Прахосмукачка робот - Прочети, преди да питаш! - 12-та тема

  • 123 881
  • 751
  •   1
Отговори
# 150
  • Мнения: 113
По назад в темата бях пост вал тестове за най-новото LG,  ето един от тях за тези които се интересуват http://www.bg-mamma.com/url.php?u=aHR0cDovL3d3dy5sZXNudW1lcmlxdW … zI21zZzM0Nzc3OTEz   и това също http://www.kelrobot.fr/2017/02/26/test-avis-lg-hom-bot-square-turbo/
Там има тестове и за много други модели прахосмукачки. В действителност там прочетох и че LG ще изоставят сегашната си концепция и следващият им робот щял да бъде нещо от сорта на Dyson.

Интересен сайт с добра система тестове. Парадоксът е, че класацията на този сайт показва колко непълна и не-обективна е всякаква такава оценка. Те слагат на първо място новия модел на Самсунг - една марка, която напоследък не е много във фокуса на форума ни, макар че този модел доста силно бута препятствията (особено ми хареса как той сам си мести мебелите Simple Smile ) . А двата топ модела от последните ни обсъждания са на доста по-задни места, Xiaomi и iLife изобщо липсват...
Да, така е, но на много малко места открих информация и тестове в реални условия на въпросното LG, а там това което ми хареса е че са изпитвани в реална обстановка, а не симулирана. Другото което ми хареса е че тестът не се основава на еднодневни изпитания а на по продължителни, за по добра и субективна оценка, разбира се най-добрият  тест е личният, според специфичните условия и дадености на всеки. Затова казвам, ако има възможност всеки да тества избрания модел предварително ще  е най-добре, за съжаление обаче не всички роботи могат да бъдат намерени.

# 151
  • Мнения: 146
Да, така е, но на много малко места открих информация и тестове в реални условия на въпросното LG, а там това което ми хареса е че са изпитвани в реална обстановка, а не симулирана. Другото което ми хареса е че тестът не се основава на еднодневни изпитания а на по продължителни, за по добра и субективна оценка, разбира се най-добрият  тест е личният, според специфичните условия и дадености на всеки. Затова казвам, ако има възможност всеки да тества избрания модел предварително ще  е най-добре, за съжаление обаче не всички роботи могат да бъдат намерени.

Там е проблема... аз пък на няколко места намирам изявления от тестери на роботи, че не смогват да изпълнят  и снимат тестовете на всички нови модели и че има нараснало търсене на сравнителни тестове. Добре, че във форума научаваме за моделите, останалото е четене  newsm78

# 152
  • Мнения: 5 234
Все повече ми харесва Румба 980, освен цената. Има ли недостатъци?

# 153
  • Мнения: 113
Все повече ми харесва Румба 980, освен цената. Има ли недостатъци?

Моето мнение е че е много добър робот Но разбира се и цената му е висока за сметка на това всеки един детайл изпипан до последно най-важното е какви са твоите нужди какво искаш от работа защото всеки един робот на всяка една марка има предимство и недостатъци. за мен той бе най-добрият И затова го взех. В началото на темата има подробни описания на тякой роботи, прочети ги сигурен съм че ще са ти от полза. Не на последно място вземи и го тествай в къщи, така ще прецениш дали си заслужава, това е най-добрият тест.

Последна редакция: вт, 11 апр 2017, 16:10 от presledvach

# 154
  • София
  • Мнения: 1 479
Princess., румбата ми е единствената покупка от там, не съм стар клиент и съм изненадана че са ти дали отстъпка само при покупка на 2 робота. Преди да купя ходих в 2 различни фирми представители на Irobot. И на двете места питах за отстъпка и на двете веднага ми калкулираха с 5% намалена цена за плащане в кеш.

Едните бяха подробни, обяснителни и мили, а другите не особено и съответно робота ми беше показан само с отваряне на капака на кутията му, през найлоновата опаковка, не го извадиха от нея  Crazy Въпроси задавах аз, реално ако не си се информирал преди това няма как да знаеш какво да питаш. Докато другата фирма отделиха 1 час да ми покажат и обяснят абсолютно всичко за робота и сходни на него, показаха ми го в действие, кое как се разглобява да се почиства и всичкото това внимание без да са сигурни дали изобщо ще купя или не Simple Smile

