Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Какви са основните теми, обсъждани във форума?
Какви са основните предизвикателства, пред които са изправени родителите във форума?
Какви са разликите между програмата на предучилищна група в училище и в детска градина?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Какви са основните теми, обсъждани във форума?
-
Какви са основните предизвикателства, пред които са изправени родителите във форума?
-
Какви са разликите между програмата на предучилищна група в училище и в детска градина?
-
Какви са препоръките за избор на учител или училище?
-
Какви са изискванията за прием в първи клас в училища 125, 118, Шилер и Луис Каръл; както и 81, 144, 39, 40 СОУ и 56 СОУ в София?
, задачи с две неизвестни и т.н трябва ли да се примиряваме с това безумие и да притискаме децата още от първата година в училище. Сега си обяснявам защо гимназистите масово не знаят таблицата за умножение или не могат да смятат без калкулатор. Защото в първи клас вместо "бакалски" сметки до 20, са ги учили на алгоритми, но не са имали родители математици, които да им висят над главите по цели нощи. Учили са звукови модели, вместо да се учат да разказват и преразказват. А географията им е тъмна Индия. И не омаловажавам труда на учителите, най-малкото на началните. Добрият учител, ще постави основите и без безумни домашни, отнемащи уикенда на децата, и без безброй помагала. 