Пазаруване от Amazon - тема №65

  • 96 140
  • 757
  •   1
Отговори
# 360
  • Мнения: 1 121
Diadora мъжки анцунг   19 Е        http://es.buyvip.com/#page=d&dept=men&asin=B01N7RVK4R&am … ef=qd_dp_ssr_p_19

часовник  http://es.buyvip.com/#page=d&dept=men&asin=B00DIR7PKU&am … ef=qd_dp_ssr_p_34

Последна редакция: нд, 09 апр 2017, 08:45 от 77

# 361
  • Sofia
  • Мнения: 10 882
И според мен се бавят и ви съветвам да не бързате с писането. Най-вероятно ще дойде.

А дано ама надали Simple Smile
Досег загубените ни поръчки са около 30% и ако ен дойдат до обявената дата - а винаги идват няколко дена по-рано, никога не пристигат ... не знам даи зависи от съответния пощенски клон, но в нашия положението е това ... скоро ще го сменя с този до работата ми за да видим дали наистина се губят или в клона се отклоняват.
Досега нямам нито една загубена пратка, а нон-стоп пазарувам откъде ли не. Последно писах на амазон за пратка, неполучена 3 седмици след срока, върнаха ми парите, след два дни пощальонката ми звънна, че пратката е тук. И пратка от Китай, за която ми върнаха парите, след като търпеливо чаках 3 месеца. И тя дойде след седмица. Определено трябва да смениш клона. И аз чакам пратка от 7 март, ама този път ще почакам добре, преди изобщо да пиша.

# 362
  • София
  • Мнения: 5 589
Е как да си сменя клона, като той е според адреса ми, пращат го спрямо пощенския код .
Ако го поръчам до немския или английския превозвач , има ли опасност да отиде в някоя тяхна поща?

# 363
  • Мнения: 5 832
Ако може ползвай адрес по месторабота.Превозвачите получават на адрес.

Скрит текст:
Честит празник на всички!   bouquet

# 364
  • София
  • Мнения: 910
Моля за мнение, търся сандали за майка ми. Спряла съм се засега на тези Rieker https://www.amazon.de/gp/product/B009T3BZAS/ref=ox_sc_act_title_ … mp;th=1&psc=1 Какво мислите? Добра ли е цената? Удобни ли са този тип обувки на Rieker? Искам да е с лепки, за да й е удобно обуването. И не трябва да са равни и има малко краче  Wink
Ако видите нещо друго изгодно, моля свирнете  Wink Praynig
Удобни ли са този тип сандали на  Rieker? Някой с подобен модел?

# 365
  • София
  • Мнения: 10 649
Причината за отказа - недостаъчна наличност ли е? Мисля, че вкарах точна сума, освен това картата е Visa-кредитна и няма как да е била на минус...
 Името на картата не е с това на профила, но от опит знам, че не е проблем.
Предния ми опит беше с друга карта и си беше чисто Stornien, но там я бях ползвал и по друг профил... та разбираемо, но този път?

ПП: Мисля да си издам виртуалка, че чувам от вътрешен човек за кражба на данни от карти и злоупотреба (за amazon.de говоря)...

Към ЦКБ извадих, понеже имам онлайн банкиране там, но има такси по 3% от захранваната сума... и трябва на ръка или през някакъв сайт техен да нареждам, което пак взима такси (май?), а от банкирането няма как, което се обезсмисли идеята с една банка. Най-вероятно ще си извадя нова пластика (с различен номер на карта) към същата разпл. сметка (за да не плащам още една мес. такса подръжка) - така решавам ли проблема със сигурността? Така ще мога от вкъщи да превеждам определена сума и след това да пазарувам.
 
Други идеи (без ДСК)  newsm78

Ihre Bestellung bei Amazon.de
Скрит текст:
Guten Tag,

wir haben Ihre aktuelle Bestellung(en) bei Amazon.de storniert, weil wir Ihre Kreditkarte nicht belasten konnten.