# 155
  • Русе
  • Мнения: 7 934
Последният пост ме накара да напиша нещо което отдавна ми се върти в главата.
Пишете отзиви, сравнявате модели, ревюта....но нещо все отбягва на новобранците. Поддръжката. Тази единствена дума може да крие много нерви и средства. Защото роботите ни не са за еднократна употреба и в един момент стигат до сервиз или минимум до смяна на части.Така че, като хвалите даден робот, проучете  и сервиза, който  ще обслужва робота, съпорта (и аз започнах с използването на чуждици  ooooh!) на марката 'щото после..... #Cussing out
Имам Съби (Самсунг) от 3,5  год. и продължавам да твърдя че по-тъп робот едва ли има. Но има нещо по-тъпо и от него. Самсунг БГ. Такова чудо на чудесата няма никъде по света. Писах и на Самсунг Корея за да се оплача от нашите но и те го изместиха в другият крачол. А досега не ми се беше случвало такова нещо с международна фирма.  Shocked А един от обслужващите ги сервизи откраднаха новият ми филтър и четки подменяйки ги с някакви ужасно захабени. Големи разправии и със сервизът и със съпорта. След КЗП нещата се оправиха поне със сервизът но тия от С. не поумняха.
И предният месец му се счупи едната гума - 120 лв. оригинална. В сервизът я ремонтираха за 60  ooooh!

Други: Айробот БГ. Писах в предната тема. Бравата ми (Босилка се казва  Mr. Green) нещо се скапа и понеже е в гаранция, я върнах. След три дена ми се обади една госпожа:
- Добър ден. От АР БГ се обаждам. Имате Брава при нас и да Ви кажа че батерията е към края на капацитета си, но ние имаме оригинални за 120 лв.
Shocked  Това ли е проблемът й? Защото когато тя все пак "захапе" успява да почисти целият апартамент. А понякога не ги прави тези номера.
-  Колегите казаха че е от батерията.
- А колегите погледнаха ли за друг проблем?
- Според тях това е проблемът. Искате ли да поръчате батерия?
- Не, благодаря. Вече нищо не искам от вас.

Робот дето не успява да изкара една гаранция с оригиналната батерия, и фирма дето не показва някакво съжаление за това че робота им се е скапал, а гледа как да си натика скъпи части -Не, мерси! Никога повече!


П.С. Знам че на повечето от Вас роботите са "вчерашни" но и това го има. И то не само при мен, за съжаление Sad

# 156
  • Мнения: 98
Princess., румбата ми е единствената покупка от там, не съм стар клиент и съм изненадана че са ти дали отстъпка само при покупка на 2 робота. Преди да купя ходих в 2 различни фирми представители на Irobot. И на двете места питах за отстъпка и на двете веднага ми калкулираха с 5% намалена цена за плащане в кеш.

Едните бяха подробни, обяснителни и мили, а другите не особено и съответно робота ми беше показан само с отваряне на капака на кутията му, през найлоновата опаковка, не го извадиха от нея  Crazy Въпроси задавах аз, реално ако не си се информирал преди това няма как да знаеш какво да питаш. Докато другата фирма отделиха 1 час да ми покажат и обяснят абсолютно всичко за робота и сходни на него, показаха ми го в действие, кое как се разглобява да се почиства и всичкото това внимание без да са сигурни дали изобщо ще купя или не Simple Smile
Благодаря ти за подробностите Simple Smile. Все пак 1540 е повече от 5%, но все пак би ли ми дала координатите на твоята фирма?

# 157
  • Мнения: 146
Робот дето не успява да изкара една гаранция с оригиналната батерия, и фирма дето не показва някакво съжаление за това че робота им се е скапал, а гледа как да си натика скъпи части -Не, мерси! Никога повече!


П.С. Знам че на повечето от Вас роботите са "вчерашни" но и това го има. И то не само при мен, за съжаление Sad

Направо в десятката, Ели! Не ми се е случвало точно с роботи, но същото важи и за бяла техника, например. На много места се търсят  $$$ Money , ако може без обслужване, но пък с минаване за клиента. Почвам да мисля, че бъдещето е в две неща:

1) Купуване по Интернет (за да се избегнат стоки второ качество, внесени за по-евтино за нашия пазар от "добросъвестни" търговци),
2) За поддръжката едно от следните:
- роботът (ако е евтин) се ползва докато е жив и после се сменя. Модераторите може да помислите дали да не се включи в темата и някаъв обменник/борса за части от стари роботи
- за качествените машини - изпробвана международна гаранция , напр. от Амазон;
- ако няма гаранция или е изтекла, пак от Интернет се купуват частите/консумативите и сръчни ръчички  Rolling Eyes

Това си има и добри страни - интернет търговията подронва положението на незаслужени монополисти. Не бях се замисляла, че с поддръжката у нас е такава мизерия и за роботите, но май това е още една причина да си харесвам и пазя моя чуждоземец с дръпнатите очички...

