Пети клас

  • 85 504
  • 734
  •   1
Отговори
# 300
  • София
  • Мнения: 1 087
Аз мога да разкажа какво е при Калоян (18 СУ, София) - 3 дена по 7 часа и 2 по 8 #Crazy при мен това дори и в гимназията не се е случвало!!! Натоварването е огромно за всички деца - вече 2 напуснаха класа, защото не издържаха... Учат японски и английски по 4 часа седмично, плюс всичко останало по МОН.
Синът ми има предимно 6, тук там някоя 5 (за съжаление по математика), но в клас нищо не разбира поради бясното препускане и за да не се избиваме вечер в къщи се наложи да тръгне на частни уроци по математика и български език (мислих да ги спестя до 7 клас, но уви Twisted Evil)

# 301
  • Мнения: 12 916
Аз мога да разкажа какво е при Калоян (18 СУ, София) - 3 дена по 7 часа и 2 по 8 #Crazy при мен това дори и в гимназията не се е случвало!!! Натоварването е огромно за всички деца - вече 2 напуснаха класа, защото не издържаха... Учат японски и английски по 4 часа седмично, плюс всичко останало по МОН.
Синът ми има предимно 6, тук там някоя 5 (за съжаление по математика), но в клас нищо не разбира поради бясното препускане и за да не се избиваме вечер в къщи се наложи да тръгне на частни уроци по математика и български език (мислих да ги спестя до 7 клас, но уви Twisted Evil)
Предполага се, че да учат японски все пак е решение на амбициозни родители Simple Smile защо после е ах и ох колко е натоварено  newsm78

# 302
  • Мнения: 4 188
Моята не е записала условието на една задача коректно, и голяма чудене и се чудим newsm78 Мераклии за помощ newsm78

# 303
  • Мнения: 12 916
Моята не е записала условието на една задача коректно, и голяма чудене и се чудим newsm78 Мераклии за помощ newsm78
За задачи винаги. Давай ако мога ще помогна.

# 304
  • София
  • Мнения: 1 087
duhi_puhi,
Японският въобще не е родителска амбиция, а профил от първи клас в 18 - то от много години Simple Smile
Бел Ами и аз мога да помагам за задача, но кажи кой е учебника или сборника.

# 305
  • Мнения: 12 916
duhi_puhi,
Японският въобще не е родителска амбиция, а профил от първи клас в 18 - то от много години Simple Smile
Бел Ами и аз мога да помагам за задача, но кажи кой е учебника или сборника.
Още повече Simple Smile у-щето го избира точно родителя, нали? Разбира се, че е нароварено. Но това не го прави и критерий за сравнение с нормално у-ще - каквото сигурно е на питащата по-горе.
Ако е с 3 езика и езда хептен  Laughing

# 306
  • Мнения: 4 188
Правоъгълен триъгълник със страни в съотношение 5:12:13. Разликата е 14 см. Намерете страните и периметъра. Второто изречение не схващам newsm78. Коя разлика е 14 см newsm78 Нещо не е записала добре newsm78

# 307
  • Мнения: X
Правоъгълен триъгълник със страни в съотношение 5:12:13. Разликата е 14 см. Намерете страните и периметъра. Второто изречение не схващам newsm78. Коя разлика е 14 см newsm78 Нещо не е записала добре newsm78
Вероятно е разликата между дължините на двата катета.

# 308
  • София
  • Мнения: 6 308
... Коментираха, че в 6 и 7 клас е доста по-спокойно от сегашния 5ти  ooooh!
Съмнявам се да е така. При подготовката за изпитите няма значение дали детето е учило материала в 5, 6 или 7 клас.

# 309
  • Мнения: 4 188
Правоъгълен триъгълник със страни в съотношение 5:12:13. Разликата е 14 см. Намерете страните и периметъра. Второто изречение не схващам newsm78. Коя разлика е 14 см newsm78 Нещо не е записала добре newsm78
Вероятно е разликата между дължините на двата катета.
Вероятно си прав, получи се. Наистина препускат с материала. Снощи задачи с процент, днес пропорции newsm78 #Crazy #Crazy #Crazy

