Пазаруване от Enzo.bg и Parfimo.bg - 9 тема

  • 140 590
  • 724
  •   1
Отговори
# 660
  • Мнения: 2
Здравейте. Това е първият ми пост в този форум. Видях, че тук има обширна тема за онлайн магазина enzo.bg     Т.к. сериозно се усъмних в този сайт, реших да се регистрирам и да споделя с вас моите съмнения.
Направих поръчка на медицинска козметика от enzo.bg. Реших да се обадя за да ми потвърдят, че са обработили поръчката и че всичко е ОК. При молбата ми да изпратят продуктите до офис на Спиди с опция за преглед, те категорично ми отказаха с обяснението, че в общите условия не предлагали такава опция и че имали друга политика на фирмата за рекламация. Това е супер съмнително. По този начин са ме лъгали преди време от друг сайт - получих стока, която не бях поръчвал, но това го разбрах едва след като бях платил и отворил пакета. Наложи се да сезирам КЗП и от там ми отговориха, че са санкционирали онлайн магазина с цялата тежест на закона, а с издаденото от тях становище можех да съдя фирмата за да си върна парите. В случая се обадих повторно на enzo.bg и анулирах поръчката. Предпочитам да платя 15 -20 лв над тяхната цена, но да си купя медицинската козметика от сигурно място, което не буди съмнения.

Последна редакция: пн, 21 авг 2017, 12:28 от joro72_plovdiv

# 661
  • София
  • Мнения: 1 936
Работят само със Спиди, да. Няма опция преглед. Но два пъти правя рекламация и ми връщат парите без проблем. Коректни са. Такава си им е политиката за пращане и рекламация наистина.

# 662
  • Мнения: 2
Работят само със Спиди, да. Няма опция преглед. Но два пъти правя рекламация и ми връщат парите без проблем. Коректни са. Такава си им е политиката за пращане и рекламация наистина.
Да, грешката е моя за куриерската фирма и я поправих. Просто обикновено ползвам Еконт и по инерция съм написал тях. Има една поговорка - парен каша духа. Затова предпочетох да не рискувам. В крайна сметка е важно хората да знаят за липсата на опция за преглед - това би спестило евентуални главоболия на купувача в случай на проблем с поръчката.

# 663
  • Мнения: 1 187
Ако се съмняваш може да направиш клип на отварянето на пакета. Работи безотказно и при счупена/повредена стока.
Иначе за enzo гарантирам, не правят проблем

# 664
  • Мнения: X
Това е супер съмнително.
И кое му е съмнителното?
От толкова поръчки от Ензо и все многоредови нито веднъж не съм имала липса,несъответствие,счупено,смачкано,разлято или негодно,което да налага рекламация и връщане.А и да има нужда от такава,има си закон за он-лайн търговията,който  дава право на рекламация при съответнте условия.
Понеже почти всичко пазарувам по интернет,само два пъти съм имала случай изпращачът да е отбелязал опция за преглед и то поради изричното условие на самия продавач в момента на продажбата-става дума за сл. очила и обувки.Дори при обувките не се възползвах от опцията за преглед ,а ми бяха изпратили друг цвят,обадих се,върнах ги за тяхна сметка и пак за тяхна ми изпратиха моя цвят.Всички останали сайтове,които ползвам за поръчки на какво ли не ,не са имали опция за преглед,което не е причина да не поръчвам след като имам възможност по закон как и в какъв срок да върна стоката или направя рекламация.
И изобщо тази тема напоследък стана неприятна за четене от всевъзможни истерични изцепки на случайни потребители на тема защо да не пазаруваме от двата сайта,отколкото да е полезна на наистина пазаруващите.

# 665
  • София
  • Мнения: 714
Аз съм доволна от Енцо. Само ме дразнят със застраховката и доставката. Пускат промоция с безплатна доставка за супер скъпи продукти.
Искам да ви питам, знаете ли от къде другаде може да си закупя или поръчам парфюми малки разфасовки?
Като тези от 5мл. https://www.enzo.bg/order-multistep.asp

# 666
  • Мнения: 4 042
Цитат
И изобщо тази тема напоследък стана неприятна за четене от всевъзможни истерични изцепки на случайни потребители на тема защо да не пазаруваме от двата сайта,отколкото да е полезна на наистина пазаруващите.
И мен в началото ме гонеше някаква параноя, но ми мина. Нормално е да питат такива неща хората. Първите поръчки като получавах, посрещах куриера с нож  Grinning, че да отворя кашона на място и да видя дали няма щети. Да се смееш ли или да плачеш - не знам, но то хем от една страна тук обменяме опит уж за да сме спокойни, хем тази фикс-идея, че ще ми дойде нещо потрошено, омазано и пр. и няма да ми го вземат обратно, ме прихвана и мен прочитайки темата. Вече след много повече поръчки онлайн от различни сайтове категорично мога да заявя, че Ензо са може би най-безупречни с опаковането. То фолио с балончета, то чудо да видиш - направо яйца могат да транспортират  Simple Smile Единственият им проблем според мен е маркетинговата политика. Но откъм продукти, опаковка, а както чета и при необходимост от рекламация - грешка нямат.

Последна редакция: пн, 21 авг 2017, 23:15 от Тъмнозелена

# 667
  • До сърцето...
  • Мнения: 5 231
Искам да ви питам, знаете ли от къде другаде може да си закупя или поръчам парфюми малки разфасовки?
Като тези от 5мл. https://www.enzo.bg/order-multistep.asp

geryger, дала си линк към твоята кошница и се отваря началната страница на Енцо.


