WIZZ AIR - 24

  • 83 910
  • 742
  •   1
Отговори
# 675
  • Германия
  • Мнения: 8 191
Мимии  bouquet
Извинявам се ако е коментирано вече, но ако имаме запазени места при резервацията, сега при чека ще ни ги "даде" ли по подразбиране системата?
Да, и ви показва в една малка графика. Peace

# 676
  • Мнения: 4 862
Да питам и тук:
Разрешават ли Wizzair да се пътува с кученце на борда, какви са условията, какви документи се изискват и плаща ли се нещо за кучето?.. Предполагам и ваксини някакви се изискват когато напуска границата... newsm78 Изисква ли се чип или само паспорт е достатъчен?
Моля някой пътувал с домашен любимец, да сподели...  Praynig

# 677
  • София
  • Мнения: 853
"Животни не могат да пътуват на полети на Wizz Air, с изключение на кучета водачи, пътуващи със собствениците си, които притежават документите, посочени в разпоредбите на засегнатите от превоза държави, като кучетата трябва да отговарят на посочените там условия."
https://wizzair.com/bg-bg/informatsiya-i-uslugi/putnicheska-info … oleti-na-wizz-air

# 678
  • Мнения: 4 862
Beretsheri, благодаря.... bouquet

# 679
  • Мнения: 61
Здравейте! Търсих, но не намерих нищо по темата, дано не ви спамя. Допуснах супер тъпа грешка при онлайн чекирането и съм дала друга година на валидност на паспорта, иначе датата, номер, имена, всичко е вярно. С телефона им не мога да се свържа вече два дни. Писах им и през онлайн формата за контакт. Някой знае ли как да процедирам и друго какво мога да направя?
Нищо не е нужно да правите, никой няма да Ви направи проблем за грешна дата на документа за самоличност. Също така можете да посочите при регистрацията данни на лична карта и да пътувате спокойно с международен паспорт.

Благодаря за бързия отговор! Тогава наистина ме успокои, защото доста се бях шашнала след допуснатата от мен грешка.
Полетите ми минаха и вече мога да пиша и от личен опит Simple Smile
На гишето на Wizz нa летището преди първия ми полет нямаше никой и реших да питам там за моя проблем. Промениха ми годината на валидност на паспорта в системата, не съм заплащала нищо за услугата. Oбясниха, че не би трябвало да има проблем, щом паспортът е в срок.

# 680
  • Мнения: 70
Здравейте!Току-що закупих два билета и направих резервация за места. Местата са еднакви и в двете посоки. Получих потвърждение и видях, че на връщане за единия човек не са взети парите за резервацията. Като вляза в профила и виждам че има вписано място така както съм го задала. Опитвам се да направя резервация на мястото но ми го дава като заето. Моля за съвет.

Аз имам същия проблем.
Интересното е, че мястото, което бях избрала си стои отбелязано до името, но не са взети пари, нито пък излиза seat selection.

И аз съм с този проблем. Питах в темата преди известно време, но никой не можа да ме посъветва нищо. Само че при мен в резервацията ги има като места отбелязани, но за единия пътник и в двете посоки не са ми взети паричките.
Кога Ви е полета. Аз ще летя на 26.02.2017 а билетите с които имам проблем са за по-късна дата за мъжа ми и детенце. Мисля ако до тогава нямам никакъв отговор и движение по проблема като отида на летището да питам. Ако Вие имате по-скоро инфо моля пишете. Благодаря предварително.
Юли месец. Моля споделете като се върнете.
Днес питах на летището за запазеното място което не е платено. При проверка от служител се оказа че мястото в програмата на Wizz е заето а като се отвори програмата за местата в самолета го дава празно. Последната програма я вижда само служителката.  Тя ме посъветва да звъня на кол центъра на Wizz.А от там не че вдигат телефоните си.

# 681
  • Мнения: X
 Виз еър прекратява полетите си между Кьолн и София от месец май.

# 682
  • Мнения: 306

RVelikova, моля ако се свържете с кол центъра да дадете инфо какво са отговорили.

# 683
  • Мнения: 259
Здравейте,
В събота вечер резервирахме билети за Рим, но нямаме все още фактура за плащането.
Пристигна на майл пътен план, успяхме да чекираме билетите и си принтнахме бордните карти.
Дали да изчакам още ден- два или да се свържа по някакъв начин? Какво щи посъветвате?

# 684
  • Мнения: 6 031
Здравейте,
В събота вечер резервирахме билети за Рим, но нямаме все още фактура за плащането.
Пристигна на майл пътен план, успяхме да чекираме билетите и си принтнахме бордните карти.
Дали да изчакам още ден- два или да се свържа по някакъв начин? Какво щи посъветвате?


А фактурата за какво ви е?

# 685
  • Мнения: 259
Не се ли издава вс. Път ? Или е след изрично искане на клиента?

# 686
  • Мнения: 48
Не се ли издава вс. Път ? Или е след изрично искане на клиента?
фактурата не пристига веднага, т.е. изчакайте няколко дена и ще пристигне

# 687
  • Мнения: 6 031
Не се ли издава вс. Път ? Или е след изрично искане на клиента?
По принцип се издава, но понякога идва по-късно.
Не ви е необходима за да пътувате.

# 688
  • Мнения: 259
Благодаря ви за бързото инфо bouquet

# 689
  • София
  • Мнения: 3 797

От юли...
Малта , Рим Чампино, Векшьо-Швеция

Общи условия

Активация на акаунт