# 310
  • Мнения: 1 812
duhi_puhi,
Японският въобще не е родителска амбиция, а профил от първи клас в 18 - то от много години Simple Smile
Бел Ами и аз мога да помагам за задача, но кажи кой е учебника или сборника.
Още повече Simple Smile у-щето го избира точно родителя, нали? Разбира се, че е нароварено. Но това не го прави и критерий за сравнение с нормално у-ще - каквото сигурно е на питащата по-горе.
Ако е с 3 езика и езда хептен  Laughing
"Питащата по-горе" съм сигурна, че може анализира получените мнения. Моята дъщеря е в гимназия, езиците за нея са английски и немски, а часовете​ са с цели два по-малко от училището​ с японски Simple Smile При повечето​ деца повечето​ оценки са отлични, въпреки натоварването. Имам съвсем преки, ежедневни наблюдения при "нормално " училище​, което даже е предпочитано сред "нормалните" училища. Натоварване почти няма, оценки при децата в общия случай трагични от моя гледна точка. На децата не им пука, родителите са по течението. Разпрострях се по повод амбициозните родители.

# 311
  • Мнения: 12 916
Тамън по течението: непукистичното или амбициозното Simple Smile
Нормални не останаха  Laughing

По темата с натоварването - в момента правим схема с ротационен превключвател по трудово за утре  Mr. Green Детето си го прави, добре че ми е ел.-грамотно - баща му го няма, а аз най-много да светна като крушка ако пробвам да помагам  Crazy

# 312
  • София
  • Мнения: 1 087
Признавам, че аз избрах японския език, но не от "болни родителски амбиции", а защото освен езика много се занимават с японската култура, имат прекрасни празници (последно в неделя бяхме в Южния парк на Ханами - празник на цъфналата вишна) и т.н.
В случая броят на часовете е избран от училищното ръководство и е точно на максимума часове, спуснати от МОН -ЗУЧ, ФУЧ и ИУЧ. За мен не броят часове е от значение, а програмата, която явно е безумно направена, щом всички уроци за упражнение се дават за домашно през ваканциите...

# 313
  • Мнения: 5 027
Според мен нищо не правят с тези реформи, системата не е е променила към добро от времето, когато аз бях ученичка, даже напротив сега е много по зле.
Има толкова успешни чужди модели, които могат да се копират...
Претоварването с излишен материал и препускането без затвърждаване не води до научаване.
Това оеднаквяване на критериите за всички деца при това, че всяко дете е съвсем различно от другото, едва ли някога ще отпадне. Ако на едно дете му стига 30 мин, да реши 10 задачи, на друго не...защото хората са различни. Не става дума само за време. Дори при нас възрастните в службата е пример. При еднакъв положителен резултат, два души стигат по различен начин до него т.е. за едно дете може да не е натоварващо да научи 5 различни предмета всеки ден, за друго да е голяма мъка.
Самите учители, които постоянно претендират за уважение, ами нагледах се и се наслушах на "педагогическо майсторство".
Както и да е живеем в това и точно заради това идва и агресията в училище, заради превишени изисквания които не отговарят на индивидуалността и нуждите на конкретното дете.
Затова съм на принципа колкото може, когато го видя, че изпушва просто спираме, колкото научил толкова. Предпочитам да е здрав.

# 314
  • нейде там, където ....
  • Мнения: 5 461
... Коментираха, че в 6 и 7 клас е доста по-спокойно от сегашния 5ти  ooooh!
Съмнявам се да е така. При подготовката за изпитите няма значение дали детето е учило материала в 5, 6 или 7 клас.

Точно обратното - има голямо значение дали е учило в 5-ти и 6-ти клас и продължава да го прави в 7-ми. Ако е било така, то подготовката за изпитите се свежда предимно до свикване с формата и работа за време.  Peace

При нас най-вероятно не стигат часовете за упражнения по предметите, защото други родите се оплакват. Конкретно за моето дете - за първи път тази година системно домашните са готови, когато се прибера от работа. Успехът се повиши. Събота и неделя преговаря набързо разказвателните предмети, защото в понеделник имат география, история, ЧП, литература + език и математика за разкош. Правят проекти, изпитват ги писмено, но не само с тестове.

Обучение, което отговаря на индивидуалността и нуждите на всяко едно дете се получава само при домашно образование. В клас с 20+деца - все някой родител ще смята, че детето му е ощетено и недообгрижено.  Peace

duhi_puhi, превключвателя е по ДТП, нали? Благодаря за напомнянето, аз все го пропускам като предмет и дори не знам какво правят по него сега. newsm78

Общи условия

Активация на акаунт