Прахосмукачка робот - Прочети, преди да питаш! - 12-та тема

  • 123 894
  • 751
  •   1
Отговори
# 180
  • Мнения: 146
Леко досадно стана с това Xiaomi, съвсем обективно. Разбирам, че има доволни, но по 2 чаршафа на страница със суперлативи, че и с критика ако някой не иска китайски робот, ми идва в повече.

Съвсем обективно - около мен няма човек с техника от китайски сайт, която с времето да не дава супер досадни бъгове. Да, за цената се преглъщат, спор няма. Не казвам, че с робота е така, но за подобна покупка е съвсем нормално хората да са подозрителни към нов продукт, чиято гаранция дори не могат да ползват.

Благодаря, това е полеззен коректив  bouquet

# 181
  • Мнения: 1 080
Сериозно хора! Нали няма да ставате дистрибутори на тия машинки?! Прекалена реклама им дръпвате. Ми аз толкова подробни ревюта на роботи, които са от 10г. на пазара не съм чела.

# 182
  • Русе
  • Мнения: 3 710
Дано не ви се налага да ползвате гаранция от Китай, пожелавам ви го, защото всички знаем как се изпраща техника до там.

# 183
  • София
  • Мнения: 462
Мили съфорумци, тук пишат хора. Нормално е мненията да са субективни. За мен е важно да чета различните мнения. Това ми помага да формирам собствено. Ценя мненията на всеки, който се опитва да помогне като влага максимално обективно отношение в иначе субективното си мнение. В тази връзка, радвам се че има потребители като Alipazar, Renident, Eli dechkin, mironcho, които постват тук наистина ценна и смислена информация. Надявам се да продължат да пишат. Да, има и потребители, които са къде предубедени, къде зле информирани, къде просто заядливи, но то пък им личи, какво толкова.

А за Xiaomi говорим много напоследък, защото просто е от няколко месеца на пазара и е малка революция в постигнатото съотношение най-висока технология за най-ниска цена на фона на останалите марки и модели.

# 184
  • Мнения: 538
Аз така си взех първия робот от китайски сайт. Супер евтино и бях много доволна. До момента в който мина  година, година и половина някъде. Първо се справяхме сами с разни малки повреди, поръчвах си частите при производителя/търговец, но в един момент не можахме да се справим. Обиколих съм много сервизи за роботи, не само в нашия град - Пловдив, Варна и т.н. и никъде не се наемат да го оправят, т.е. всеки казва тази част няма откъде да я намерим или заменим Sad. Продавачът през цялото време ми казва да му я изпратя и ще ми изпрати нова, ако искам и по-новия модел с отстъпка даже, но понеже вече минаха две години и не е в гаранция транспорта е за моя сметка. Ха-ха трябва да правя износ, пък после внос на новата, пък мита, такси, ДДС, а не мерси. Реших следващия робот да е с валидна международна гаранция. Всички чистят, но какво правим като му стане нещо и няма сервиз ......

# 185
  • София
  • Мнения: 462
Rose red, ако наистина търговецът ти предлага замяна или поправка на робота, възползвай се. Наистина ще поемеш разхода за транспорт, но няма такова нещо като нови такси за износ, внос, мита и ДДС, след като става дума за връщане и рекламация на стока, за която имаш документи, че вече са й платени тези такси. Плащат се само веднъж.

От друга страна, ако наистина си негативно настроена от загубените време и нерви да оправяте робота, и като се отчете, че е работил все пак година и половина, май по-добре ще е да купиш нов.

Имай предвид постовете на Renident относно т.н. международна гаранция. Не е сигурно, че ще ти спести разходите за транспорт в чужбина, ако се наложи да я ползваш.

# 186
  • Мнения: 538
Не съм дописала ясно, ние си взехме нова вече. Хванахме някакво намаление и вече една ЛГ си шета из нас.
Има, има такси и декларации, защото аз няма да внеса същия робот, тъй като повредата е необратима, а чисто нов и то различен.

# 187
  • София
  • Мнения: 1 479
Alipazar, точно защото целта е да се помогне в избора на решение всеки е свободен да представи своята гледна точка.
Въпрос на преценка разбира се, но никога не бих дала такива пари за робот с хаотична навигация - една приятелка го сравняваше с детска играчка.

