Намаления – зима 2016

  • 160 531
  • 761
  •   1
Отговори
# 195
  • Мнения: 37
Някой познава ли практиките на Lee Cooper,защо не връщат пари, а само заменят стока?Такова нещо от години особено в мол не ми се беше случвало.Става дума за скъпо яке,което беше купено за подарък,но не бе одобрено.Съответно за тази сума няма адекватно предложение освен няколко блузки или 2-3чифта дънки.Категорично отказват връщането на пари!!

   Ами, реално не са длъжни да ви върнат парите, поне по закон. Peace Когато се купува артикул, с идеята, че евентуално ще се наложи да се замени или върне, изрично се пита предварително каква е политиката на магазина. Не разбирам логиката на въпроса ти – какво значи "защо не връщат пари"?

Според ЗЗП са ако в 7дневен срок върнем закупена стока в търговския и вид, то са длъжни да ни върнат парите.
За онлайн пазаруване, срокът е 14 дни.
Мн ви благодаря!Така беше зададен въпросът ми,защото от години,когато съм искала да заменям нещо са ме питали,да връщаме пари или ще си харесате нещо друго.В Зара ми обясниха,че по закон тачно така трябвало да бъде

# 196
  • Варна
  • Мнения: 161
Някой познава ли практиките на Lee Cooper,защо не връщат пари, а само заменят стока?Такова нещо от години особено в мол не ми се беше случвало.Става дума за скъпо яке,което беше купено за подарък,но не бе одобрено.Съответно за тази сума няма адекватно предложение освен няколко блузки или 2-3чифта дънки.Категорично отказват връщането на пари!!

   Ами, реално не са длъжни да ви върнат парите, поне по закон. Peace Когато се купува артикул, с идеята, че евентуално ще се наложи да се замени или върне, изрично се пита предварително каква е политиката на магазина. Не разбирам логиката на въпроса ти – какво значи "защо не връщат пари"?

Според ЗЗП са ако в 7дневен срок върнем закупена стока в търговския и вид, то са длъжни да ни върнат парите.
За онлайн пазаруване, срокът е 14 дни.
Мн ви благодаря!Така беше зададен въпросът ми,защото от години,когато съм искала да заменям нещо са ме питали,да връщаме пари или ще си харесате нещо друго.В Зара ми обясниха,че по закон тачно така трябвало да бъде

Това въобще не е вярно. Ако една стока е закупена от даден търговски обект и тя отговаря на описанието и няма дефект поради който да се предяви рекламация, търговецът не е длъжен да връща пари. Длъжни са само и единствено, ако стоките са закупени от разтояние. Тогава не е необходимо да посочваш причина за връщането, но от търговски обект, на място закупена стока не са длъжни. Тези които връщат го правят, защото такава е политиката на фирмата, а не защото са длъжни. 
Скрит текст:
Чл. 122. Потребителят има право на рекламация за всяко несъответствие на стоката с договореното, включително за стоки втора употреба, когато след доставката, при първоначалния преглед или при съхранението, монтажа, изпитванията или експлоатацията са открити несъответствия с договора за продажба.
Скрит текст:
Чл. 124. (1) При предявяване на рекламацията на стока потребителят може да претендира за възстановяване на заплатената сума, за заменяне на стоката с друга, съответстваща на договореното, за отбив от цената или за безплатно извършване на ремонт при условията и по реда на чл. 113 и 114.

# 197
  • София
  • Мнения: 4 560
  Момичета, имам важно за мен питане – аптеки "Remedium" дали правят някакви намаления около Коледа – нещо от рода на -20% на всичко, например? Харесала съм си няколко продукта на Galénic и ми се иска да ги взема още по-изгодно, макар да забелязвам, че цените, предлагани от "Remedium", сякаш са едни от най-ниските на пазара. Ако се сещате и за други места, където има или ще има намаление на продуктите на Galénic, моля, споделете. Hug

И на мен ми направи впечатление, този крем го взех от там за 63 лева:
http://www.enzo.bg/galenic/argane-podkhranvassha-emulsija-s-regenerirassh-efekt/ , което се е 10 лева или 15%....

Иначе чак 20% на всичко не ми се вярва

# 198
  • Мнения: 600
   Момичета, имам важно за мен питане – аптеки "Remedium" дали правят някакви намаления около Коледа – нещо от рода на -20% на всичко, например?

И на мен ми направи впечатление, този крем го взех от там за 63 лева:
http://www.enzo.bg/galenic/argane-podkhranvassha-emulsija-s-regenerirassh-efekt/ , което се е 10 лева или 15%....

Иначе чак 20% на всичко не ми се вярва

Никоя аптека или дрогерия не прави сезонни намаления на всичко като в магазините за дрехи. Те просто всеки месец, или всяка седмица като ДМ, или каквато им е там политиката, намаляват определени марки или групи продукти. Моето предположение е, че намаляват марките, за които към даден момент са се договорили с производителя или вносителя за отстъпка. Така че просто трябва да си следите цената на продукта в различни вериги и за по-дълъг период от време.

Последна редакция: ср, 07 дек 2016, 22:38 от Flo Ann

# 199
  • Sofia
  • Мнения: 16 451
Според ЗЗП са ако в 7дневен срок върнем закупена стока в търговския и вид, то са длъжни да ни върнат парите.
За онлайн пазаруване, срокът е 14 дни.