Wir konnten leider nicht in Erfahrung bringen, warum Ihre Kreditkarte abgelehnt wurde. Eine Belastung kann aus verschiedensten Gründen abgelehnt werden. Einige davon stehen auch nicht im Zusammenhang mit der Gültigkeit der Kreditkarte. Aus diesem Grund versuchen wir oftmals, die Belastung zu einem späteren Zeitpunkt zu verarbeiten.

Möglicherweise sollten Sie Kontakt mit Ihrem Kartenaussteller aufnehmen. Einige Aussteller beschränken möglicherweise elektronische und Internet-Einkäufe.

Wenn Sie beim nächsten Mal eine Bestellung über den Einkaufswagen aufgeben, geben Sie Ihre neuen Informationen im Zahlungsabschnitt unseres Bestellformulars an.

Wenn Sie lieber 1-Click-Shopping verwenden möchten, können Sie Ihre Einstellungen so anpassen, dass zukünftig 1-Click-Bestellungen über den Link für die 1-Click-Einstellungen unter "Mein Konto" laufen. Klicken Sie auf unserer Website auf "Mein Konto" und anschließend auf "1-Click-Einstellungen". Melden Sie sich mit Ihrer E-Mail-Adresse oder Mobilfunknummer und Ihrem Passwort an. Sie können die Optionen dann für jede beliebige Adresse im Adressbuch ändern, einschließlich Ihrer standardmäßigen Kreditkarte für jeden Eintrag.

Sie können außerdem eine neue Kreditkarte zu Ihrem Amazon.de-Konto hinzufügen, bevor Sie eine Bestellung aufgeben. Klicken Sie auf unserer Website auf "Mein Konto" (möglicherweise werden Sie dabei zur Anmeldung aufgefordert). Klicken Sie anschließend im Abschnitt "Zahlungen" auf "Zahlungsart hinzufügen" und befolgen Sie die Anweisungen zum Hinzufügen Ihrer Kreditkarte.

Weitere Informationen zu den von uns akzeptierten Zahlungsarten finden Sie im Abschnitt "Zahlungsarten" auf den Hilfeseiten von Amazon.de unter http://www.amazon.de/hilfe.

# 366
  • софия
  • Мнения: 30 430
Амазон са много големи   Heart Eyes Купих килим , който пристигна преди повече от седмица. Вчера забелязах протрито  петно, което не съм видяла по незнайни причини преди. Писах им, пратих снимки и вече имам наредена за възстановяване малка сума. Никъде другаде няма такова отношение към клиента.

# 367
  • Пловдив
  • Мнения: 2 103
Здравейте, искам да попитам мога ли от профила ми в Амазон да изключа получаването на хартиени брошури? Последно време пазарувах хранителни добавки и фирмата продавач започна да ми праща рекламни брошури. Пазарувам с посредник и това никак не ме устройва.
Благодаря!

# 368
  • Мнения: 2 372
Причината за отказа - недостаъчна наличност ли е? Мисля, че вкарах точна сума, освен това картата е Visa-кредитна и няма как да е била на минус...
 Името на картата не е с това на профила, но от опит знам, че не е проблем.
Предния ми опит беше с друга карта и си беше чисто Stornien, но там я бях ползвал и по друг профил... та разбираемо, но този път?

ПП: Мисля да си издам виртуалка, че чувам от вътрешен човек за кражба на данни от карти и злоупотреба (за amazon.de говоря)...

Към ЦКБ извадих, понеже имам онлайн банкиране там, но има такси по 3% от захранваната сума... и трябва на ръка или през някакъв сайт техен да нареждам, което пак взима такси (май?), а от банкирането няма как, което се обезсмисли идеята с една банка. Най-вероятно ще си извадя нова пластика (с различен номер на карта) към същата разпл. сметка (за да не плащам още една мес. такса подръжка) - така решавам ли проблема със сигурността? Така ще мога от вкъщи да превеждам определена сума и след това да пазарувам.
 
Други идеи (без ДСК)  newsm78

Ihre Bestellung bei Amazon.de
Скрит текст:
Guten Tag,

wir haben Ihre aktuelle Bestellung(en) bei Amazon.de storniert, weil wir Ihre Kreditkarte nicht belasten konnten.

