ЧОУ Света София- мнения и сравнение с ДУ

  • 47 099
  • 221
  •   1
Отговори
# 60
  • София
  • Мнения: 1 228

- Подбраната среда от съученици, които са все деца на родители с възможности, също не е предимство, а по-скоро недостатък.



Бяхте ме спечелили до болднатото и на подчертаното ме изгубихте. Вярно, че като % от всички ученици в ЧУ е по-вероятно да срещнеш детенце на известен родител от хай-лайфа или някой с богат татко. Но това е все едно да сравняваш %-та ЧУ на фона на всички ДУ в държавата.

Общите ви представи за контингента в ЧУ е много неверен. Личен опит с две ЧУ.

Както казах, имам много приятели с деца в ЧУ, да не кажа повечето. От един "ранг" сме. Обикновени хора с нормални финансови възможности що-годе. Не съм имала предвид хай-лайфа или наистина богатите хора. Но все пак, ще се съгласите, че в СС няма как да срещнете детенце, за което детските надбавки в края на месеца + социалната стипендия в мизерни размери е от решаващо значение и забавянето им носи много стрес на детето Sad Или дете, което пропуска РД, защото ако похарчи 15-20 лв за подарък, после ще трябва да стои без джобни... Въобще не си помисля за много от нещата, които имат/правят нашите деца... Не говоря за малцинствата...
Пак повтарям - никой не знае кога как ще му се стече живота.
В моят съм имала всякакви периоди, но децата ми засега са виждали само едната страна и приятелската им среда е основно от хора с нормални материални възможности... ще ми се да общуват и с хора от другата страна... това имах предвид, кой разбрал - разбрал.
Затова именно съм супер анти-материалист - скастрям, ако по детски се опитат да парадират с цената на колелото си и дори ги обличам (е, големият вече не го обличам аз) с дрехи 2-ра употреба Wink

# 61
  • Мнения: 91
Каква връзка имат школите тук?
Ето го зададения въпрос:
.... Знанията, които получава са доста повече от тези, които децата получават в ДУ....
Извинете, случайно попаднах на темата, ама ми стана много интересно: как ги премерихте знанията на вашата внучка спрямо всички останали от ДУ? Rolling Eyes  Simple Smile
, на който отговарям как Тара е премерила знанията на внучката си.
Никъде не е питано как се мерят знанията от школа с тези от ЧУ.

Най-напред, извинете, че не живея в БГ-мамма, та не отговорих веднага - просто не намерих време.
После, дамата, към която беше въпроса, не ми отговори, а други твърдите, че се заяждам Simple Smile Това е един от недостатъците на онлайн общуването - не се познаваме и не знаем един за друг много неща (макар че с Пролетен дъждец пишем и в отчетната за набора де Simple Smile)
Да започна от там - аз винаги се чудя дали съм намерила най-доброто за децата си, непрекъснато разпитвам и следя. Затова малко завиждам на хора, които са категорични кое е най-доброто. Не на последно място - ако ме познавате и проследите, ще видите, че съм твърдо ЗА това субсидии в ЧУ и твърдо против дискриминационните параграфи за деца от ЧУ за награди и стипендии... Както и да е.

Имам много познати с деца в ЧУ и толкова още с деца в ДУ (може и да ви е чудно, но дори май повече са с деца в ЧУ Simple Smile). Та от моята скромна извадка от около 20-30 деца мога да кажа следното:
1. Статистически погледнат, няма разлика в интелектуалното ниво на децата и знанията им (точно затова ми стана интересна категоричността на мнението на tara64).
2. Това кое дете до къде е стигнало, зависи от родителите и (като следствие) от самото дете най-вече Simple Smile Независимо в кое училище учи.
3. Има силни и слаби ДУ (учители и цялостни училища), има силни и слаби ЧУ (учители и училища).
4. За всяко дете различно училище е най-доброто, защото понятието "знания" е много по-широко от бройката часове по математика и БЕЛ Simple Smile
5. Родителите с деца в ЧУ са доста по-гръмогласни, когато става дума за училището на детето им (може би го има прсихологическия момент, споменат от Черна Станция, че може би убеждават и себе си, че са взели най-правилното решение, щом за него се плаща). Не искам да генерализирам и тук - хората са всякакви.
Но в обкръжението ми, следствие на това гръмогласно налагано обществено мнение, се стига до там, че хора с деца на по 2-4 години ги записват на частна ясла/градина, без да пробват дори държавната, с мотива: "да свиква със средата на частното образование, защото така или иначе училището ще е ЧУ". Което у мен буди смях, но за тях си е сериозно. Други доводи, освен това налагано мнение, нямат. Но го следват сляпо.
Ако дам пример с прекрасни деца от ДУ, ми се казва, че "да, ама то такива са си децата" Simple Smile
6. Ако родителите са амбициозни, а на детето не му се учи, то е добре да намерят това, което му допада, а не да го насилват просто да учи всичко, дето е модерно за модерното общество в момента. Иначе се получават едни драми, едни пубертетски изпъленения ... дето никому не са полезни, независимо от нивото C1 по английски.

