TECHMART - никога повече!

  • 5 209
  • 6
  •   1
Отговори
  • Мнения: 164
Здравейте! Преди няколко месеца в гр.Пловдив откриха магазин Техмарт. Впоследствие тръгнаха и реклами на въпросната верига и реших да поръчам от въпросния сайт два артикула на 25.11 (черен петък, -10%). Вчера (вторник) получих поръчката.
Единият продукт беше радио с usb http://www.techmart.bg/products/product_details/32733 . Включих го да се зарежда в лаптопа, радиото си работеше, но след няколко часа като го изключих и видях, че не работи отворих капачето на задната страна и видях, че няма необходимата литиева батерия (и друг път съм поръчвала същия модел, но от друг сайт). Писах им имейл за проблема, а те ми отвърнаха, че батерията е вградена и не ми трябва друга  ooooh! . След като им пратих снимка на празното гнездо с пластинки вътре, както и клип от ютуб, където ясно показват батерията, която се слага, ми отговориха да отида до магазина в Пловдив и там би трябвало да ми го заменят с радио с батерия (нали уж не му трябваше батерия newsm78 Outta Joint ). В магазина го нямат в наличност и им писах дали ще пратят батерия, радио и т.н....
Глас в пустиня! Звънях им на националния телефон, но все едно не съществува, дава някаква грешка.

Смятам да пусна жалба в КЗП. Приемам и други съвети.

А сега ще търся необходимата батерия (поне знам как изглежда), защото радиото е подарък за Коледа и идеята беше да не работи само на ток.

# 1
  • Мнения: 487
Просто се свържи с тях и съм сигурен че или ще ти върнат парите или ще го заменят.Грешки стават.

# 2
  • Мнения: 164
По всякакъв начин се опитах да се свържа с тях, но без успех. Писах им, че ще си търся правата и тогава ми се обадиха. Днес чакам да ми пратят ново радио. Да видим...

# 3
  • Мнения: 487
В крайна сметка винаги става така.Просто трябва да се свържеш с тях или да идеш на място и да хванеш управителя за ушите.Дано новото радио да е добре.

# 4
  • Мнения: 164
Пратиха ми ново...с батерия. Ура Crazy

# 5
  • Мнения: 1
Внимавайте фирмата умишлено изпраща счупени уреди с надеждата, че няма да направите предварителен преглед.

Получих тостер от тях, който беше изпотрошен по някаква причина и ми отказаха да го заменят, защото не била тяхна вината. Т.е. е моя, защото не съм си направил претенцията при доставка.

Държа да отбележа, че по опаковката нямаше никакви следи от транспортна щета, а кашонът видимо беше пътувал и отварян многократно. Явно разчитат на такива като мен, които ще пропуснат да си проверят съдържанието на пакета.

Тъй като не успях да се свържа с тях по телефона многократно, им написах рекламация. Тогава вече ми се обадиха, но само за да ми заявят, че рекламацията е неоснователна и да съм си чел техните правила..и нищо не могли да направят и че това било при тях ежедневие. Имам усещането, че разговарям продавач в olx, а не със супермаркет за техника.

Исках да напиша моето мнение и в Гугъл, но те умишлено за забранили опцията за даване на клиентски мнения в профила си. Сигурен съм, че затова има доста логична причина.

# 6
  • Мнения: 2
Повече нищо няма да купя от тях! Похарчих десетки хиляди лева за уреди при тях, докато най-накрая ми продадоха фурна за 1200 лв, която беше дефектна. Оказа се, че уредът никога не е бил в гаранция, тъй като гаранционната карта не е попълнена правилно и липсва стикер със сериен номер. От магазина отказват да поемат каквато и да е отговорност.

Общи условия

Активация на акаунт