Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

НЕ ПАЗАРУВАЙТЕ ОТ Thedresscode

  • 5 880
  • 20
  •   1
Отговори
  • Мнения: 11
Искам да предупредя всеки, който е решил да си закупи нещичко от въпросния сайт. Прилагам линк на сайта: http://www.thedresscode.bg/  Началото на месец януари направих не малка поръчка на детски дрехи с описан срок на доставка 7/10 дни. Оказа се, че дрехите пристигат от Китай, а никъде в сайта не пишеше пратката от къде е.  След дълго чакане, което продължи повече от месец, нещата пристигнаха. Размерите нямаха нищо общо т.е бяха много умалени, а качеството потресаващо., за цената която бях платила. Свързах се с въпросния сайт и от там ме уведомиха, че те пари не връщат, а правят само замени. Но реално, аз не исках замяна, а връщане на пари, които ми се отказваха да ми се върнат, макар в закона за защита на потребителите, който е хармонизиран с европейското законодателство ясно се казва, че връщането на стока без реална причина става в 14 дневен срок. В крайна сметка след дълги разговори по телефона най-накрая склониха да им изпратя стоката и да ми върнат парите, измислиха поредната глупост, а именно: куриерската услуга на DHL от Китай до България която струвала 30 долара за 1 кг. била за моя сметка. След като изказах възмущението си и в фейсбук групата им  и исках да предупредя всички решили да пазаруват от там, изтриха коментара ми и направиха ограничение на профила ми.

Последна редакция: чт, 02 мар 2017, 12:39 от manicka

# 1
  • Мнения: 3
Супер коректни са ,аз си пазарувам от там от няколко месеца и всичко си идва така както казват и показват На всеки продукт си пише от Къде е и тъй като аз уча Виетнамски много от етикетите са такива .
Доста е грозно за едно нещо такива хетърски коментари .
И хората пък длъжни ли са да ви плащат куриерски услуги ?

# 2
  • Мнения: 11
Аз куриерските разходи съм си платила от тях до мен, но длъжна ли съм да им плащам техните разходи от Китай до България. И съжалявам много, но никъде не пише при поръчката, че дрехите са китайски.

# 3
  • Мнения: 1 036
Супер коректни са ,аз си пазарувам от там от няколко месеца и всичко си идва така както казват и показват На всеки продукт си пише от Къде е и тъй като аз уча Виетнамски много от етикетите са такива .
Доста е грозно за едно нещо такива хетърски коментари .
И хората пък длъжни ли са да ви плащат куриерски услуги ?


Забравихте само да напишете, че сте собственик/управител на въпросната фирма..
Къде видяхте "хетърски" коментари не знам. Споделя се опит с въпросният сайт.
Абсурдно е да се иска заплащане на разходи за връщане на стокатав Китай.. За забавянето на доставката да не говорим, след като е обявен срок на доставка. Аман от такива "търговци" внасящи китайски боклуци, които продават с 500% печалба след това.
Най-добре да се подаде жалба в КЗП

# 4
  • Мнения: 11
Супер коректни са ,аз си пазарувам от там от няколко месеца и всичко си идва така както казват и показват На всеки продукт си пише от Къде е и тъй като аз уча Виетнамски много от етикетите са такива .
Доста е грозно за едно нещо такива хетърски коментари .
И хората пък длъжни ли са да ви плащат куриерски услуги ?


Извинявам се много, но трябва да купя някакъв боклук от вас ли за да мога да видя че етикета е на китайски, виетнамски, японски и т.н. Не е нужно човек да у полиглот като Вас, за да разбере какъв е произхода на дрехите, който предлагате.

# 5
  • Мнения: 3
По- голяма глупост не съм чувала , това че вие не сте доволна , а някой като мен е - и хоп-троп СОБСТВЕНИК , бих се радвала да си имам такъв сайт ,но малко сферата ми е друга  Laughing Laughing Laughing
Доста е смешно да пишете : Забравихте само да напишете, че сте собственик/управител на въпросната фирма.." Благодаря за комплимента ,ще препратя този пост в сайта bouquet bouquet bouquet bouquet bouquet

P.S  Няма лоша реклама !

