WIZZ AIR - 24

  • 83 964
  • 742
  •   1
Отговори
# 660
  • София
  • Мнения: 1 257
Здравейте! Сигурно е писано в темата, но нямам време да чета. Летя утре сутрин до Милано и ме интересува мога ли да нося преса за коса в ръчния багаж? Нова ми е и не ми се рискува да ми я вземат... Sad

# 661
  • Мнения: 1 690
Можеш.

# 662
  • София
  • Мнения: 1 257
Мнооооого благодаря!  Hug

# 663
  • Варна
  • Мнения: 83
Момичета, да ви се е случвало да закрият цялата линия, преди да летите ?
Купих си билети от София за Грузия за месец май отиване и връщане, направих резервации за хотели, чудесии ... и вчера ме сюрпризираха с някаква фактура на имейл, с която ми възстановиха малка част от парите. Звъннах на кол център да видя какво е това нещо и от там ме треснаха с новината, че линията вече е закрита ! Обещаха да ми възстановят платената от мен сума, обаче мен хич не ме устройват тези условия! Нито имам известие за закрита линия, нито нищо.
Ако летя до същото място (през Солун) цената е точно двойна за същите дати.
Пуснах една жалба през сайта, ще чакам да отговорят, но се питам мога ли да се обърна и към друга организация ?

# 664
  • София
  • Мнения: 13 218
То не пречи да пишеш и на друга организация, но според мен действай бързо и си намери как да стигнете до Грузия. Уиз летят до Грузия и от други летища, Солун е най-близо, но през Милано, Будапеща, Берлин, може да е по-изгодно като цена.

На мен са ми отменяли полет и не с нискотарифни компании, затова и се научих да запазвам през буукинг и да избирам хотели, които предлагат плащане на място и/или безплатно анулиране до 2-3 дни преди пристигане. Често цената е една идея по-висока или ми отнема повече време да намеря желан хотел, но предпочитам това, но да имам сигурност, че няма да изгоря с парите.

Последна редакция: чт, 23 фев 2017, 11:17 от Niya88

# 665
  • Мнения: 19 903
При положение, че връщат парите и има обективна причина за отмяна на полета - закриване на дестинацията, няма как да претендирате за друго обезщетение

# 666
  • София
  • Мнения: 1 154
При нас в началото на януари закриха линията София-Малмьо. Имахме билети за м. април. Питах тук в темата. Писах оплакване - така и не ми отговориха в 30 дневния срок. Съобщение за закриването на линията получих по email чак в средата на м. февруари. Сменихме дестинацията до Копенхаген без да доплащаме - билетите излизаха двойно по-скъпи. Имаше и телефон /без добавени минути/, на който да се обадим и да уточним промяната.
Това беше, съобщението, което ми изпратиха с вариантите, които ни предложиха:

"Уважаеми пътници,
За съжаление се налага да Ви уведомим, че по Вашата резервация .... има отменен полет. Wizz Air искрено се извинява за неудобството, което тази отмяна може да причини.
От нашия Телефонен център ще се свържат с Вас, за да обсъдите вариантите Ви, също така описано по-долу. В случай, че желаете да ускорите процеса, моля, обадете се на номерата на Wizz Air за помощ при промяна на график (на цената на градски разговор). Можете да намерите телефонните номера за връзка във Вашата страна, като кликнете тук. (Моля, имайте предвид, че тези номера се използват единствено за пътници, които имат нужда от помощ поради промяна на графика, и няма да приемат никакви други заявки.)

a.Ние Ви резервираме друг полет, опериран от Wizz Air, по същия или – ако е необходимо – подобен маршрут, в рамките на 14 дни преди или 30 дни след насрочената дата на заминаване на отменения полет, в зависимост от наличността на свободни места; или

b.Отменяме резервацията Ви и Ви възстановяваме пълната стойност на плащането за отменения полет, плюс 20% от цената на отменения полет и отсечката за връщане, ако е необходимо, по Вашата „клиентска сметка” в Wizz Air; или

c.Отменяме резервацията Ви и Ви възстановяваме пълната стойност на плащането за отменения полет, плюс 20% от цената на отменения полет и отсечката за връщане, ако е необходимо, по Вашата „клиентска сметка” в Wizz Air; или

Моля, НЕ отговаряйте на това съобщение, този адрес не приема входящи съобщения.
Благодарим Ви за разбирането."

Последна редакция: чт, 23 фев 2017, 12:55 от Master

# 667
  • Мнения: 6 247
Ако летя до същото място (през Солун) цената е точно двойна за същите дати.
Пуснах една жалба през сайта, ще чакам да отговорят, но се питам мога ли да се обърна и към друга организация ?

Няма смисъл от жалба или друга организация, но може да поискаш от Уиз да ви сменят билетите от Солун, вместо София. Без да доплащате. Ако ти върнат парите и после купиш явно ще ти излезе повече.

# 668
  • Варна
  • Мнения: 83
Благодаря ви за отговорите !
По телефона ми предложиха вариантите на Master, ама разговора беше за моя сметка, по 1,20 лв. на минута бързичко говорих  Simple Smile
Избрах да ми възстановят реалната сума (ще чакам) , не доплащат разликата през Солун.
 Междувременно намерих някаква организация "Аеро риск"-нещо си, консултирах се с тях, от там ме увериха, че щом съм разбрала за промяната толкова рано преди полета (аз още си чакам мейла за промяната, де) , не ми се дължат неустойки, така че си взимам бележка за друг път, пия една студена вода и си резервирам влак до Солун + хотел с възможност за анулиране ( а не както до сега- без) и така- човек се учи в движение Simple Smile
Още веднъж -  мерси !

# 669
  • София
  • Мнения: 25 847
Чекирането започва месец преди полета, а има ли срок до когато трябва да се направи?

# 670
  • Мнения: 368
До три часа преди полета. След това на летището срещу заплащане.

# 671
  • София
  • Мнения: 25 847
До три часа преди полета. След това на летището срещу заплащане.


Много благодаря.  Hug

# 672
  • Мнения: 259
Здравейте,
имам питане за онлайн чекирането.
Двама възрастни и едно дете -големите сме с л.к. , а малката е с парпост.
при чек-а
в коя графа тр. да се отбележи паспорт или национален документ за самоличност   Embarassed Embarassed Embarassed

# 673
  • Мнения: 6 031
Здравейте,
имам питане за онлайн чекирането.
Двама възрастни и едно дете -големите сме с л.к. , а малката е с парпост.
при чек-а
в коя графа тр. да се отбележи паспорт или национален документ за самоличност   Embarassed Embarassed Embarassed

За детето паспорт, а за вас - нац.документ.

# 674
  • Мнения: 259
Мимии  bouquet
Извинявам се ако е коментирано вече, но ако имаме запазени места при резервацията, сега при чека ще ни ги "даде" ли по подразбиране системата?

Общи условия

Активация на акаунт