....
И изобщо тази тема напоследък стана неприятна за четене от всевъзможни истерични изцепки на случайни потребители на тема защо да не пазаруваме от двата сайта,отколкото да е полезна на наистина пазаруващите.

Абсолютно съм съгласна.

# 668
  • София
  • Мнения: 2 512
Определено зауважавах Ензо за бьрзата им реакция и адекватното поведение. Наскоро бях свидетел на ново пращане на разтекла се мостричка и извинения, без никакви проблеми Peace

# 669
  • Мнения: X

И изобщо тази тема напоследък стана неприятна за четене от всевъзможни истерични изцепки на случайни потребители на тема защо да не пазаруваме от двата сайта,отколкото да е полезна на наистина пазаруващите.

Напълно подкрепям. С допълнението, че не само случайни, но и редовни потребители генерират такава истерия. И определено има кой да им се води по акъла.
За толкова години пазаруване от Енцо нямам изпратено менте, сгрешена поръчка, такава с изтекъл срок или счупена.
Липсата на преглед не ме касае, след като имам безпроблемно връщане без обяснения. За счупени и липсващи стоки се прави протокол на място в Спиди.
Истерията с ментетата пък е направо плашеща, все едно живота си залагат някои потребители, едни колебания - да поръчам или не, едни терзания. Като не ви хареса или се съмнявате, връщате и готово. В Енцо се връща за тяхна сметка, т.е. без допълнителни разходи.

Ама вече съм спряла да убеждавам когото и да било, защото все ще се намери някой индивид, който да ми се изрепчи просташки. Даже, че съм служител на Енцо са ме обвинявали.

Мен ме дразни доставката им, скачащите цени, липсата на кодове и отстъпки за лоялни клиенти, но пък в крайна сметка, има и други алтернативи за пазаруване.

# 670
  • София
  • Мнения: 714
Радика
Не мога да отворя продукта седи заедно с всички други разфасовки.
https://www.enzo.bg/paco-rabanne/lady-million-parfjumna-voda-za-zheni/
става въпрос за 5мл.
изглежда така
https://i.notino.com/view/odstrik/odstrik5ml__8.jpg

# 671
  • София-Младост
  • Мнения: 23 386
Радика
Не мога да отворя продукта седи заедно с всички други разфасовки.
https://www.enzo.bg/paco-rabanne/lady-million-parfjumna-voda-za-zheni/
става въпрос за 5мл.
изглежда така
https://i.notino.com/view/odstrik/odstrik5ml__8.jpg
И двете на снимките са за директно пръскане...ако правилно разбирам въпроса.

# 672
  • Мнения: 516
Много съм ядосана от parfimo,супер нагли,миналата седмица поръча около 12-13 неща.След като го направих,те още бяха налични в сайта ми,потвърдих поръчките им,всичко точно.След 2 дена ми звънят и се почва...това няма да дойде,това няма да дойде,това го няма в склада и не знам си какво също и аз им казах,че отказвам всички други поръчки...последва отговор...ама,ама...не знам си какво и аз им ,казах,че това е решението ми.Днес ми звънят...останалите ви продукти са пристигнали,какво да правим...отговорих същото,при което се почна,то не може така,ние сме ги поръчали,те са при нас,бля бля,моят отговор съответно беше същият,че докато не си оправят системата(не е нещо кой знае колко сложно,да направиш така,че като нещо се поръча,да изчезва от сайта им),няма да взема нищо от тях.Щели да внимават с мен и друг път съм го била правила този номер....потрес.Винаги с тях проблеми,при положение,че имам над 30 поръчки от тях,че дори и повече,не мисля,че трябва да ми говорят така,като съм в правото си.Аз поръчвам някакви нужни неща и другите ги добавям,за да не са 4-5 продукта само и като ми кажат,че тях ги няма,нормално да откажа и другите,като не са ми на първа нужда.Идвали са ми грешни продукти,бях поръчала няколко парфюма,плащам пратката,отварям вътре,2 лака и една пила...и пак се почват разправии.Поръчвам Juicy Couture Gold...отварям вътре,те ми пратили la la(не познават и продуктите),womanity,с липсващи 10мл,крем с изтекъл срок на годност на biotherm(който разбрах ,че е такъв след като го бях пуснала в темата за размяна и една потребителка ми каза,иначе нямаше да обърна внимание,а вече беше минал срокът за връщане)...Вярно,имат интересни продукти понякога,но това тяхното прекрачва всякакви граници.Извинявам се за дългия пост,просто съм афектирана...

# 673
  • София
  • Мнения: 2 512
ruirana, абсолютно те разбирам и се ядосваш с правото  Peace Наистина напоследък доста гафове се чуват за този сайт, най-вече арогантното им отношение и то в случаите, когато точно те са виновни. Не знам, по какъв начин искат да се налагат на пазара с това несериозно отношение към клиентите си. Лошото е точно това, че за съжаление ние в България нямаме достъп до много от продуктите, които при тях се предлагат понякога, и то на доста конкурентни цени. Но само с това не вярвам да просперират много добре.

# 674
  • Мнения: 1 187
На мен също ми се случи с парфимо да ми изпратят shiseido глос с изтекъл срок на годност, a понеже не им е за първи път да изпращат такива продукти и спрях да поръчвам от там.

Общи условия

Активация на акаунт