# 6
  • Мнения: 1
Да се включа и аз!
Аз също съм супер доволна от АБСОЛЮТНО всичко което съм си поръчвала. В сайта пише ясно на всеки продукт от къде е пък и не виждам нищо лошо, в "МОЛА" да не би- ZARA,H&M BERSHKA,STRADIVARIUS,RESERVED,WIKIKI и пр. да не ги изброявам,че сигурно са всички от къде са!?!?!
Продават якета по 400лв и пише MADE IN CHINA, доста тъпа тема но нали българина ако не си излее злобата и негативната енергия няма да е българин  Joy Joy Joy

# 7
  • Мнения: 11
Да се включа и аз!
Аз също съм супер доволна от АБСОЛЮТНО всичко което съм си поръчвала. В сайта пише ясно на всеки продукт от къде е пък и не виждам нищо лошо, в "МОЛА" да не би- ZARA,H&M BERSHKA,STRADIVARIUS,RESERVED,WIKIKI и пр. да не ги изброявам,че сигурно са всички от къде са!?!?!
Продават якета по 400лв и пише MADE IN CHINA, доста тъпа тема но нали българина ако не си излее злобата и негативната енергия няма да е българин  Joy Joy Joy


Тук не става въпрос от къде е  стоката,  а че не се връщат пари а само се прави замяна. Още повече, че се изисква да се платят и част от техните разноски по транспорта, за което нямат право.

Цитирам закона  За Защита на Потребителите: "Връщането на закупена стока е един от начините за удовлетворяване на рекламация в случай на дефект. Без проява на несъответствие потребителите могат да се откажат от сделката в срок от 14 дни само ако са я сключили от разстояние. Това са възможностите за отказ от покупка, предвидени в Закона за защита на потребителите, който е хармонизиран с европейското законодателство в тази област. Връщане на стока с аргумент, че не допада на потребителя, не е правилен размер или подходящ цвят и пр. не е предвидено в закона, освен в случаите, когато сделката е сключена от разстояние или извън търговски обект. В тази хипотеза потребителят има право да претендира за разваляне на договора в рамките на 14 дни след доставката и връщане на парите. Законодателят предвижда тази опция с презумпцията, че потребителят не е имал възможност да се запознае с реалните характеристики на стоките само по техни снимка или описание".

# 8
  • Мнения: 3
Да се включа и аз!
Аз също съм супер доволна от АБСОЛЮТНО всичко което съм си поръчвала. В сайта пише ясно на всеки продукт от къде е пък и не виждам нищо лошо, в "МОЛА" да не би- ZARA,H&M BERSHKA,STRADIVARIUS,RESERVED,WIKIKI и пр. да не ги изброявам,че сигурно са всички от къде са!?!?!
Продават якета по 400лв и пише MADE IN CHINA, доста тъпа тема но нали българина ако не си излее злобата и негативната енергия няма да е българин  Joy Joy Joy


Тук не става въпрос от къде е  стоката,  а че не се връщат пари а само се прави замяна. Още повече, че се изисква да се платят и част от техните разноски по транспорта, за което нямат право.

Цитирам закона  За Защита на Потребителите: "Връщането на закупена стока е един от начините за удовлетворяване на рекламация в случай на дефект. Без проява на несъответствие потребителите могат да се откажат от сделката в срок от 14 дни само ако са я сключили от разстояние. Това са възможностите за отказ от покупка, предвидени в Закона за защита на потребителите, който е хармонизиран с европейското законодателство в тази област. Връщане на стока с аргумент, че не допада на потребителя, не е правилен размер или подходящ цвят и пр. не е предвидено в закона, освен в случаите, когато сделката е сключена от разстояние или извън търговски обект. В тази хипотеза потребителят има право да претендира за разваляне на договора в рамките на 14 дни след доставката и връщане на парите. Законодателят предвижда тази опция с презумпцията, че потребителят не е имал възможност да се запознае с реалните характеристики на стоките само по техни снимка или описание".