Wir konnten leider nicht in Erfahrung bringen, warum Ihre Kreditkarte abgelehnt wurde. Eine Belastung kann aus verschiedensten Gründen abgelehnt werden. Einige davon stehen auch nicht im Zusammenhang mit der Gültigkeit der Kreditkarte. Aus diesem Grund versuchen wir oftmals, die Belastung zu einem späteren Zeitpunkt zu verarbeiten.

Möglicherweise sollten Sie Kontakt mit Ihrem Kartenaussteller aufnehmen. Einige Aussteller beschränken möglicherweise elektronische und Internet-Einkäufe.

Wenn Sie beim nächsten Mal eine Bestellung über den Einkaufswagen aufgeben, geben Sie Ihre neuen Informationen im Zahlungsabschnitt unseres Bestellformulars an.

Wenn Sie lieber 1-Click-Shopping verwenden möchten, können Sie Ihre Einstellungen so anpassen, dass zukünftig 1-Click-Bestellungen über den Link für die 1-Click-Einstellungen unter "Mein Konto" laufen. Klicken Sie auf unserer Website auf "Mein Konto" und anschließend auf "1-Click-Einstellungen". Melden Sie sich mit Ihrer E-Mail-Adresse oder Mobilfunknummer und Ihrem Passwort an. Sie können die Optionen dann für jede beliebige Adresse im Adressbuch ändern, einschließlich Ihrer standardmäßigen Kreditkarte für jeden Eintrag.

Sie können außerdem eine neue Kreditkarte zu Ihrem Amazon.de-Konto hinzufügen, bevor Sie eine Bestellung aufgeben. Klicken Sie auf unserer Website auf "Mein Konto" (möglicherweise werden Sie dabei zur Anmeldung aufgefordert). Klicken Sie anschließend im Abschnitt "Zahlungen" auf "Zahlungsart hinzufügen" und befolgen Sie die Anweisungen zum Hinzufügen Ihrer Kreditkarte.

Weitere Informationen zu den von uns akzeptierten Zahlungsarten finden Sie im Abschnitt "Zahlungsarten" auf den Hilfeseiten von Amazon.de unter http://www.amazon.de/hilfe.
Да, това ти е варианта. И аз така правя. Прехвърлям си от едната пластика на другата към същата сметка. Втората я ползвам само онлайн и дори да я компрометират , няма как да ми вземат парите.
Амазон нямат грешка, така е. Цяло удоволствие е да се пазарува от тях.
Веднъж ми се случи да чакам повече от месец бележка от районния клон, където обикновено си получавам пратките. Накрая отидох в централния клон и си стоеше там от 2 седмици. Та проверявайте и така.

# 369
  • Мнения: 1 701
По кои цифри от инфото за неосчетоводени транзакции по карта да разпозная за коя поръчка се отнася? Имам сума, която не свързвам с нито една от двете ми текущи поръчки. Нямам и канселирани поръчки от този период.

# 370
  • София
  • Мнения: 708
когато пращат отделно артикулите теглят отделно сумата за всеки като добавят и част от доставката.  ...

# 371
  • София
  • Мнения: 10 649
Скрит текст:
Причината за отказа - недостаъчна наличност ли е? Мисля, че вкарах точна сума, освен това картата е Visa-кредитна и няма как да е била на минус...
 Името на картата не е с това на профила, но от опит знам, че не е проблем.
Предния ми опит беше с друга карта и си беше чисто Stornien, но там я бях ползвал и по друг профил... та разбираемо, но този път?

ПП: Мисля да си издам виртуалка, че чувам от вътрешен човек за кражба на данни от карти и злоупотреба (за amazon.de говоря)...

Към ЦКБ извадих, понеже имам онлайн банкиране там, но има такси по 3% от захранваната сума... и трябва на ръка или през някакъв сайт техен да нареждам, което пак взима такси (май?), а от банкирането няма как, което се обезсмисли идеята с една банка. Най-вероятно ще си извадя нова пластика (с различен номер на карта) към същата разпл. сметка (за да не плащам още една мес. такса подръжка) - така решавам ли проблема със сигурността? Така ще мога от вкъщи да превеждам определена сума и след това да пазарувам.
 