# 158
  • Пловдив
  • Мнения: 3 853
Ели,разсмя ме от сърце.Помниш ли когато от Бг сервиз ми обясняваха ,че имам лъчения и едва ли не извънземни вкъщи.Пак заради Брава.Откара близо 4 месеца по сервизи и Еконт.
Алипазар,не си права по точка 2. Амазон не е международна гаранция.Пазарувам вече 12 години онлайн-май само хляб и месо купувам от БГ. Гаранцията на Амазон е едно.Международна гаранция е съвсем друго нещо.Имам техника купена от амазон и си е с гаранция от амазон.Имам техника купена от амазон,но самите марки имат международна гаранция.Пример-развали ми се пасатора на Филипс,купен от амазон. Отидох в сервиз тук в Бг и ми смениха ножа.Ако бяха отказали щях да се обърна към амазон. Същото е с ЛГ.
Въпрос на лично мнение и сметки е кой откъде да поръча.За мен е важно да е в Европа и лесно да я върна.Косачката робот също затова я купих от австрийците-все пак 5 годишна гаранция е сериозно нещо.

# 159
  • Мнения: 146
Гаранцията на Амазон е едно. Международна гаранция е съвсем друго нещо.Имам техника купена от амазон и си е с гаранция от амазон. Имам техника купена от амазон,но самите марки имат международна гаранция.Пример-развали ми се пасатора на Филипс,купен от амазон. Отидох в сервиз тук в Бг и ми смениха ножа.Ако бяха отказали щях да се обърна към амазон. Същото е с ЛГ.

Мерси, renydent , аз пък (все още) не пазарувам много онлайн и такъв род информация е добре дошъл  bouquet

# 160
  • Мнения: 146
Дами и господа, един въпрос по робото - благоустройването на домовете. Предполагам всички имате места, където домашните ви помощници не стигат (напр. ниски мебели, големи саксии по пода, детски къщички, кучешки колибки и т.н.). Тук не говоря за тривиални препятствия като крака на столове, с това моят Xiaomi се справя на 6, а за обективно недостъпни места.

Какво правите в такива случаи, за да не обръщате къщата наопаки при всяко почистване? Аз започнах да гледам различни видове мебелни крака за ниските кресла, но сигурно има и други хитринки, за които не се сещам. Например за по-големи неща, лежащи/стоящи на пода, може да са добри не-индустриалните аналози на това чудо: https://www.amazon.com/Fast-Lock-FLP-02-003-Adaptable-Interlocki … B6MQC1AJV1JZXVPE1 , ако има такива, или пък да се местят на колелца с нещо като това: http://www.alibaba.com/product-detail/Handy-pallet-mobile-plasti … 724838.0.0.FbZdpE . Споделете, ако може със снимки и линкове. Благодаря!

Последна редакция: ср, 12 апр 2017, 22:45 от Alipazar

# 161
  • София
  • Мнения: 1 479
Princess.,
Roombata я взех от тук
Ходих в Магазин 1 на Гео Милев, на другия ден я закупих от Магазин 3 и там само я платих и споменах за уговорената отстъпка, нямаше никакви проблеми. Другия представител, който посетих преди да купя от тези беше тук, но те просто не ме спечелиха за клиент, иначе отстъпката, която даваха беше същата.

# 162
# 163
  • Мнения: 17
Здравейте,
Само за информация: Не бях поглеждал известно време прахосмукачската през телефона, но днес с удоволствие установих, че освен приложението и плъг-ина на XIAOMI са вече на английски  Grinning  (не че не бях научил вече коя решетка каво значи  Laughing ).

# 164
  • София
  • Мнения: 462
Здравейте,
Само за информация: Не бях поглеждал известно време прахосмукачската през телефона, но днес с удоволствие установих, че освен приложението и плъг-ина на XIAOMI са вече на английски  Grinning  (не че не бях научил вече коя решетка каво значи  Laughing ).

Страхотна новина! И как стана тая работа? Аз имах съобщение за ъпдейт преди десетина дни, направих го, но не виждам никаква разлика. Да разбирам ли, че се е появил ъпдейт, за който нямам нотификация? Кажи как го постигна този заветен език, че се развълнувах 😃😃😃

Общи условия

Активация на акаунт