Ти изразяваш мнението си за хаотичната навигация, други споделят притесненията си относно гаранцията и произхода, трети ще сподели друго...И така избиращия ще може да си прецени за него кое е приоритет и ще може да направи стоя избор. С твоя първи отговор на поста на ronicat ти индиректно и казваш че няма смисъл да си купи 866, след теб аз изказвам моето моята позиция и не разбирам какво те дразни в това?
Скрит текст:
...В повечето кратки питания става дума за обективни дадености. ronicat си търси робот, който почиства добре и не струва повече то 400$. Също така обективно и с конкретни аргументи й отговарям за робота, който познавам и насочвам към други марки, които не познавам. Нека да оставим на нея да реши какво още иска да има и ако уточни питането си, да й помогнем конкретно и без квалификации чий робот е по-голямото "нещо"...

Ти я насочваш към робота, от който си доволна, както и  към други, но без да си ползвала Irobot го квалифицираш като детска играчка и го отхвърляш.

Никъде не съм квалифицирала кой робот е по-добър, нямам наблюдения над останалите, затова и отговорих конкретно за 866, като съм се опитала да направя сравнение на 880 и 980, след което съм споделила лично мнение, на което също мисля че имам право  Peace


# 188
  • Мнения: 146
А за Xiaomi говорим много напоследък, защото просто е от няколко месеца на пазара и е малка революция в постигнатото съотношение най-висока технология за най-ниска цена на фона на останалите марки и модели.

Кратко и ясно  yes.  

Впрочем по новината от празниците за преводите на Xiaomi - заразихте ме с това англоговорене на роботите си и качихма апликацията на един "виртуален таблет". Плъгинът вече е на английски и като прогледнах откъде се сменят езиците, си поиграх с тях. Китайските гласове наистина са много различни и мисля, че това е маркетингов похват - да има за всеки. Детският гласец - третия отгоре надолу - не само звучи като комикс, но и май говори на някакъв тинейджърски жаргон  newsm62 .


Ти я насочваш към робота, от който си доволна, както и  към други, но без да си ползвала Irobot го квалифицираш като детска играчка и го отхвърляш.

Никъде не съм квалифицирала кой робот е по-добър, нямам наблюдения над останалите, затова и отговорих конкретно за 866, като съм се опитала да направя сравнение на 880 и 980, след което съм споделила лично мнение, на което също мисля че имам право  Peace


jijibiji   Peace .

Последна редакция: ср, 19 апр 2017, 12:54 от Alipazar

# 189
  • София
  • Мнения: 462
Rose red, честито тогава и дълго време да си го ползваш. На кой модел LG се спря, че обмислям робот и за майка ми, а тя е доста възрастна и нещо като моето Xiaomi ще й дойде твърде модерно (още се борим с вайбъра на телефона 😃).

Alipazar, и на мен много сладко ми говореше преди китайката, ама като нищо не схващам! Сега гласът е като на говорителка от BBC, но поне съм спокойна, че ако нещо стане, ще разбера съобщението.

# 190
  • Мнения: 17
Може би трябваше да е в първия ми пост в темата но евала за шапката на темата newsm20
Дано не ви се налага да ползвате гаранция от Китай, пожелавам ви го, защото всички знаем как се изпраща техника до там.
При равно представяне в основното задължение на робота - да чисти и при над два пъти разлика в цената спрямо тези в "техно..." вероятно ще си купя още един китаец и хич няма да се занимавам с гаранция  Grinning (стискам палци разбира се да не се наложи).

Леко досадно стана с това Xiaomi, съвсем обективно. Разбирам, че има доволни, но по 2 чаршафа на страница със суперлативи, че и с критика ако някой не иска китайски робот, ми идва в повече.
Бъдете моля малко снизходителни, че не пишем за Вашата марка. Все пак въпросния китаец се споменава на няколко страници едва в 12-та тема. Я си представете, че трябва да четете темата от начало (или поне последните 2 години) тогава ще ви стане ясно, какво значи досада  Joy (обективна или субективна - все тая).

чак пък критика... newsm78


...обмислям робот и за майка ми, а тя е доста възрастна и нещо като моето Xiaomi ще й дойде твърде модерно (още се борим с вайбъра на телефона ).
Medy, мисля че не е проблем, даже си има добра страна - не и трябва телефон да я управлява - има само едно копче, което да натиска и никаква възможност да влияе на настройките. Ще следиш какво става онлайн и ще можеш да обясниш с прости думи какво да направи жената според съобщенията, а ако е от тези без комуникация, скоро ще се наложи да разбира доста за да може да обясни по телефона какво се е случило и да и е ясно, какво трябва да направи.

