Пазаруване от Amazon - тема №60

  • 86 996
  • 762
  •   1
Отговори
# 165
  • София
  • Мнения: 9 850
Поръчах Кенууд кухненска машина, около 30кг, обемист кашон, от италианския ВИП през 2014г. Дойде с UPS, без никакви забележки. Не съм плащала нищо за доставката, защото продукта беше около 600Е. Доставката от ВИП-овете е безплатна за продукти на стойност над 100Е.
Подобни обемни неща обикновено ги пращат с куриер, ако не се лъжа, но кой ги знае какво ще ги прихване точно за твоята поръчка...

# 166
# 167
  • София
  • Мнения: 710
Още си чакам сутиените на Триумф от испанския buyvip.... Няма проследаващ номер, но са писали, че ще дойдат на 24ти - да видим....... Crossing Arms

# 168
  • Мнения: 1 694
Мебели и други по-обемни неща (фитнес уреди например) при достигане до стъпка „Плащане" ги маркират в червено. Пише, че не се доставя извън Испания. Даже един нищо и никакъв батут, който тежи малко, не го пускат.
Обаче един офис стол можеше. Та си пробвайте за всеки конкретен артикул.

# 169
  • София
  • Мнения: 2 467
За испанския Buyvip пише, че не се изпращат извън Испания продукти над 31.5 кг. или със сума на трите размера надвишаваща 250 см.
Скрит текст:
Productos voluminosos o pesados

Consideramos que un producto es voluminoso o pesado si cumple con cualquiera de estas dos condiciones:
     
Su peso es superior a 31,5 kg, o

   
Dimensiones máximas: la suma de las tres dimensiones (ancho/alto/largo) es igual o superior a 250 cm.

Estos productos solo pueden entregarse en España peninsular.

# 170
# 171
  • Мнения: 749
Момичета, на мен са ми отказали поръчката със зеления чай. Sad
https://www.amazon.co.uk/gp/product/B01GNAO5EW
При вас как е?

# 172
  • Мнения: 1 703
Момичета, на мен са ми отказали поръчката със зеления чай. Sad
https://www.amazon.co.uk/gp/product/B01GNAO5EW
При вас как е?

При мен е Shipping today. Но... не е късно да се промени (пу да не чуят амазонците!) Confused

# 173
  • Мнения: 1 411
И моите чайове са отказани поради грешка в цената  Confused

# 174
  • София
  • Мнения: 1 163
Момичета, на мен са ми отказали поръчката със зеления чай. Sad
https://www.amazon.co.uk/gp/product/B01GNAO5EW
При вас как е?

И аз имам мейл с отказ.

# 175
  • на Мелмак
  • Мнения: 12 046
Зимно яке , с добри отзиви и много добра цена :
https://www.amazon.co.uk/dp/B015NANX0K/ref=dra_a_rv_ss_ho_xx_P12 … mp;th=1&psc=1

# 176
  • Мнения: 3 007
Аз зеления чай въобще не успях да го поръчам, тъй като и на последна стъпка ми даваше висока цена, а иначе си ми даде отметка че съм "купила ваучър"  Tired Confused Sad

# 177
  • Мнения: 1 703
Аз зеления чай въобще не успях да го поръчам, тъй като и на последна стъпка ми даваше висока цена, а иначе си ми даде отметка че съм "купила ваучър"  Tired Confused Sad

Аз го поръчах с около 100-на упражнения поради същата причина - все не стигах до никаква цена с отстъпка. Накрая хич и не разбрах как стана така, че ми изчисли отстъпката.

# 178
  • Варна
  • Мнения: 1 608
Момичета, мисля да върна маратонки от английския Амазон в 30-дневния срок. Следвам стъпките, но не ми дава да сменя адреса на превозвача с БГ адрес. Като опции ми дава само английските адреси, които съм въвеждала в акаунта си. В полето за причина за връщане пиша, че искам да върна от България, но по-нататък не ме пуска да го променя... Какво следва да направя? Пробвам и през бутона за връщане и през формата за контакт ->  връщане на продукт.
Свържи се с Амазон и им обясни ситуацията. Питай дали ще ти поемат пощенските от БГ. Не са длъжни, но в някои случаи ги поемат. Те ще ти генерират и друг етикет.
Така, отговориха ми, че ще поемат пощенските, да пратя бележката на мейл. Знам че трябва да напиша колко излиза в паунди... Обаче не са генерирали етикет, само в писмото са дали адрес където да пратя пакета. Пиша си саморъчно адреса, пращам го и чакам, нали така?
Извинявайте за тъпите въпроси. За втори път връщам нещо, първия път системата някак си ми даде етикет, даже не помня какво точно направих тогава...

П.П. Замислих се, как ще разберат, кой връща и по коя поръчка, след като нямам етикет и бар код???

# 179
  • София
  • Мнения: 2 467

Така, отговориха ми, че ще поемат пощенските, да пратя бележката на мейл. Знам че трябва да напиша колко излиза в паунди... Обаче не са генерирали етикет, само в писмото са дали адрес където да пратя пакета. Пиша си саморъчно адреса, пращам го и чакам, нали така?
Извинявайте за тъпите въпроси. За втори път връщам нещо, първия път системата някак си ми даде етикет, даже не помня какво точно направих тогава...

П.П. Замислих се, как ще разберат, кой връща и по коя поръчка, след като нямам етикет и бар код???

Да, напиши адреса на ръка и сложи копие от поръчката в кашона.

Общи условия

Активация на акаунт