А сега накъде ! (5.06-11.06)

  • 243 453
  • 1 761
  •   1
Отговори
# 1 140
  • Мнения: 13
Здравейте! И аз съм нова във форума. Малко инфо за нас: моят набор е момче с общ бал от матурите 115. Така че ние за "елитните" гимназии не се класираме. Досега учи в 18-то в София, но изобщо не иска да остава там, макар че има шанс за арабска, корейска или китайска паралелка. На мен много ми е интересно 134-то СУ (така нареченото еврейско), но почти никъде няма информация за него. Чувам от тук от там разни хубави неща, но те по-скоро са "една жена каза". Ще бъда безкрайно благодарна, ако някой сподели дали знае нещо за това училище. Синът ми малко се дърпа за него, защото "дисциплината там е страшна, бе мамоооуу" - ама мен това ме амбицира още повече Simple Smile
Здравейте и двете ми деца учат там. Голямата е 7 клас, малката 2. Нямаме произход. Училището е добро, директорката много държи на гимназията. Децата от нейния клас, които са с по-ниски балове и няма да успеят в ЕГ искат да си останат там. Полагат се много усилия, за учениците, базата и т.н. Сега само, за да уточня защо дъщеря ми няма да остане там - за моя гордост и радост е с висок бал и отиваме в НЕГ, почти сигурно Simple Smile Дано да съм била полезна Simple Smile

Последна редакция: ср, 07 юни 2017, 21:41 от Juliana Antonova

# 1 141
  • нейде там, където ....
  • Мнения: 5 459
Относно 125 СУ - досега предлагаха само паралелка с бизнес - профил, затова не беше атрактивна. Сега предлагат 2 нови паралелки - с математически и с хуманитарен профил. За втората не мога да кажа нищо. Колкото до математиката - със сигурност ще бъде на ниво, след като ще я води Димитров. А и училището спечели конкурс за иновативност с новосъздадената smart-стая (за бъдещите осмокласници-математици).

Господин Димитров е класа!

Супер! Събирам мнения, после ще решаваме!  Simple Smile

Ако предпочитаният профил е математически - 125-то е вашето училище. Ако е от значение - там има униформи. 10-то би бил моят избор за хуманитарен профил (от двете), ако детето ми не е в НГДЕК.

# 1 142
  • Мнения: 31
Относно 125 СУ - досега предлагаха само паралелка с бизнес - профил, затова не беше атрактивна. Сега предлагат 2 нови паралелки - с математически и с хуманитарен профил. За втората не мога да кажа нищо. Колкото до математиката - със сигурност ще бъде на ниво, след като ще я води Димитров. А и училището спечели конкурс за иновативност с новосъздадената smart-стая (за бъдещите осмокласници-математици).

Господин Димитров е класа!

Супер! Събирам мнения, после ще решаваме!  Simple Smile

Ако предпочитаният профил е математически - 125-то е вашето училище. Ако е от значение - там има униформи. 10-то би бил моят избор за хуманитарен профил (от двете), ако детето ми не е в НГДЕК.
Търся алтернатива, ако не  приемат сина ми в НГДЕК. С математиката е зле. Интересува го само история.

# 1 143
  • Мнения: 15 200
Здравейте! И аз съм нова във форума. Малко инфо за нас: моят набор е момче с общ бал от матурите 115. Така че ние за "елитните" гимназии не се класираме. Досега учи в 18-то в София, но изобщо не иска да остава там, макар че има шанс за арабска, корейска или китайска паралелка. На мен много ми е интересно 134-то СУ (така нареченото еврейско), но почти никъде няма информация за него. Чувам от тук от там разни хубави неща, но те по-скоро са "една жена каза". Ще бъда безкрайно благодарна, ако някой сподели дали знае нещо за това училище. Синът ми малко се дърпа за него, защото "дисциплината там е страшна, бе мамоооуу" - ама мен това ме амбицира още повече Simple Smile

Доколкото познавам деца и от двете училища-щом 18-то не ви е по вкуса,то 134-то е със сащата репутация т.е от пусто в прозно.

# 1 144
  • София
  • Мнения: 12 345


НГДЕК не е в общото класиране.
Да, но дърпа деца от първите хиляда /както и НПМГ и ТУЕС миналата година/, затова се брои. Същото се отнася и до Италианския лицей.

Лицеят не променя много нещата, защото около половината деца от седмокласниците си остават там по право. В 7 клас има 3 паралелки, в 8 клас са вече две. Остават обикновено децата с по-посредствени резултати, а обявените свободни места за 8 клас са обикновено не повече от 10.