Сега давам моите доводи за това да не избера СС.
- За мен целодневното обучение е недостатък: Едно, че пречи на самостоятелността. Самостоятелността е едно от най-важните неща, които се старая да дам на моите деца. Занимални са посещавали само в I клас и двамата, и то заради сплотяване с екипа основно. Домашни не съм писала никога - всеки си носи отговорността от ненаписаните домашни и в последствие слабите оценки. Опитът учи най-добре. Само питам дали е готов. Аз съм се карала с учител, поставил незаслужено 6 при познания за 3 (по английски, в НМУ). Това обаче не означава, че не контролирам и не помагам, ако ме помолят Simple Smile Гледам да е до минимум де...
Второ, целодневното обучение преуморява и губи време. Ако на детето му върви математиката и усвоява училищния материал по математика почти светкавично, за какво ще му е да има още толкова часове по училищна математика? Това би го изнервило (поне според мен) и загубило времето му да решава вкъщи или на школа състезателни задачи. Хич да не е математика, може да си разпредели времето в шахмат (както беше при нас) или друга наука.
Да не подценяваме и времето за игра и мотане, ако щете. Свободното време.
 - За мен ранното чуждо-езиково обучение не е фактор или предимство. Езикът за деца, които нямат лингвистично-полиглотски наклонности (както е при моите) е просто средство за изразяване и получаване на познания в областите, които ги влекат. Не ми е ясно за какво ми е сетификат по английски в 6-ти клас (да не говорим за по-рано) за ниво каквото-и-да-е, ако след 7-ми клас ще отиде в ЕГ/МГ с език или пък, още повече, АК. Там познанията ще се изравнят така или иначе, или поне все ще са на ниво да им вършат работа Simple Smile
Да не говорим, че съм почти убедена, че докато днешните 3-4-класници станат студенти, автоматичните преводачи от типа на този:
http://uk.businessinsider.com/japanese-company-instant-translati … se-english-2017-2
ще са масови Wink  Ще ги измислят и подобряват хората на науката, на които в общия случай езиците се удават трудно, както и перфекционисите-японци Simple Smile
- За мен транспортът от-до училище не е предимство за детето, а просто удобство за родителя. За детето, в зависмост от местоживеенето, час път в пиково време си е наказание Simple Smile
- Прословутата обратна връзка към родителите в цифров формат също не е нещо ,което особено много ми лисва - ако искам обратна връзка или имам да поспоря с учител - досега винаги съм имала начин да ги  намеря (всички учители) - наживо или виртуално Simple Smile Както споменах, за мен по-важно е да се научат да си гонят нещата сами и да си носят последствията сами Simple Smile
- Подбраната среда от съученици, които са все деца на родители с възможности, също не е предимство, а по-скоро недостатък. Не знам един ден как ще се стече живота им - може пък да се наложи все с друг тип хора да общуват. Между другото, макар и по трудния начин, най-много големият е научил от едно ромче от приемно семейство в кварталното училище... В карайна сметка, не всичко в този живот е материални възможности, а има много хора, които имат прекрасни и щастливи деца, без да могат да си позволят CC или което и да било друго частно училище Simple Smile По принцип съм супер анти-материалист, на това ги уча доста ревностно
Скрит текст:
(не, не е андрешковското в мен - мога да си позволя СС и АК)
Това бяха общите неща.

Конкретно:


Ще изтрия скритото след някой и друг час, защото е лично Simple Smile Само исках да илюстрирам, че истината не винаги е една, а много зависи от гледната точка, потребностите, нуждите... Имам много други примери, но не бих си позволила да пиша (дори временно) за други деца.

Къса клечка може да изтеглите навсякъде, вкл. в СС, убедена съм Simple Smile


Уау...