Последна редакция: ср, 19 апр 2017, 12:59 от mironcho

# 191
  • Мнения: 146
Rose red, честито тогава и дълго време да си го ползваш. На кой модел LG се спря, че обмислям робот и за майка ми, а тя е доста възрастна и нещо като моето Xiaomi ще й дойде твърде модерно (още се борим с вайбъра на телефона 😃).

Alipazar, и на мен много сладко ми говореше преди китайката, ама като нищо не схващам! Сега гласът е като на говорителка от BBC, но поне съм спокойна, че ако нещо стане, ще разбера съобщението.

И от мен честито на Rose red, интересно ми е как се справят по-новите модели на LG, ако имаш такъв.

Medy, няма спор за ползата. Преди малко имах първото си Error съобщение - каза ми го на английски, съвсем прецизно - кой сензор да почистя. Оказва се, че сензорът е много чувствителен, пред него имаше само едно пухче.

А колкото за майка ти, след като го нсатроиш, достатъчно е да й покажеш бутина за включване Simple Smile и да поемеш всикчо останало дистанционно. Съмнявам се да има робот, който да е по-лесен от това.

# 192
  • Мнения: 20 365
Аз "моя" марка нямам, нищо че съм притежател на робот. Не може да не ми направи впечатление обаче, че не само тези 13 страници, но и последните толкова на миналата тема преобладават мини и не чак толкова мини ревюта на Xiaomi, в които информацията често е една и съща. И да, половин страница коментар в отговор, че някой не иска китаец, си изглеждаше баш критика (тип много бъркаш). А след 2 години с удоволствие ще прочета дали притежателите им са все още доволни. Казвам го без капка ирония. За момента съм скептична към тях и не само аз. И е повече от досадно през пост да се агитира по този начин. Откакто следя темата, дори дългогодишни притежателки на различни марки не си го позволяват, а представят обективно техни наблюдения с + и -.

# 193
  • Русе
  • Мнения: 3 710
Аз в годините няколко пъти съм писала във връзка с непопулярните марки, не относно чистене и ...., а точно за гаранция, резервни части, батерии, сервиз и други. И понеже чета и пиша в темата повече от 6 г, ще напомня един от многото подобни случаи. Имаше една марка преди време, да, всички бяха доволни докато не се наложи на 6 м да сменят батерии, да ползват сервиз, освен другите неща, в един момент тези роботи излязоха на цена повече от Румба примерно, а хората хабяха сума ти и нерви относно части, сервиз и т.н.
Никога не съм критикувала друга марка, след като нямам личен опит, това, което вие си позволявате да правите. Примерно не харесвам марката ЛГ (не само при роботи, на този етап не бих си купила нищо на тази марка), но никога не съм спорила с Ренидент (дава изключително добра и полезна информация за марката) за това, че хвали роботите си и да казвам, че Румба са повече от тях. А вие вече за пореден път обяснявате как Румба-та едва ли не за нищо не става.

# 194
  • Мнения: 146
Скрит текст:
Аз "моя" марка нямам, нищо че съм притежател на робот. Не може да не ми направи впечатление обаче, че не само тези 13 страници, но и последните толкова на миналата тема преобладават мини и не чак толкова мини ревюта на Xiaomi, в които информацията често е една и съща. И да, половин страница коментар в отговор, че някой не иска китаец, си изглеждаше баш критика (тип много бъркаш). А след 2 години с удоволствие ще прочета дали притежателите им са все още доволни. Казвам го без капка ирония. За момента съм скептична към тях и не само аз. И е повече от досадно през пост да се агитира по този начин. Откакто следя темата, дори дългогодишни притежателки на различни марки не си го позволяват, а представят обективно техни наблюдения с + и -.

Отново благодаря за конструктивната критика. Един въпрос: ако не искам да спамя форума, как да вмъкна линк към конкретен свой пост, вместо да го преповтарям? Това сигурно ще спести време, без да кара всеки новодошъл да чете десетки страници (което винаги ми е било трудно в тази тема).

Общи условия

Активация на акаунт