   Моля те, не подвеждай четящите темата с категорично грешна информация. Praynig Време е наистина да почнем да се информираме за правата и задълженията си като потребители. Ето как стоят нещата:

   "Връщане на стока с аргумент, че не допада на потребителя, не е правилен размер или подходящ цвят и пр., не е предвидено в закона, освен в случаите, когато сделката е сключена от разстояние или извън търговски обект.

   Връщането на закупена от традиционен магазин стока без дефект или след изтичане на 14-дневния срок при сделките от разстояние и извън търговски обект е въпрос единствено на добра търговска практика от страна на конкретния икономически оператор и не е нормативно уредено."


# 200
  • Sofia
  • Мнения: 16 451
И на мен ми направи впечатление, този крем го взех от там за 63 лева:
http://www.enzo.bg/galenic/argane-podkhranvassha-emulsija-s-regenerirassh-efekt/ , което се е 10 лева или 15%....

Иначе чак 20% на всичко не ми се вярва
Никоя аптека или дрогерия не прави сезонни намаления на всичко като в магазините за дрехи. Те просто всеки месец, или всяка седмица като ДМ, или каквато им е там политиката, намаляват определени марки или групи продукти. Моето предположение е, че намаляват марките, с които към даден момент са се договорили с производителя или вносителя за отстъпка. Така че просто трябва да си следите цената на продукта в различни вериги и за по дълъг период от време.

   В такъв случай, да се надяваме, че в скоро време ще пуснат някоя апетитна промоция на Galénic. Flutter Или поне от онези промоционални комплекти – крем за лице и крем за очи – на изключително изгодна цена. Simple Smile

# 201
  • Варна
  • Мнения: 613
 Знаете ли кога започват намаленията в магазини Fusion ?

# 202
  • Мнения: 556
Момичета, предварително се извинявам за отклонението.
Имам въпрос, след направена поръчка от намалението на Хиполенд на 18.11 , все още не съм получила заявеното. Бях им писала по-рано, дали поръчаното детско столче е в наличност и дали ще го получа, а те ми отговориха да спазвам 14 дневния срок на доставка, на който съм се съгласила и че само при настъпил проблем с обработката на поръчката ще се свържат с мен по телефон. Преди два дни са ми писали, че номера който съм оставила е некоректен и не могат да се свържат с мен за доуточняване по поръчката. Погледнах номера и няма такова нещо, абсолютно верен е и не отговаря мъж, както те твърдят. Писах им те да оставят номер, на който аз да се свържа с тях или да общуваме, чрез имейл, но няма никаква вест. Утре 14 дневния им работен срок за доставка изтича и не знам какво да правя. Не мога да се свържа с тях-не вдигат на номера от сайта им, не отговарят и на имейла и съм бясна. Буквално ми взеха здравето, толкова несериозно и некоректно отношение не отива на търговец с име. Още повече се изнервям, че изпуснах всякакви други намаления и ще бъда принудена да си взема столче с ненамалена цена #Cussing out #2gunfire

# 203
  • София, България
  • Мнения: 2 234
В Декатлон съм връщала обувки около 3 месеца след закупуването им - очевидно носени, защото им се скъса лепката - тя беше само една и те станаха неизползваеми. Хората ми върнаха парите без никакъв проблем.

И още нещо за Декатлоните - прави ли ви впечатление, че този в Подуене е много по-добре зареден, с по-богат избор от артикули и номера. В този на околовръстното никога няма необходимия размер, все точно моя номер е изчерпан, чак на моменти си мисля, че нарочно има някаква такава политика, за да насочат хората към другия магазин  Thinking

# 204
  • Варна
  • Мнения: 375
Политиката на Декатлон е такава,че имаш 30 дни да размислиш дали да задържиш или върнеш стоката,а освен това всичките им продукти са поне с 2г гаранция.

# 205
  • Мнения: 125
Привет!
Някой възползвал ли се е от офертата в Бюти зоун/ Дъглас на грим-палитрата от 50 лева (49.90лв.). Гледам, че върви тв реклама, но е толкова кратка, че нищо не се разбира  Grinning

# 206
  • София
  • Мнения: 1 864
За Galenic - получих днес мейл от аптеки Субра, че от 10 декември ще имат специални промоции в Парадайз мол. Аз си взимах от тях пролетта на 40% намаление, дано и сега направят добри отстъпки!

# 207
  • Sofia
  • Мнения: 16 451
   И аз го получих този мейл. Дано намаленията са добри. Peace Ще следя.

# 208
  • Мнения: 1 525
Момичета, търговците са длъжни да ви върнат парите, ако в определен срок ( не съм сигурна дали беше 14 или 30 - дневен, трябва да погледна) върнете стоката с етикета и представите касова бележка. Многократно съм връщала дрехи в H&M, тъй като много често пазарувам там и ми случва след импулсивна покупка да се прибера и да съжаля, че съм взела нещо. Никога не е имало проблем. На самата касова бележка го пише. Само бельо не може да бъде върнато или заменено.

# 209
  • Мнения: 50 929
Това е политика на магазина, не е по закон

Общи условия

Активация на акаунт