Кой каза, че родителите на деца в ЧУ били гръмогласни Simple Smile))))

Доста сериозно изказване. Не мисля, че средно статистическият родител, който има опит с едно-две училища, би могъл да си позволи такова генерално заключение за училищната среда, независимо дали в ДУ или ЧУ. Както е казал мъдрецът - "Вярвай на тези, които търсят истината. Съмнявай се в тези, които са я намерили."

Последна редакция: пт, 13 окт 2017, 17:06 от Patitsa Edna

# 62
  • София
  • Мнения: 1 228
Тинкърбел, ако прочетеш скритият текст на моето дълго мнение, ще видиш, че тези неща ги има и по ДУ. Защо давате само най-грозните ТВ примери за ДУ?
Че аз дори наблюдения в едно селско училище имам - децата са си съвсем нормално интелигентни и амбициозни, не се пребиват и не раждат на 14 Simple Smile След 7-ми клас (там няма къде да се втурнат по курсове и имат много ограничена възможност за частни уроци) изкарват нормални оценки средно 4:50 - 5:00. Най-добрия приятел на сина ми от въпросното селско училище изкара миналата година 5:46 по БЕЛ и 5:32 по Математика, без да е в столично училище дори ...

# 63
  • София
  • Мнения: 1 228
Уау...

Кой каза, че родителите на деца в ЧУ били гръмогласни Simple Smile))))

Доста сериозно изказване. Не мисля, че средно статистическият родител, който има опит с едно-две училища, би могъл да си позволи такова генерално заключение за училищната среда, независимо дали в ДУ или ЧУ. Както е казал мъдрецът - "Вярвай на тези, които търсят истината. Съмнявай се в тези, които са я намерили."

Аз казах, че винаги се съмнявам. С това започанх. Още повече в обкръжение с много деца в ЧУ Simple Smile Около мен се налага мнението, че ако човек има възможност, най-добре да даде детето си в ЧУ, по възможност СС. С това не съм съгласна и казвам защо. На вас не ви харесва, че не пея с общия хор и се дразните Simple Smile
На засегнатите на тема материални възможности обясних по-горе.
И за разлика от повечето от вас (изкл. Тинкърбел), се аргументирам с факти (само лични, защото не искам да пиша за други деца).
Аз гледам да виждам кусурите на ДУ и ги боря. Но и си давам аргументите защо ги мъча моите с ДУ. Вижда ви се генерализирано - ок. Вие също генерализирате за ДУ.
Какво ли да кажат горките хора не-софиянци, които си нямат СС, а много от тях си нямат и ЧУ въобще...

# 64
  • Мнения: 91
Изключително важно е за кой език става дума все пак.  Ако е за немски, френски, испански, италиански, да. Далеч по-малко са опциите за интензивно изучаване на тези езици в периода ПУК- 7 клас  както в ДУ и ЧУ, така и на курсове. Няма масово филми на тях, по-лимитирана е литературата, комуникациите в мрежата не се осъществяват на тях. Английският обаче е по-различна история.  Курсове с много опции за избор ан място и занимания за всякакви възрастови групи (докато примерно утвърдена институция като Goethe Institut какво предлага за деца 1-4 клас като обучение по немски), литература под път и над път за желаещите да четат, масово гледане на филми без субтитри, интернет контакти на английски, ходене по езикови лагери в англоговорящи държави от сравнително рано (не бъркайте двете неща в тази връзка, много хора с деца в ДУ са хора с възможности , но реализират доходите си за образование на децата по друга схема). И защо едно такова дете, ходило на курс от  ПУК , изчело доста литература, изгледало много филми в оригинал, пътувало неколкократно за по месец-два на летен езиков лагер  с потапяне в езикова среда,  в гимназиален етап намерило и начини да участва в международни проекти, на финала да не знае  повече от добре английски ...  Надвам се имате предства колко много деца, неидващи от ЕГ и АК, следват в Холандия, на Острова и в САЩ с английски, научен по този начин. И хиляди пъти по форума е ставало дума, че няма какво да се надпреварваме по показател кой колко език знае на финала на средното. От този момент нататък езикът се превръща в едно средство. Сам по себе си не носи съществени бонуси,  освен ако не е съпътстван от  солидни знания и умения в дадена сфера.

ПП Момче от набора на дъщеря ми в столична НЕ английска езикова  гимназия бе прието в Харвард. По стечение на обстоятелствата заедно бяхас моята девойка и в основното ДУ в периода 1 -4 клас. В прогимназията младежът беше в СМГ. Тоест ясно се вижда, че на нито един етап не е бил в училище, в което да се набляга много серизоно на английския, учил го е само на курсове и  със съпътстващи бонуси от описания по-горе вид. И сега, две години (всъщност само една, защото го прави още от миналата година) след  завършване на гимназия, води упражнения в Харвард със същия този "нещастен" английски. Пустите му американци, как са допуснали такова нещо... Имам спомени, че беше спечилил някакво състезание по creative writing на национално ниво, в което беше оставил предствителите на АК и АЕГ след себе си.

