LA REDOUTE.FR - 231

  • 77 350
  • 563
  •   1
Отговори
# 435
  • Бургас
  • Мнения: 1 924
От ла редут са ми отговорили в месинджър, че ще изпратят случая към финансовия отдел и до 24.10 ще се свържат за подробности.

# 436
  • на 90 км от морето
  • Мнения: 298
Момичета, а защо не проверите в ПП акаунтите си дали имате абонамент за автоматично плащане към ЛаРедут?! Аз си проверих акаунта и канселирах автоматичното плащане.
Имам 1 поръчка, за която дълго време сумата беше Пендинг. Изтеглена е на 11.10., но 2-ра сума не ми е теглена.

Интересно ми е само, как се е отбелязало плащането да стане автоматично като аз не съм потвърждавала такова нещо. Pensive

# 437
  • Варна
  • Мнения: 19 177
Момичета, а защо не проверите в ПП акаунтите си дали имате абонамент за автоматично плащане към ЛаРедут?! Аз си проверих акаунта и канселирах автоматичното плащане.
Имам 1 поръчка, за която дълго време сумата беше Пендинг. Изтеглена е на 11.10., но 2-ра сума не ми е теглена.

Интересно ми е само, как се е отбелязало плащането да стане автоматично като аз не съм потвърждавала такова нещо. Pensive

 Peace Благодаря! И при мен имаше съгласие за автоматично плащане към Ларедут, без да съм давала такова.
Отказах го, докато не са ми изтеглили още веднъж сумата, че чакам една поръчка. Mr. Green

# 438
  • Sofia
  • Мнения: 10 995
Това писах по-горе, плащането е автоматично, проблемът е, че едно плащане е минало.
Иначе и аз го махнах.
Преди години пак имаше такъв проблем, тогава писах на Ларедут и го оправиха.

# 439
  • Карлово
  • Мнения: 5 366
Нещо не го откривам откъде се маха автоматичното плащане.
Малко помощ, моля.

# 440
  • Варна
  • Мнения: 19 177
Нещо не го откривам откъде се маха автоматичното плащане.
Малко помощ, моля.

Payments - Manage your automatic payments

# 441
  • Sofia
  • Мнения: 10 995
До Logout в Settings.

# 442
  • Мнения: 5 859
от търговеца ли зависи,или е настройка автоматична на пейпал? С други сайтове случвало ли се е?

# 443
  • Sofia
  • Мнения: 10 995
От търговеца.
Иначе получих отговор от Ларедут
Здравейте, съжалявам за ситуацията, просто пуснах молба до финансовата служба за двете събрани суми и ще се свържете с вас на 0678906443 от 25/10 за потвърждение на възстановяването на сумата. Остава на разположение. Много приятен ден за вас. Чахразад / La Redoute.

# 444
  • Мнения: 4 447
Момичета, а защо не проверите в ПП акаунтите си дали имате абонамент за автоматично плащане към ЛаРедут?! Аз си проверих акаунта и канселирах автоматичното плащане.
Имам 1 поръчка, за която дълго време сумата беше Пендинг. Изтеглена е на 11.10., но 2-ра сума не ми е теглена.

Интересно ми е само, как се е отбелязало плащането да стане автоматично като аз не съм потвърждавала такова нещо. Pensive
При плащане с пейпал излиза такова съобщение, поне първия път. И пише, че се съгласяваш ако има промени нещо си да си изтеглят пари (с преводача си го преведох)
И естествено дим да ме няма, платих с карта.
Вероятно сте се съгласили без да знаете, сега трябва да откажете това разрешение в пехпал.

Ей, събрахме се пак! Simple Smile
Поръчах с кода  15/15 (огромно благодаря) и бд до БГ.
Сега търся кодчета, но по-изгоднички ако има. Старите тука май на 10/49 не се радваме особено, макар липсата на % и бд да си  е много ок.
Успешни покупки на всички!

# 445
  • Варна
  • Мнения: 259
Здравейте, заляха ме едни прекрасни спомени Innocent . Обаче имам проблем, от всички акаунти само един е действащ - вкарах няколко продукта за проба и при посочване на адреса ми излиза съобщение, че не доставят да посочената страна (България) да съм си изберяла от списъка страна, а аз от там съм я избрала Confused Някой може ли да помогне?

# 446
  • Мнения: 1 098
Мммм даааа... И на мен са ми дръпнали два пъти сумата Sad. Може ли да споделите кака се повдига дуспут в ПП (нямам време да чета) 10х!

# 447
  • Варна
  • Мнения: 7 114
От търговеца.
Иначе получих отговор от Ларедут
Здравейте, съжалявам за ситуацията, просто пуснах молба до финансовата служба за двете събрани суми и ще се свържете с вас на 0678906443 от 25/10 за потвърждение на възстановяването на сумата. Остава на разположение. Много приятен ден за вас. Чахразад / La Redoute.

Как се свърза с тях? Аз нещо не се ориентирам на сайта.

# 448
  • Мнения: 4 447
Здравейте, заляха ме едни прекрасни спомени Innocent . Обаче имам проблем, от всички акаунти само един е действащ - вкарах няколко продукта за проба и при посочване на адреса ми излиза съобщение, че не доставят да посочената страна (България) да съм си изберяла от списъка страна, а аз от там съм я избрала Confused Някой може ли да помогне?
Излез от акаунта и пак влез.При мен това помогна.

Мен пък ме притеснява това, че трябваше да оставя френски телефон за контакт, още от превозвачите.
И не знам как ще ме дирят тук DHL.

# 449
  • Мнения: 1 123
Ще звъниш всеки ден в офиса на DHL и ще питаш дали има пратка на твое име.

Общи условия

Активация на акаунт