Пазаруване от Amazon - тема №60

  • 86 981
  • 762
  •   1
Отговори
# 210
  • Пловдив
  • Мнения: 3 856
 Ние няма как да знаем.Но често се е случвало да ги възстановят ,ако прайма не е ползван.

# 211
  • Мнения: 15
благодаря ви утре ще се питам да и пиша и да обясна че съм го активирала по погрешка #2gunfire Cry

# 212
  • Popovo
  • Мнения: 1 736
Нещо за тази марка якета-b.young  да знаете?  Thinking
Че и никакви отзиви няма за това яке. Crossing Arms

https://www.amazon.de/gp/product/B01DDOPGKI/ref=ox_sc_act_title_ … mp;th=1&psc=1

# 213
  • Бургас
  • Мнения: 2 265
а дали ще ми възстановят парите?


Скоро ползвах безплатния Прайм, мислех както в немския след преключването няма да ме таксуват, но Не. Следвах стъпките от 1-ва страница и се отказах от абонамента, след 3-5 дни сумата цялата (не бях ползвала прайма след периода) ми бе върната по картата  Peace.

# 214
  • Пловдив
  • Мнения: 2 877
Да ми препоръчате осветителни тела и аксесоари за баня?

# 215
  • Бургас
  • Мнения: 2 265
Нещо за тази марка якета-b.young  да знаете?  Thinking
Че и никакви отзиви няма за това яке. Crossing Arms

https://www.amazon.de/gp/product/B01DDOPGKI/ref=ox_sc_act_title_ … mp;th=1&psc=1

Яке нямам на марката имам блузи с къс и с дълъг ръкав и една дънкена пола, не са лоши като качество  Peace

# 216
  • при моите любими
  • Мнения: 2 875
здравейте
по някакъв начин съм активирала прайма за 1 година и са ми изтеглила 79 паунда  дали е възможно да се откажа и да ми върнат парите.благодаря ви


На мен скоро ми се случи същото. От профила си се отказах от абонамента и след няколко дни ми възстановиха сумата. Имаше разлика от 2-3 евро, но това се получи, защото бях използвала прайма. Всичко ще е наред и ще ви върнат сумата.  Peace

# 217
  • Мнения: 3 213
И аз се отказах от прайма през профила ми и сумата беше възстановена.

# 218
  • Мнения: 6 389
но тъй като доста от Вас споделят, че връщането до Германия е базплатно, без значение къде е доставена пратката, реших да се пробвам (по - скоро , за да се убедя, че не винаги е така Simple Smile

Ние всъщност точно преди няколко поста уточнихме, че от безплатното връщане могат да се възползват само хора, чиито пакети са доставени от Амазон Германия и немския Амазон ВИП на български адрес.

Ако се върнете да почетете назад, ще видите, че има и други твърдения по въпроса.

Сигурно сте права. Като повечето неща в България и за това все още няма ясни правила. Аз от 2 години поне връщам безплатно. Защо просто не пробвате да разпечатите етикета за безплатно връщане до Германия, който системата в немския Амазон ще ви генерира? Принципът е такъв, че пакетът пътува безплатно между България и Германия заради споразумението между пощите, а в рамките на Германия пътува безплатно заради баркода, който немският търговец е генерирал. Това вероятно означава, че без проблеми би трябвало да може да ползвате и немския етикет.
Няма такова нещо. Питано и проверено. Amazon не участват в програмата на DHL и съответно безплатно връщане от България до Германия няма!
Или има промяна и си пробвала това, което пишеш?

# 219
  • Мнения: 1 503
Във връзка с чайчетата получих това писмо
Скрит текст:

Thank you for placing your order of our Matcha Green Tea.

As you know there was a huge discount applied to the order, unfortunately the discount was placed onto the product in error. We are reaching out to all of our very valued customers who made a purchase using this discount code asking for their help and understanding.

We are a Superfood company dedicated to making an impact in the world, so for each Matcha sold we donate 2 nutritious meals to children living in desperate poverty in the Philippines. We have created this superfood brand to make a huge impact in the world, we want to end child hunger and malnutrition as well as serve our customers here in the UK. With that being said, this error will cost our brand 1000's of pounds and will have a massively damaging effect on the impact we have for our We Feed Forward mission. We are absolutely devastated this error has occurred and we hope to recover some of the losses.

Please can you help us, I am reaching out today to ask if you would mind cancelling your order for the 7 units ordered using the discount code. We understand this is a lot to ask, and know the 95% discount was a brilliant offer, to then be taking away from you. I really hope you understand why we have asked you, and the impact your support can have on our mission. You can view our mission details on social media or at our website, it is a very worthy cause.

If you are able to cancel the order please respond to this message and I will send you the details on how to cancel.