Не искам да влизам в спорове.... разбира се, че има деца/хора, които учат и възприемат дадена материя, включително език, с по-голяма лекота, както и деца/хора с различна мотивация и възможности, вкл. и финансови. Моето твърдение беше от общ характер - при равни други условия, учене на език (дори и английски) на курс (където обичайно те води баба, което е извън училище и не е чак толкова "сериозно" - няма 2-ка ако си без домашно и няма да те изпратят при директора ако системно изоставаш и най-вече е 2 пъти в седмицата) не е съпоставимо с ученето на език в училище, където с пълна сила важат училищните отговорности. Не казвам, че не може да се научи език в курс, но се изисква доста повече постоянство, упоритост и труд. И това мое изказване беше в отговор на потребител, който постави двете форми на обучение под един знаменател. (И това без да взима предвид логистиката при курсовото обучение).

# 65
  • В офиса
  • Мнения: 4 035
Знам, Рали. И моите имат много приятели на село. И това са умни и будни деца, виждам го. Одобрявам и поощрявам тези приятелства, но в училище предпочитам средата да е съвсем различна.
Скрит текст:
На село са в компания с детето на селския пияница, което почти да не си празнува рождения ден, защото бащата бе отмъкнал детските, с които момичето щеше да купи торта. Много умно дете е, моята щерка ги бе събрала да им преподава английски и това схващаше страхотно, но не го виждам да отиде след 7-ми клас да учи каквото и да е в близкия град, защото кой ще готви и пере баща му. Като разбрах как 3 деца са изправяли и промивали раната на главата на пияния баща, който е паднал и се е ударил на ръба на тротоара... ревах. Или най-красивото момиче, в което синът ми е влюбен, разбира се - циганче, което през по-голямата част от времето е в Германия и честно казано не знам къде и даже дали учи там, предвид че доста "рандом" си идват без връзка с ваканции и т.н.

# 66
  • Мнения: 8 335
Интересна дискусия в интересна тема Simple Smile
Ние сме от тези родители които решиха, че държавната детска градина както и ДУ няма място в нашият избор. И въпреки , че детето беше на 2,5 години прието в елитна държавна детска градина то семейството избра да плаща за ЧДГ и ЧУ. За сега считаме, че не сме сбъркали с избора си.
И ДГ и училището са най-добрите за моето дете. Към ДУ може да се огледаме след 7 клас. Но както вървят реформите в образованието най-вероятно и там ще си останем с частно.
Училището за нас/мен не се свежда до цифри от матури. А колкото до езика в ДГ и начално училище съм твърдо ЗА. На  тази възраст се учи със сърцето докато след 7 клас се учи с главата. Разликата е доста голяма в този случай Simple Smile

# 67
  • Мнения: 91
Уау...

Кой каза, че родителите на деца в ЧУ били гръмогласни Simple Smile))))

Доста сериозно изказване. Не мисля, че средно статистическият родител, който има опит с едно-две училища, би могъл да си позволи такова генерално заключение за училищната среда, независимо дали в ДУ или ЧУ. Както е казал мъдрецът - "Вярвай на тези, които търсят истината. Съмнявай се в тези, които са я намерили."

Аз казах, че винаги се съмнявам. С това започанх. Още повече в обкръжение с много деца в ЧУ Simple Smile Около мен се налага мнението, че ако човек има възможност, най-добре да даде детето си в ЧУ, по възможност СС. С това не съм съгласна и казвам защо. На вас не ви харесва, че не пея с общия хор и се дразните Simple Smile
На засегнатите на тема материални възможности обясних по-горе.
И за разлика от повечето от вас (изкл. Тинкърбел), се аргументирам с факти (само лични, защото не искам да пиша за други деца).
Аз гледам да виждам кусурите на ДУ и ги боря. Но и си давам аргументите защо ги мъча моите с ДУ. Вижда ви се генерализирано - ок. Вие също генерализирате за ДУ.
Какво ли да кажат горките хора не-софиянци, които си нямат СС, а много от тях си нямат и ЧУ въобще...

