WIZZ AIR - 24

  • 83 963
  • 742
  •   1
Отговори
# 555
  • Мнения: 1 751
Queen L, на какво основание ви отказват? Аз лично разбирам текста, че имате право на анулиране - има повече от месец до полета и пътникът е починал преди по-малко от месец.
Искането за анулиране трябва да е до 1 месец от смъртта и в същото време до 1 месец от полета /тълкуват го 1 месец или по-малко/. Излиза, че смъртта трябва да е настъпила два месеца или по-малко преди полета. 

# 556
  • Мнения: 6 247
Аз го разбирам като повече от месец да е ОК. С повече от един човек ли говорихте? Правило в такива случаи - HUACA - Hang up and call again
В английската версия на сайта какво пише? В случай, че превода на български е лош

# 557
  • Мнения: 1 751
Аз го разбирам като повече от месец да е ОК. С повече от един човек ли говорихте? Правило в такива случаи - HUACA - Hang up and call again
В английската версия на сайта какво пише? В случай, че превода на български е лош
И аз така го разбирам, но служителката, която е отговорила на искането за анулиране, тълкува различно. Не сме проверявали английската версия - ще го направим  Peace
Какво съветваш предвид HUACA - да се изпрати още едно искане ли /различно и евентуално по-ясно и подробно/?
PS Не съм уточнила, че не е говорено по телефон, а е изпращано писмено искане както на имейла на Уиз, така чрез сайта, от падащите менюта.

# 558
  • Мнения: 6 247
Ами да, друго искане, или се обаждате по телефона, или искате да говорите със супервайзор. Често се случва един служител да не е разбрал точно какво е искането, да знае правилата по-зле от вас или нещо друго... Ако продължават да се опъват - КЗП или съответно еквивалента в Европа

# 559
  • София
  • Мнения: 853
За съжаление точно това пише в английската версия - "в рамките на един месец преди предвидения час...". Наистина изглежда нелепо. Може би трябва да се види някакъв общо европейски регламент.

6.5.3. In the case of death of an immediate family member (mother, father, grandparent, child, grandchild, sister, brother, wife, husband, common law partner) within a month before the scheduled time of departure of a flight in Your reservation, upon Your request presented within 1 month of such death, We will cancel Your reservation and refund You the Total Fare for that part of the carriage that was not  used provided  that You present a death  certificate or copy  thereof within  7  days  after Your request.

# 560
  • София
  • Мнения: 3 401
Може би трябва да наблегнете, че е починал човек, който има билет в резервацията за пътуване. Не просто близък..

# 561
  • Мнения: 1 751
neuromncer, Beretsheri, Vanian, Niya88, pepelyashka - благодаря за помощта  bouquet
За ситуацията - много жалко наистина.. Просто е безпредметно да им се пише повече. Липсва логика в общите им правила - все пак има месеци до полета и могат да си продадат билетите повторно... Ще потърся някакви общи правила за EU превозвачите, макар че ми се струва невероятно да не са си съобразили общите правила с действащите общи европейски нормативи  Sad 

# 562
  • София
  • Мнения: 853
Queen L, аз порових още малко с надеждата да намеря нещо, което да ви помогне. Объркването е напълно логично, защото в информационната страница на самия сайт (откъдето има препратка към общите условия) пише точно обратното -  "до 30 дни преди датата на полета": "In case of death of your immediate family member (mother, father, wife, husband, common law partner, sister, brother, grandparent, child, grandchild) up to 30 days before the departure date, you can request a refund by submitting a claim. You need to provide a death certificate within 7 days of submitting the claim form."
https://wizzair.com/en-gb/information-and-services/prices-discou … d-compensations#/

Видях, че при Райънеър има уточнението "по наша преценка" за връщане на парите при смърт на близък човек. Явно в техния пиар отдел смятат, че за компанията е по-добре да не се разправя - ето защо е минало безпроблемно.

Никъде обаче не намерих нищо за казуса "починал роднина, който е част от резервацията". Ако имате нужда, аз мога да ви помогна с превод от/на английски, това ми е професията. Много жалко, че към мъката ви се прибавят и тези проблеми.

Последна редакция: вт, 14 фев 2017, 22:05 от Beretsheri

# 563
  • София
  • Мнения: 2 001
Би следвало най-малкото поне да върнат парите за билета на починалия човек.
Другите роднини, които имат билети явно не попадат в условията им за връщане на суми по резервацията.

# 564
  • в града на вечния купон
  • Мнения: 1 167
Днес с полет Будапеща до София ми бе разбит катинари на куфара,претършували са го ,но нямаше нищо ценно,което да вземат.
Въпреки това сега оставам с куфар за поправка!
Имаше и други с разабити катинари от същия полет.
Просто предупреждавам.
Толкова полети имам и никога нещо подобно не ми се бе случвало!

# 565
  • Мнения: 1 840
Доколкото знам багажите подлежат на проверка и затова не е добре да се заключват, защото ги чупят.
Все пак това са граници и има митнически проверки при нужда.

# 566
  • в града на вечния купон
  • Мнения: 1 167
Е за какво са им ренген апарати те.
Просто са си маджари...
Миналата седмица с катинари минах на летището ввъв Виена и Любляна без проблем !

# 567
  • Мнения: 4 995
Bibon4e, не е от компанията явно, а от самото летище. Този месец се простих с маркови очила и парфюм, които бях прибрала в куфара. В София определено не беше за слънчеви очила, а не исках да търся специални пликчета за течности и всичко си сложих чинно в багажа, но някой се е зарадвал на "плячката".
Затова - никакви скъпи неща в чекирания багаж, независимо с коя компания пътувате.
(При мен беше с друга, реномирана компания).

Парфюма и очилата не могат ли да седят в ръчният багаж без специална опаковка?

# 568
  • София
  • Мнения: 25 847
Bibon4e, не е от компанията явно, а от самото летище. Този месец се простих с маркови очила и парфюм, които бях прибрала в куфара. В София определено не беше за слънчеви очила, а не исках да търся специални пликчета за течности и всичко си сложих чинно в багажа, но някой се е зарадвал на "плячката".
Затова - никакви скъпи неща в чекирания багаж, независимо с коя компания пътувате.
(При мен беше с друга, реномирана компания).

Парфюма и очилата не могат ли да седят в ръчният багаж без специална опаковка?

Парфюмът трябва да е до 100 мл и да е в прозрачно пликче.

# 569
  • Германия
  • Мнения: 8 192
Току що прочетох в немската преса , че от 22-ри май Уиз ще лети Франкфурт Майн -София.  Sunglasses

Последна редакция: ср, 15 фев 2017, 00:06 от pepelyashka

Общи условия

Активация на акаунт