигом я решава и добре я обяснява :)

  • 76 944
  • 736
  •   1
Отговори
# 90
  • Мнения: 8
не сме учили Хорнер

# 91
  • София
  • Мнения: 5 550
моля за помощ!!
 
да се реши
x3-x2 -8/х3-х2=2

Задачата е от сборника на Архимед за 9 клас, но не сте я написала правилно.
Условието е [(x3-x2)2-8]/(x3-x2)

След два часа ще кача решение, защото сега нямам време.

# 92
# 93
  • Мнения: 278
Моля за помощ за задача за 4-ти клас :От кошница с круши една жена взела половината и още една круша . Друга взела половината от останалите и още една круша и трета жена взела половината от последните останали круши и още три круши,след което в кошницата не останали никакви плодове.Колко круши е имало в кошницата?

# 94
  • Мнения: X
Моля за помощ за задача за 4-ти клас :От кошница с круши една жена взела половината и още една круша . Друга взела половината от останалите и още една круша и трета жена взела половината от последните останали круши и още три круши,след което в кошницата не останали никакви плодове.Колко круши е имало в кошницата?

Задачата е рачешка. Решава се отзад-напред.
Рисувате необходимия брой празни клетки и между тях нанасяте извършените действия. После ги заменяте с обратните действия в обратната посока.

# 95
  • Мнения: 278
Много благодаря  bouquet

# 96
  • Мнения: 8
моля за помощ!!
 
да се реши
x3-x2 -8/х3-х2=2

Задачата е от сборника на Архимед за 9 клас, но не сте я написала правилно.
Условието е [(x3-x2)2-8]/(x3-x2)

След два часа ще кача решение, защото сега нямам време.
не съм я сбъркала, така е условието

# 97
  • София
  • Мнения: 19 913
Сбъркана е най-вероятно, може да не е от теб, а от този, който ви я е дал. Което не променя нещата. Без квадрата в числителя се превръща в задача с един гадничък корен (изключвам двата комплексни), който не знам като деветокласник как ще получиш, дори и да беше учила Хорнер пак нямаше да стане. С квадратната степен, допълнена от Ганис, я реших по-горе.

Последна редакция: ср, 23 ное 2016, 18:08 от пенсионирана русалка

# 98
  • Мнения: 1 904
  bouquet

Последна редакция: ср, 23 ное 2016, 19:19 от ##Bvlgari##

# 99
  • Мнения: 9 115
Каква точно помощ търсите тук? Наистина не разбирам, не се подигравам. Трябва да се извърши действие изваждане.

# 100
  • Мнения: 1 904
Каква точно помощ търсите тук? Наистина не разбирам, не се подигравам. Трябва да се извърши действие изваждане.
Благодаря.

# 101
  • Мнения: 122
Здравейте, моля за помощ за следната задача за 5 клас: В школа по математика са включени 20 ученици. От тях 14 имат сини очии, 15-черна коса, 17 са по-тежки от 40 кг и 18 са по-високи от 160 см. Най-малко колко ученика имат и четирите особени белега? Благодаря предварително!

# 102
  • София
  • Мнения: 8 495
Здравейте, моля за помощ за следната задача за 5 клас: В школа по математика са включени 20 ученици. От тях 14 имат сини очии, 15-черна коса, 17 са по-тежки от 40 кг и 18 са по-високи от 160 см. Най-малко колко ученика имат и четирите особени белега? Благодаря предварително!

Според мен 9, ама ги изкарах по логика и нямам идея в 5 клас как решават тази задача.

# 103
  • Мнения: 122
Здравейте, моля за помощ за следната задача за 5 клас: В школа по математика са включени 20 ученици. От тях 14 имат сини очии, 15-черна коса, 17 са по-тежки от 40 кг и 18 са по-високи от 160 см. Най-малко колко ученика имат и четирите особени белега? Благодаря предварително!

Според мен 9, ама ги изкарах по логика и нямам идея в 5 клас как решават тази задача.
Отговорът е 7, но си нямам на идея как са го получили. Синът ми я има за домашна работа. Не успяхме да се справим, утре ще попита госпожата. Задачата е от Кръгове на Ойлер.

# 104
  • Мнения: X
Сигурна ли си, че отговорът е седем?
6 нямат сини очи.
5 нямат черна коса.
3 не са по-тежки от 40 кг.
2 не са по-високи от 1м 60 см
6+5+3+2=16
Най-много 16 ученици нямат поне един от белезите. Тогава останалите поне 20-16=4 ще притежават и четирите.

Общи условия

Активация на акаунт