Не съм споменала нищо за ДУ или ЧУ или СС. Както вече писах, бих предпочела да говоря само за училището, което познавам, не мога да се изказвам за други училища или още по-малко да обобщавам са държавната или частната форма на обучение. Но изглежда, че Вие правите това, което смятате, че правят родителите на деца в ЧУ - като че ли защитавате "гръмогласно" избора си и "се дразните" ако някой не се съгласи. Извинявам се, ако случаят не е такъв, но така изглежда отстрани...като гузен негонен бяга...

# 68
  • Мнения: 91
Интересна дискусия в интересна тема Simple Smile
Ние сме от тези родители които решиха, че държавната детска градина както и ДУ няма място в нашият избор. И въпреки , че детето беше на 2,5 години прието в елитна държавна детска градина то семейството избра да плаща за ЧДГ и ЧУ. За сега считаме, че не сме сбъркали с избора си.
И ДГ и училището са най-добрите за моето дете. Към ДУ може да се огледаме след 7 клас. Но както вървят реформите в образованието най-вероятно и там ще си останем с частно.
Училището за нас/мен не се свежда до цифри от матури. А колкото до езика в ДГ и начално училище съм твърдо ЗА. На  тази възраст се учи със сърцето докато след 7 клас се учи с главата. Разликата е доста голяма в този случай Simple Smile

Hands Ok Hand Много точно!

# 69
  • Мнения: 1 007
Т. нар. "допълнителни часове", уроци или както искате ги наречете, водят до пристрастяване, така че не са безобидни дори от втори клас. Стига се до там, че деца в езикова гимназия не дочакват официалния сертификатен изпит последната година (примерно ДСД), а се явяват една година предварително в школа (за ДАФ), защото "нищо не се знае" или "за да им се махне от главата" Laughing Някои деца ходят на уроци дори за ДЗИ по БЕЛ - до такава степен не вярват в способността си да се справят сами на база преподаденото или дори прочетеното в учебника. Има и деца, които в 12. клас не знаят какво искат да учат, но им трябва сертификат примерно по английски. Съответно пак се завърта драмата с уроците, серификатите и нямането на време да си научиш по история, да кажем, или по физика. Има и деца, които ходят на уроци по всички предмети, защото до седми клас са ги неглижирали и в гимназията им става много трудно, като се има предвид, че в езиковите тези предмети се учат на езика.

Та тези допълнителни уроци може да дават някаква сигурност за прием някъде след четвърти или след седми клас, може да се получават междинни сертификати с ограничен срок на годност, но в дългосрочен план са по-скоро вредни, защото децата закъсват по другите предмети и са безпомощни, когато трябва да изберат висшето си образование.

И нещо много важно: Не е нужно децата да бъдат самостоятелни до 4-5-ти клас, та дори и до седми. Важно е да бъдат самостоятелни след това. Колкото повече им висите на главите в началните класове (ОК, нямате време, но пък имате деца - едно от противоречията в живота, с което всеки трябва да се справи някак), толкова по-бързо те ще поемат грижата за себе си с напредването на класовете. Занималнята в ДУ и целодневното ЧУ не са решение, макар да изглеждат като такова.

# 70
  • София
  • Мнения: 1 228
Не съм споменала нищо за ДУ или ЧУ или СС. Както вече писах, бих предпочела да говоря само за училището, което познавам, не мога да се изказвам за други училища или още по-малко да обобщавам са държавната или частната форма на обучение. Но изглежда, че Вие правите това, което смятате, че правят родителите на деца в ЧУ - като че ли защитавате "гръмогласно" избора си и "се дразните" ако някой не се съгласи. Извинявам се, ако случаят не е такъв, но така изглежда отстрани...като гузен негонен бяга...
В тема за сравнение на СС и ДУ е неизбежно да има сравнение Simple Smile Единствено се "издразних" на генерализираното изказване на tara64 и после се постарах да дам аргументи за това, защо зададох първия си въпрос.
Но тя така или иначе още не е видяла въпроса, за да ми отговори.
"Гръмогласно" имах предвид около мен. И следствието, хора с деца на по 2-3 години да са убедени, че ДУ за нищо не става, както e с Hope for Two.
Иначе ясно е, че за всяко дете най-добро е различно училище - зависи какво търсиш.
За гузен и негонен сте в грешка ... как да е Simple Smile (можете да ме пишете скръндза, ако ви устройва Wink)
Много ви моля да изтриете от цитата на моето мнение скрития текст, благодаря Simple Smile

Тикърбел, последното на мен пак ми говори това: "всичко зависи от родителите и като следствие от самото дете" Simple Smile В този смисъл, за твоите деца, както и за тези на LUCY, съм убедена, че щяха да са пак толкова умни, амбициозни и знаещи и ако бяха в ДУ Simple Smile И за много други от ЧУ и ДУ...

