WIZZ AIR - 24

  • 83 807
  • 742
  •   1
Отговори
# 120
  • Мнения: 1 022
На пътници, които не изберат място, ще им бъде разпределено такова по време на чекирането.

# 121
  • София
  • Мнения: 1 148
Благодаря за отговора, Nedy Ivanov bouquet

# 122
  • Мнения: 1 426
На пътници, които не изберат място, ще им бъде разпределено такова по време на чекирането.
Т.е. , да разбирам ли, че ако при купуване на билети за възрастен и дете не се плати за места, а се остави при чекиране системата да определи места/ за които няма да се плаща или бъркам? /, то тези места най- вероятно ще са разхвърляни( а не едно до друго) и следователно е най- добре да се купят още при правене на резервация?

# 123
  • Мнения: 1 022
Само ако са в една резервация и при чекиране има останали две свободни места едно до друго.

# 124
  • Мнения: 218
А ,ако искам да откажа билет и да ми се възстанови там 70 процента как се процедира?

# 125
  • Луната
  • Мнения: 3 214
А ,ако искам да откажа билет и да ми се възстанови там 70 процента как се процедира?
Мисля, че обяснихме по-нагоре, че няма такова възстановяване!

# 126
  • Мнения: 218
Да,но и аз обясних,че ми се взе някъде около 20 евро такса от отказ,при която възстановяват 70 процента от сумата,точно затова я направих?

# 127
  • Мнения: 1 022
При това положение в резервацията трябва да натиснете бутон "BРЪЩАНЕ НА СУМАТА КЪМ WIZZ ПРОФИЛ".
"Можете да отмените полетите си без допълнителна такса, тъй като имате WIZZ Flex. Моля, имайте предвид, че възстановената сума ще се покаже във вашия WIZZ Профил след 72 часа."

# 128
  • Луната
  • Мнения: 3 214
Да,но и аз обясних,че ми се взе някъде около 20 евро такса от отказ,при която възстановяват 70 процента от сумата,точно затова я направих?

Запитайте  ги или на импулсния им телефон или чрез тази форма. От падащото меню като тема избирате Доброволно отменяне.

Ето какво се появи:
Цитат
Ако заявката Ви за отмяна на резервация е спешна, любезно Ви молим да се свържете незабавно с нашия Телефонен център. Моля, забележете, че отмяната ще се обработи в съответствие с нашите Общи условия за превоз (Член 6.5.1):

Можете да отмените резервацията си до 14-ия ден преди датата на полета Ви по разписание. Ще имате право да Ви се възстанови Пълната цена, след приспадането на Такса за отмяна. Ако отмените резервацията си в рамките на 14 дни преди заминаването на полета Ви, ще Ви се възстанови Пълната цена, след приспадане на Такса за други услуги и Такса за защитено място.

# 129
  • София
  • Мнения: 2 000
При новите правила за разпределение на местата, ако нямаме закупени места, чек-инът отново ли отваря 1 месец преди полета? И ако по време на чек-ина бъдат определени места, които не ни харесват, предполагам можем срещу заплащане да си купим други по-добри, ако са останали разбира се свободни.

# 130
  • Луната
  • Мнения: 3 214
При това положение в резервацията трябва да натиснете бутон "BРЪЩАНЕ НА СУМАТА КЪМ WIZZ ПРОФИЛ".
"Можете да отмените полетите си без допълнителна такса, тъй като имате WIZZ Flex. Моля, имайте предвид, че възстановената сума ще се покаже във вашия WIZZ Профил след 72 часа."
Редактирам се...
Това е от новия им сайт... wizz-flex

Последна редакция: чт, 08 дек 2016, 16:41 от Woman^In^White

# 131
  • Велико Търново
  • Мнения: 246
Здравейте. Моля за помощ. Направих резервация, не е платена все още, и сега разбрах, че ще ми е по-спокойно и по-изгодно да имам flex - за да избера места и да си включа чекиран багаж. Мога ли да добавая wizz flex сега, или евентуално след плащането на резервацията? Също така не се ориентирам за цената - на пътник ли е или общо за резервацията? В резервацията сме 5 пътника.
Извинявам се за лаишките въпроси - за пръв път се опитвам да резервирам сама.

# 132
  • Луната
  • Мнения: 3 214
Флекс се прави заедно с резервацията. След това не може да се добави. Можете да направите нова резервация, а тази да не плащате - тя след време ще изчезне от профила Ви. Сумата от 10 евро е на човек на полет. Тя е за промяна на полет и отказ от полет, но сумата не ви се връща буквално, а е в по вашата сметка в wizz и трябва да я използвате в рамките на 90 дни след като са ви я възстановили Peace

# 133
  • Мнения: 115
Здравейте! И аз искам да попитам за тези места... резервирах на 7.12. , но по време на резервацията не съм си избирала места, вече е платена и получавам на и-мейл пътен план и при информация за пътник са изписани места, разпределени едно до друго ... Но пък от друга страна в профила си в Уиз пише, че няма избрано място... като натисна да си избера място ми дава, че тези номера които са ми в и-мейла са заети... и се чудя какво да правя дали да добавя други места ? Ако някой е бил в същата ситуация моля за помощ, че отдавна не бях резервирала билети.
Благодаря предварително!

# 134

Общи условия

Активация на акаунт