Разбира се че имате право да върнете стоката в 14 дневен срок , от вашият пост се разбира че вие сте се договорили да ви се върне стока и парите , а целият този роман тук за какво е ? Просто ей така да си ги обиждате , не ме разбирайте погрешно , аз си пазарувам от там и съм доволна не съм имала проблем с тях никога , очевидно и вие нямате такъв ,издразних се защото пишете и ги изкарвате измамници , а нито вие сте измамена нито примерно аз !
Грозно е просто  Simple Smile Simple Smile Simple Smile

# 9
  • Мнения: 1 036
По- голяма глупост не съм чувала , това че вие не сте доволна , а някой като мен е - и хоп-троп СОБСТВЕНИК , бих се радвала да си имам такъв сайт ,но малко сферата ми е друга  Laughing Laughing Laughing
Доста е смешно да пишете : Забравихте само да напишете, че сте собственик/управител на въпросната фирма.." Благодаря за комплимента ,ще препратя този пост в сайта bouquet bouquet bouquet bouquet bouquet

P.S  Няма лоша реклама !

ако не сте собственик/управител - извинявам се.
В търговският регистър е посочена СВЕТЛАНА ВАЛЕНТИНОВА ДЕНЧЕВА за управител, явно е съвпадение на имената..

# 10
  • Мнения: X
ако не сте собственик/управител - извинявам се.
В търговският регистър е посочена СВЕТЛАНА ВАЛЕНТИНОВА ДЕНЧЕВА за управител, явно е съвпадение на имената..
martibb, напълно си права, разбира се! Такива новорегистрирани с по 1-2 мнения, които се включват с идентични коментари, сме ги виждали доста и те просто не можеха да се изложат повече.  Мислех да информирам модератор за тях, но сега ми се струва, че е по-добре да останат, за да се види колко са "коректни".

Мислила ли си да информираш КЗП?

от вашият пост се разбира че вие сте се договорили да ви се върне стока и парите , а целият този роман тук за какво е ? Просто ей така да си ги обиждате (...)

(...)издразних се защото пишете и ги изкарвате измамници , а нито вие сте измамена нито примерно аз !
Грозно е просто  Simple Smile Simple Smile Simple Smile
Грозно е това, което ти правиш. И все още не си измамница, но се опитваш да станеш. Длъжна си да върнеш парите на клиентката и тя не е длъжна да плаща куриерска услуга до Китай или до Зимбабве. Единственото, което трябва да заплати, са куриерски услуги за вътрешността на страната, които са максимум 10 лв.

И не мисли, че някой ще се хване на лъжата ти, че ползваш DHL за получаване на парцалите си от Китай, защото иначе клиентката нямаше да чака 1 месец. Laughing Няма търговец, който да плаща за доставка повече, отколкото струват стоките.

# 11
  • Мнения: 1 354
Благодаря, че ме предупредихте да не пазарувам от този сайт!
В никакъв случай връщане на стандартни стоки(не такива по индив.размер като мебели по поръчка) няма как да ти искат главоломни суми за връщане. И не си длъжен да кажеш защо връщаш, стига да е в срок и в търговски вид!

Направо случаят си е за комисията.
Успех!

# 12
  • Мнения: 11
Благодаря, че ме предупредихте да не пазарувам от този сайт!
В никакъв случай връщане на стандартни стоки(не такива по индив.размер като мебели по поръчка) няма как да ти искат главоломни суми за връщане. И не си длъжен да кажеш защо връщаш, стига да е в срок и в търговски вид!

Направо случаят си е за комисията.
Успех!

Ще изчакам с комисията, очаквам все още връщане на сумата, което при тях е  15 работни дни. Не получа ли точната сума, ще сезирам КЗП и т.н

# 13
  • Мнения: 977
едва ли ползват DHL ,нямаше да чакаш един месец ама ако имат зор да ги върнат бързо сигурно ще ползват именно тях но това не е твой проблем..... ooooh!

# 14
  • Мнения: 67
Да споделя и аз горчивият си опит с въпросният измислен сайт.
Направих поръчка в началото на декемви 2017 г с писмено обещание от тяхна страна стоката да е при мен на Коледа.
Да ,ама не,явно за следващата са имали в предвиид!!!
Към днешна дата ,след поредица лъжи,невдигане на телефона и неотговаряне в страницата им стигнах до отказ за получаване,плюс сезиране на КЗП.

Най-безумното е ,че търсят пари предварително и си работят с тях около месец-два,докато балъците си чакаме несъществуващи поръчки.

Общи условия

Активация на акаунт