# 1 145
  • Sofia
  • Мнения: 429


НГДЕК не е в общото класиране.
Да, но дърпа деца от първите хиляда /както и НПМГ и ТУЕС миналата година/, затова се брои. Същото се отнася и до Италианския лицей.

Не е сигурно. Много от децата са с друга насоченост и имат ниски резултати по математика. Синът ми се е разговорил с няколко деца след изпита, докато е чакал да го приберем.
Много си права! Така е!

# 1 146
  • Мнения: 82


НГДЕК не е в общото класиране.
Да, но дърпа деца от първите хиляда /както и НПМГ и ТУЕС миналата година/, затова се брои. Същото се отнася и до Италианския лицей.

Лицеят не променя много нещата, защото около половината деца от седмокласниците си остават там по право. В 7 клас има 3 паралелки, в 8 клас са вече две. Остават обикновено децата с по-посредствени резултати, а обявените свободни места за 8 клас са обикновено не повече от 10.
Всъщност този път в лицея остават доста деца с много високи резултати и на двете матури. Има и такива, които си отиват, включително и ние, така че може и да има повече от 10 свободни места тази година. Но истината е, че паралелките са две с по 28 човека във всяка и това е малко, да.

# 1 147
  • София
  • Мнения: 12 345


НГДЕК не е в общото класиране.
Да, но дърпа деца от първите хиляда /както и НПМГ и ТУЕС миналата година/, затова се брои. Същото се отнася и до Италианския лицей.

Лицеят не променя много нещата, защото около половината деца от седмокласниците си остават там по право. В 7 клас има 3 паралелки, в 8 клас са вече две. Остават обикновено децата с по-посредствени резултати, а обявените свободни места за 8 клас са обикновено не повече от 10.
Всъщност този път в лицея остават доста деца с много високи резултати и на двете матури. Има и такива, които си отиват, включително и ние, така че може и да има повече от 10 свободни места тази година. Но истината е, че паралелките са две с по 28 човека във всяка и това е малко, да.

И преди 2 години доста деца останаха, други избраха други училища, вкл. моят син, но свободните места бяха малко.

# 1 148
  • Мнения: 6
Здравейте! И аз съм нова във форума. Малко инфо за нас: моят набор е момче с общ бал от матурите 115. Така че ние за "елитните" гимназии не се класираме. Досега учи в 18-то в София, но изобщо не иска да остава там, макар че има шанс за арабска, корейска или китайска паралелка. На мен много ми е интересно 134-то СУ (така нареченото еврейско), но почти никъде няма информация за него. Чувам от тук от там разни хубави неща, но те по-скоро са "една жена каза". Ще бъда безкрайно благодарна, ако някой сподели дали знае нещо за това училище. Синът ми малко се дърпа за него, защото "дисциплината там е страшна, бе мамоооуу" - ама мен това ме амбицира още повече Simple Smile
Здравейте и двете ми деца учат там. Голямата е 7 клас, малката 2. Нямаме произход. Училището е добро, директорката много държи на гимназията. Децата от нейния клас, които са с по-ниски балове и няма да успеят в ЕГ искат да си останат там. Полагат се много усилия, за учениците, базата и т.н. Сега само, за да уточня защо дъщеря ми няма да остане там - за моя гордост и радост е с висок бал и отиваме в НЕГ, почти сигурно Simple Smile Дано да съм била полезна

БЛАГОДАРЯ!  bouquet
Ние също нямаме произход, затова малко ме притеснява дали няма да гледат на него като на натрапник, но вече от две-три места ми казаха, че това не било проблем. Надявам се да е така. Както и се надавам да му стигне бала. Ако вземем предвид класирането от миналата година - то има шанс  Laughing

А на вас - Честито! Успех и само положителни емоции от сега нататък.

# 1 149
  • Мнения: 82
Така е, винаги местата са малко. Попринцип много от родителите недоумяват защо паралелките са само две. Явно няма достатъчно желаещи за трета, но пък не мисля, че някога изобщо е имало такава. Знам, че 5 деца отиват в АК, а още толкова - в СМГ. Останалите отиват в немската, английските, испанската, а една друга голяма част си остава там.

# 1 150
  • София
  • Мнения: 16 760
Така е, винаги местата са малко. Попринцип много от родителите недоумяват защо паралелките са само две. Явно няма достатъчно желаещи за трета, но пък не мисля, че някога изобщо е имало такава. Знам, че 5 деца отиват в АК, а още толкова - в СМГ. Останалите отиват в немската, английските, испанската, а една друга голяма част си остава там.
А какво се чува за гимназиалния курс в Лицея? Хуманитарната паралелка загледах като вариант.