Thank you so much for reading, and I hope to hear from you soon.

Regards,

Kimberley
Co-Founder
Писах и на дамата, тя на свой ред ми отговори
Скрит текст:
Order ID 203-5597432-0237119:
7 of Be Love Body - Organic Matcha Green Tea Powder For Teas, Lattes, Baking & Smoothies (Or Any WayThat Makes You Happy) - For A Healthy & Sustained Energ [ASIN: B01GNAO5EW]

------------- Begin message -------------

Thank you so much for your reply. I am so grateful for your response, it is customers like yourself that fill our heart with love!

Please follow the steps below to complete the returns process. Please accept our sincere apologies for causing you this inconvenience.

When your items have been delivered:
Log into your Amazon UK account
Hover the cursor over ‘Hello ххх’ Your Account on the right hand side of the screen
Select ‘Your Account’ from the drop down menu that appears
Select ‘Your Orders’ from the list
Locate the Be Love Body Matcha Green Tea order from the available orders
Select ‘Return Item’ from the buttons available
Follow the steps amazon provide in the return process
Please email us here to confirm the return process is in progress

Следвах инструкциите, но стигам до там, че да върна чая по куриер след като го получа. Мен много ме съмнява превозвача да иска да се занимава с моите проблеми, затова ако има вариант да не бъде доставен, а той още не е да ми помогнете. Има ли вариант да откажа доставката?

# 220
  • София
  • Мнения: 3 404
Аз също поръчах чая. Изпратен е, но имам съвсем различно писмо.
Скрит текст:
Hey Vanian,
My name is Kimberley and I would like to personally thank you for choosing us.
We know you have found the perfect Match-a (I couldn't resist).
Your trust means the world to us, and we are 1000% committed to keeping our promises to you our customers, and also the children we feed.
To see how your purchase will feed a child 2 nutritional meals, see the attachment on this email.
Oh yeah and be sure to grab your free gift when your Organic Matcha arrives (just follow the instructions on the label), we know you're gonna love it.
I will be in touch in a few days to know your thoughts. In the meantime, if there is absolutely anything I can help you with then reply to this email and I will personally pick it up.
Sincerely
Kimberley O'sullivan
Co-Founder Be Love Body
P.S. Our whole team here at Be Love Body absolutely LOVE serving you, so please never, ever, ever hesitate to reach us for absolutely anything. We mean it!

Reply To This Email to Contact Us Directly!

# 221
  • Мнения: 5 833
Според мен не е редно да притесняват хората с мейли. Ако имат изисквания,да си ги оправят преди пускане на поръчката и да ги отказват овреме.  Crossing Arms

Сийка* ,пробва ли да препратиш писмото на Амазон?Може да е некоректен търговец?

 И аз имам писмо в спам-папката.Уж от продавачите на чай. Адресът е подателя странен.Че и прикачен файл има.Не мисля да го отварям.

Вместо чай дали няма да пием една студена вода  Laughing


Последна редакция: пн, 16 яну 2017, 23:35 от Трапезица

# 222
  • София
  • Мнения: 1 479
Момичета, според мен тия са притеснителни....ако получа подобно писмо ще го препратя към Амазон за съвет и да видят за какво става въпрос  Peace

# 223
  • Мнения: 1 503
На мен ми стана съвестно, може би е станала някаква грешка с тия чайове, така или иначе не са ми толкова необходими. Направих Return Requested, дано да съм успяла.

# 224
  • Мнения: 5 833
Ето къде/как може да се докладва за съмнителни мейли
Скрит текст:
Най-отдолу-HELP
 Browse Help Topics
Other Topics & Help Sites
Security&Privacy

 Security & Privacy › E-mails from Amazon›
Report a Suspicious E-mail

We take phishing and spoofing attempts on our customers very seriously. If you receive an e-mail that you think may not be from Amazon, please report it to us by sending the e-mail to stop-spoofing@amazon.com.
To report a suspicious e-mail:

    Do one of the following:
        Open a new e-mail and attach the e-mail you suspect is fake.

        Note: Sending this suspicious e-mail as an attachment is the best way for us to track it.
        If you can't send the e-mail as an attachment, you can forward it.
    Send the e-mail to stop-spoofing@amazon.com.

Note: Amazon can't respond personally when you report a suspicious e-mail to stop-spoofing@amazon.com, but you may receive an automatic confirmation. If you have security concerns about your account, please contact us using the Contact Us button.


Моля,тези,които вече така или иначе са отворили писмата,препратете ги към мейла на амазон. Продавачът е нов с малко отзиви.

Последна редакция: вт, 17 яну 2017, 08:48 от Трапезица

Общи условия

Активация на акаунт