NEXTDIRECT.COM - 12

  • 97 173
  • 724
  •   1
Отговори
# 630
  • Luxemburg
  • Мнения: 1 708
Крис, просто проверяваш дали за твоята страна са заредили количества. Аз така поръчах една блуза (по-нагоре писах за нея) и съвсем случайно влязох и видях, че са заредили, а преди това я даваше изчерпана. Така поръчах и от карираните нощници, които също ги даваше изчерпани.
Аз с есин въпрос. Мига ли да направя рекламация на вече ползван продукт? Във вторник получих шапка за моето 5г и след второто слагане се разплете отгоре цялата. Едно дете я е дръпнало и наместо да се скъса помпона, се е разплела. Как е възможно само от едно дърпане да се получи това. Искам да се оплача, но не знам дали ще има някаква файда. Да подчертая, че не са се дърпали за шапката, а просто я е отскубнало от главата на детето. Съвсем безобидно е било.

# 631
  • Мнения: 2 508
Малко ме съмнява да може да се върне ползван продукт, понеже те могат да твърдят, че качеството е влошено, вследствие на неправилно третиране - например пране на висока температура, сушилня.
Но пробвай, пиши им проблема и да видим, някои фирми са много отзивчиви и предлагат някакви отстъпки като реванш.

# 632
  • Варна
  • Мнения: 4 977
Housewife, няма проблем. Регистрацията е моя, а плащам с карта на мъжа ми на името.

# 633
  • Мнения: 73
Housewife, няма проблем. Регистрацията е моя, а плащам с карта на мъжа ми на името.
Благодаря!

# 634
  • Мнения: 102
Крис, просто проверяваш дали за твоята страна са заредили количества. Аз така поръчах една блуза (по-нагоре писах за нея) и съвсем случайно влязох и видях, че са заредили, а преди това я даваше изчерпана. Така поръчах и от карираните нощници, които също ги даваше изчерпани.
Аз с есин въпрос. Мига ли да направя рекламация на вече ползван продукт? Във вторник получих шапка за моето 5г и след второто слагане се разплете отгоре цялата. Едно дете я е дръпнало и наместо да се скъса помпона, се е разплела. Как е възможно само от едно дърпане да се получи това. Искам да се оплача, но не знам дали ще има някаква файда. Да подчертая, че не са се дърпали за шапката, а просто я е отскубнало от главата на детето. Съвсем безобидно е било.
Много благодаря! Успех с рекламацията! 😊

# 635
  • Варна
  • Мнения: 1 579
Здравейте,
Не ми остава много време да ви следя ,но за последния месец получих 2 якета от който съм супер очарована та влизам да ги похваля:
Първото е това http://www.nextdirect.com/bg/en/g882048s1#170791
Много ми е любимо от снимката изобщо не личи колко е хубаво дори на първо четене го бях подминала.Доста плътно и в голямата яка има скрита качулка.Мекичка яка и дори в джобовите са се постарали да е мекичко и топло.
Второто е това в червено    http://www.nextdirect.com/bg/en/g882066s5#180014  също разкошно леко трапецовидно в долната част,но има ластици с който може да се стегне.Също изключително дебелко.
В очакване съм и на още няколко неща,надявам се и те да са сполучливи.Сега ще ги покажа а след дни коментирам.
Пола    http://www.nextdirect.com/bg/en/g2640s1#153387
Топ за полата  дано да паснат цветово    http://www.nextdirect.com/bg/en/g212s9#184893
Рокля тя е Липси     http://www.nextdirect.com/bg/en/gl92652s1#l51883
И най на края този елек дебна го от месеци     http://www.nextdirect.com/bg/en/g21120s11#167003

# 636
  • Мнения: 73
Frowning1Здравейте, отново! Направих преди време поръчка, доставиха ми я и всичко беше точно, докато не се опитах да влезна отново в моя профил и дотам - не ми приема паролата, опитах се да я възстановя, но не се получава Sad Мисля да се обадя по телефона, но досега не съм провеждала такъв разговор. Моля за малко помощ Frowning1

# 637
  • Варна
  • Мнения: 4 977
Каква помощ ти трябва?
Най-доцре наистина да им се обадиш. Явно няма друг начин, щом не можеш да я възстановиш.

# 638
  • Мнения: 73
Каква помощ ти трябва?
Най-доцре наистина да им се обадиш. Явно няма друг начин, щом не можеш да я възстановиш.
Аз имам включен безплатен роуминг в абонаментния си план, но този телефонен номер отговаря ли на условията за безплатен разговор? В противен случай, скъпо ли ще ми излезе?
Ако си направя друга регистрация със същия адрес, но друго име, ще мога ли да използвам пак същата карта?
Извинявам се, че Ви занимавам с тези подробности, но за първи път имам проблем с профил, а аз пазарувам мноооого онлайн и съм регистрирана в доста  сайтове.
Благодаря!

# 639
  • Мнения: 892
Имената от профила и имената от картата не е задължително да съвпадат.

# 640
  • Мнения: 73
Имената от профила и имената от картата не е задължително да съвпадат.
 


А ако вече е използвана в друг профил и е запаметена там?

# 641
  • Мнения: 892
За това не мога да кажа...
Защо просто не си направиш нова регистрация само с различен мейл, имена и адрес да са същите, както и картата, не би трябвало да има проблем.

# 642
  • Мнения: 73
За това не мога да кажа...
Защо просто не си направиш нова регистрация само с различен мейл, имена и адрес да са същите, както и картата, не би трябвало да има проблем.

Ще пробвам и този вариант! Много благодаря!

# 643
  • Мнения: 5 178
Доволни ли сте от обувките на Некст ?  Дали си отговарят на номерата..
Хвана ми окото ето-това
http://www.nextdirect.com/bg/en/g772460s1

# 644
  • Варна
  • Мнения: 1 579
Доволни ли сте от обувките на Некст ?  Дали си отговарят на номерата..
Хвана ми окото ето-това
http://www.nextdirect.com/bg/en/g772460s1

Не мога да отворя линка и не виждам за кой модел питаш,но според мен си отговарят.Нося 38 и винаги поръчвам този номер.

Общи условия

Активация на акаунт