Други идеи (без ДСК)  newsm78

Ihre Bestellung bei Amazon.de
Скрит текст:
Guten Tag,

wir haben Ihre aktuelle Bestellung(en) bei Amazon.de storniert, weil wir Ihre Kreditkarte nicht belasten konnten.

Wir konnten leider nicht in Erfahrung bringen, warum Ihre Kreditkarte abgelehnt wurde. Eine Belastung kann aus verschiedensten Gründen abgelehnt werden. Einige davon stehen auch nicht im Zusammenhang mit der Gültigkeit der Kreditkarte. Aus diesem Grund versuchen wir oftmals, die Belastung zu einem späteren Zeitpunkt zu verarbeiten.

Möglicherweise sollten Sie Kontakt mit Ihrem Kartenaussteller aufnehmen. Einige Aussteller beschränken möglicherweise elektronische und Internet-Einkäufe.

Wenn Sie beim nächsten Mal eine Bestellung über den Einkaufswagen aufgeben, geben Sie Ihre neuen Informationen im Zahlungsabschnitt unseres Bestellformulars an.

Wenn Sie lieber 1-Click-Shopping verwenden möchten, können Sie Ihre Einstellungen so anpassen, dass zukünftig 1-Click-Bestellungen über den Link für die 1-Click-Einstellungen unter "Mein Konto" laufen. Klicken Sie auf unserer Website auf "Mein Konto" und anschließend auf "1-Click-Einstellungen". Melden Sie sich mit Ihrer E-Mail-Adresse oder Mobilfunknummer und Ihrem Passwort an. Sie können die Optionen dann für jede beliebige Adresse im Adressbuch ändern, einschließlich Ihrer standardmäßigen Kreditkarte für jeden Eintrag.

Sie können außerdem eine neue Kreditkarte zu Ihrem Amazon.de-Konto hinzufügen, bevor Sie eine Bestellung aufgeben. Klicken Sie auf unserer Website auf "Mein Konto" (möglicherweise werden Sie dabei zur Anmeldung aufgefordert). Klicken Sie anschließend im Abschnitt "Zahlungen" auf "Zahlungsart hinzufügen" und befolgen Sie die Anweisungen zum Hinzufügen Ihrer Kreditkarte.

Weitere Informationen zu den von uns akzeptierten Zahlungsarten finden Sie im Abschnitt "Zahlungsarten" auf den Hilfeseiten von Amazon.de unter http://www.amazon.de/hilfe.
Да, това ти е варианта. И аз така правя. Прехвърлям си от едната пластика на другата към същата сметка. Втората я ползвам само онлайн и дори да я компрометират , няма как да ми вземат парите.
Амазон нямат грешка, така е. Цяло удоволствие е да се пазарува от тях.
В смисъл?! Thinking

# 372
  • Мнения: 1 701
когато пращат отделно артикулите теглят отделно сумата за всеки като добавят и част от доставката.  ...
Да, и този вариант го имам предвид, но не е. Ще разгледам детайлно всички движения утре на компютър, че от тел е по-сложно. Но тази сума ми е много съмнителна.

# 373
  • Мнения: 751
gatanegra, явно никой не е купувал точно такива сандали, но на мен ми изглеждат добре. Аз на майка ми и баба ми купувам Rieker и много си ги харесват. Носят си ги повече, отколкото някои други обувки, които са били по-скъпи.

pastir, аз също нямам нито една загубена пратка досега за всичките години пазаруване онлайн. Случвало се е няколко пъти да се забавят, но винаги ги получавам. Аз бих пуснала запитване до директора на пощенския клон.

# 374
  • Мнения: 272
Здравейте,
издирвам хубав мъжки колан. Ако попаднете на някоя оферта, моля да споделите тук.
Благодаря!

Общи условия

Активация на акаунт