Авторът дори и да се премести, проблемният колега ще продължава да работи с клиенти, а те ще трябва да го търпят. За това най-уместно е да се говори шефа, или дори с някой клиент, който да потърси контакт с шефа и да му обясни, че условията на обсужване не са нормални. Ако оплакването идва от лиент може шефът да се трогне.
Нямате ли книга за мнения от клиенти? (не знам точно как се казва).
Аз имах такъв учител в гимназията, който не вонеше, не смърдеше ами.....още не са измислисли подходящ глагол, за да се опише.
До тогава не знаех какво е буквално да ти се повдига от миризма на човек
Идеята ти е много добра.
Авторке, ако познаваш някои от клиентите и имате книга за оплаквания, вземи ги помоли да се оплачат от смърдящия колега Или директно с него да говорят.