# 1 151
  • София
  • Мнения: 20
Скрит текст:
Относно 125 СУ - досега предлагаха само паралелка с бизнес - профил, затова не беше атрактивна. Сега предлагат 2 нови паралелки - с математически и с хуманитарен профил. За втората не мога да кажа нищо. Колкото до математиката - със сигурност ще бъде на ниво, след като ще я води Димитров. А и училището спечели конкурс за иновативност с новосъздадената smart-стая (за бъдещите осмокласници-математици).

Господин Димитров е класа!

Супер! Събирам мнения, после ще решаваме!  Simple Smile
[/quote]

Ако предпочитаният профил е математически - 125-то е вашето училище. Ако е от значение - там има униформи. 10-то би бил моят избор за хуманитарен профил (от двете), ако детето ми не е в НГДЕК.
[/quote]

   В 125 СУ обаче и за двете паралелки е предвидено интензивно (18ч/седм.) изучаване на английски език в 8 клас, докато в 10 СУ не е и разширено дори Peace

# 1 152
  • Мнения: 31
Скрит текст:
Относно 125 СУ - досега предлагаха само паралелка с бизнес - профил, затова не беше атрактивна. Сега предлагат 2 нови паралелки - с математически и с хуманитарен профил. За втората не мога да кажа нищо. Колкото до математиката - със сигурност ще бъде на ниво, след като ще я води Димитров. А и училището спечели конкурс за иновативност с новосъздадената smart-стая (за бъдещите осмокласници-математици).

Господин Димитров е класа!

Супер! Събирам мнения, после ще решаваме!  Simple Smile

Ако предпочитаният профил е математически - 125-то е вашето училище. Ако е от значение - там има униформи. 10-то би бил моят избор за хуманитарен профил (от двете), ако детето ми не е в НГДЕК.
[/quote]

   В 125 СУ обаче и за двете паралелки е предвидено интензивно (18ч/седм.) изучаване на английски език в 8 клас, докато в 10 СУ не е и разширено дори Peace
[/quote]

Мен изключително ме интересува изучаване на история и то защото синът ми това го влече. Английският му е перфектен /така мисля, чувам го как говори и има 100 точки на изпита/. Дилемата е кое училище да е първо, ако не е приет в НГДЕК.

# 1 153
  • София
  • Мнения: 6 246
Относно 125 СУ - досега предлагаха само паралелка с бизнес - профил, затова не беше атрактивна. Сега предлагат 2 нови паралелки - с математически и с хуманитарен профил. За втората не мога да кажа нищо. Колкото до математиката - със сигурност ще бъде на ниво, след като ще я води Димитров. А и училището спечели конкурс за иновативност с новосъздадената smart-стая (за бъдещите осмокласници-математици).

Господин Димитров е класа!

Супер! Събирам мнения, после ще решаваме!  Simple Smile

Ако предпочитаният профил е математически - 125-то е вашето училище. Ако е от значение - там има униформи. 10-то би бил моят избор за хуманитарен профил (от двете), ако детето ми не е в НГДЕК.
Търся алтернатива, ако не  приемат сина ми в НГДЕК. С математиката е зле. Интересува го само история.

В 127 има паралелка английски-немски-история

# 1 154
  • Мнения: 82
Така е, винаги местата са малко. Попринцип много от родителите недоумяват защо паралелките са само две. Явно няма достатъчно желаещи за трета, но пък не мисля, че някога изобщо е имало такава. Знам, че 5 деца отиват в АК, а още толкова - в СМГ. Останалите отиват в немската, английските, испанската, а една друга голяма част си остава там.
А какво се чува за гимназиалния курс в Лицея? Хуманитарната паралелка загледах като вариант.
Хуманитарната паралелка е интересна паралелка. Набляга се на история, география, български език и има други включени интересни предмети като история на изкуството, история на Италия, психология и други такива. За нея трябва по-нисък бал, отколкото за Природни науки. Там нещата да по-сложни и повече се набляга на математиката, физиката, химията и биологията, но и психология и литература си има, като повечето предмети в 9. клас започват да се изучават отделно и на италиански, освен на български. Образованието си е на ниво, италиански език се научава перфектно, но се набляга и на английския - мисля, че накрая нивото е C1 или C2, едно от двете.

Общи условия

Активация на акаунт