Hope for Two, езиците настрана, всеки има право на мнение и няма лошо да учи детето език и в ДГ (просто на мен не са ми приоритет), но ми е много интересно, без да знам колко е голямо детето ти, ако на около 5-6 години реши, че иска да се занимава с изкуство или спорт и е добро в това, пак ли ще държиш на стабилното учене на езици и общо образование (което ще яде времето за тренировки/уроци), или ще му дадеш възможност да се развива в съответната област в ДУ? Както и какво значение има дали е научило английски със сърцето или с главата, щом в 12-ти клас нивото е достатъчно за това, което иска?

Последно и напускам, защото явно дразня Simple Smile

# 71
  • Мнения: X
Всеки си има път в живота, да си го следва и да си прави изборите. На мен ми хареса ЧО, въпреки че бях много скептична в началото, когато едното ми дете беше в ДУ, а другото - в държавна ДГ.
Но, чудя се, след като средствата са пречка, защо изобщо се обмисля СС като вариант?

Последна редакция: пт, 13 окт 2017, 19:17 от Анонимен

# 72
  • Мнения: 8 335
rally не съм била замаяна от гръмки слова Simple Smile Имам братовчедка работеща в ДГ. Леля преподавател в ДУ /елитно/. Племенници учещи в ЧУ. Претеглихме много плюсове и минуси. И твърдо решихме че ДУ не е за нас.

Колкото до талант за тренировки или музика. Детето ми май няма такива Simple Smile Въпреки че ходи на 2 спорта извън училище и на китара. Един от треньорите даже сподели, че ако всеки ден тренира след година може да печели състезания. За няша радост детето не мисли така Simple Smile Но лично аз бих предпочела езика Simple Smile В днешно време без 2 такива човек е за никъде.

А колкото до ДУ, сигурна съм че има страхотни деца и преподаватели. Просто системата е безумна. Последен разказ на учител в ДУ от моето обкръжение.
В час ученици от 7 клас наобикалят учителката и започват да и трият главата със скилидки чесън. На камерите се вижда как учителката се захлупва на бюрото. Защото я е страх да стане. Децата са над 25. И да не си помислите че децата са наказани. Директорката моли на съвета да не ги гонят, защото няма да им стигне бюджета за годината.
Това го оставям без комемтар - училището е елитно софийско.

# 73
  • Мнения: 36
rally, Вие явно сте голямо и рядко изключение. Сред многото ми по-близки или по-далечни познати родители с деца в предучилищна възраст и първи клас, в София, уточнявам, не познавам нито един, ама наистина нито един, при който ако са спазени едновременно двете условия, а именно: 1) Детето е успяло да се класира за прием в някое от добрите ЧУ в София, където приемът не е лесен и 2) Родителите могат да си го позволят финансово, без това да стресира много семейния бюджет, та ако тези условия са били налице, родителите да са го записали в софийско редово квартално ДУ вместо в ЧУ.  Може и да има някъде, но досега не съм попадала на такива, Вие сте първата,  от която го чувам, наистина голямо изключение. Което идва да потвърди, че изключенията само потвърждават правилото. Бъдете здрави и успешни всички, независимо от избора си Simple Smile

# 74
  • София
  • Мнения: 1 228
Не, не са се класирали в СС. Не знам дали биха се класирали, защото на изпит не са ходили. Същото и за АК - предложих, но младежът категорично отказа да иде на изпит, защото: “току виж се класирам и ще ме запишете”. Но той и не е за там, като гледам. Аз “уйдисвам” на желанията им. Не твърдя, че е правилно Simple Smile
Но и познавам доста хора, които могат да си позволят СС, но избират ДУ. В СМГ има доста такива деца. В 107-мо също, 125-то, 133-то, НУКК, училища по изкуства, a има и множество в "квартални"... Да не говорим, че и в ПЧМГ има доста деца, които биха се вписали в СС, но търсят друга насоченост.

Hope for Two, ето, хората сме различни и имаме различни ценности Simple Smile Аз знам, че за много музиканти например, аз съм далеч под нивото им (защото не съм музикант), така че ... за всеки познанието е различна величина Simple Smile

Последна редакция: пт, 13 окт 2017, 18:13 от rally

Общи условия

Активация на акаунт